Gå til innhold

NÅ MÅ POLITIET BE LANDETS BEFOLKNING OM UNNSKYLDNING!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Politiet i Norge er kanskje de beste i hele verden. Bare å prise seg heldig at vi ikke har politi som de i USA. Legaliser narkotika. Skriv om lovene og politiet vil håndheve dem.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.9.2020 den 12.02, Støvsugerør skrev:

Bortsett fra i Myanmar som er et moderne demokrati der nobelpris vinneren Aung San Suu Kyi er statsminister. Der er det etnisk rensing under den nåværende regjeringen, med konsentrasjonsleirer og folkemord. Er slikt demokratisk styre greit bare fordi demokratiet der har bestemt det mener du?

Jeg regner ikke Myanmar som et moderne demokrati på samme måte som f.eks. Norge.

• Liker 4
Skrevet
På 4.9.2020 den 11.16, jabx skrev:

Det er ikke så enkelt som at "folk velger å bruke narkotika". Noen utsettes f.eks. for noe forferdelig, og tyr til rusmidler for å døyve smerten. Da er det altså deres feil?

Hvis jeg hadde valgt å starte med bruk av ulovlige rusmidler, så er det min skyld ja. Jeg har hatt en forferdelig oppvekst med grove sexsuelle overgrep av et familiemedlem og psykisk terror av faren min, men har aldri rusa meg på narkotika.

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt

_popcorn_, mod

Skrevet
20 timer siden, Belima skrev:

Hvis jeg hadde valgt å starte med bruk av ulovlige rusmidler, så er det min skyld ja. Jeg har hatt en forferdelig oppvekst med grove sexsuelle overgrep av et familiemedlem og psykisk terror av faren min, men har aldri rusa meg på narkotika.

Nettopp. Det er et valg. En velger å ruse seg, eller ikke ruse seg.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 4.9.2020 den 8.39, AnonymBruker skrev:

Synes heller narkisene skal be om unnskyldning. De koster samfunnet og privatpersoner enorme summer med penger. 

Anonymkode: b0976...6e7

Helt enig. De har virkelig en lang unnskyldning å komme med!

For ikke å snakke om narkotikakriminelle gangstere. Jeg skulle likt å se en grunn til hvorfor disse typene ikke fortjener å bli kastet ut fra en høy klippe. Hva har de tilført samfunnet i sine liv?

Skrevet

Det eneste politiet noen gang har gjort for meg er å hjelpe meg. Så jeg er ikke enig i at de er noen udyr som skylder meg en unnskyldning.

• Liker 4
Skrevet (endret)
57 minutter siden, The Kitten skrev:

Det eneste politiet noen gang har gjort for meg er å hjelpe meg. Så jeg er ikke enig i at de er noen udyr som skylder meg en unnskyldning.

Enig av hele mitt hjerte, -etter att det ble høyskole...

(Måtte se på klokka nå...) For  ca. 12 timer siden var det litt "balade". ( Superhyggelige dama jeg dealet med fra O.P knakk sammen i latter, når jeg forklarte hvorfor jeg handlet som jeg gjorde 🙂 ).

Jeg har trolig vært MYE Mer i kontakt med Norsk politi enn en gjennomsnnitlig KG bruker, -som "Kunde", og siden som "blålyskollega". Jeg vet noe om dette...

Krim.tek. hadde funnet hasj  jeg ikke husket jeg hadde, og det jeg husket, -de disponerte kåken her 4 døgn sist gang det dro seg til. -Hadde samlet det, og finni pipa mi, la hasjen ved askebegeret, og pipa oppi.

Vi har verdens beste politi IMHO. Takk til O.P., -og god vakt til alle som er på vakt, eller går på.

O.P. ( Oslo Politi ) har reddet livet mitt mer enn en gang.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Facts.
Skrevet (endret)
På 7.9.2020 den 20.26, Jajariktigriktig skrev:

Politiet i Norge er kanskje de beste i hele verden. Bare å prise seg heldig at vi ikke har politi som de i USA. Legaliser narkotika. Skriv om lovene og politiet vil håndheve dem.

100% enig i alt du skriver, -til legalisering, -der er jeg ikke med.

Avkriminalisering, ja, men jeg er ikke med på legalisering.

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Skrevet
På 4.9.2020 den 11.55, jabx skrev:

Slike leire eksisterer ikke i moderne demokratier.

Tja, jeg vet det riktignok er diskusjon om USA er en moderne demokratisk stat...

Skrevet

Nå har jeg aldri hatt noen konflikt med politiet og heller aldri hatt noe glede av de på noen som helst måte. For min del må man gjerne nedlegge hele organisasjonen. Men de oppleves som veldig ekspansive og er veldig maktsultne. Samtidig vil de ikke fortelle hva de står for og hva som er deres ambisjoner i Norge. Når de havner i konflikt med lokalbefolkningen her i Norge unndrar de å informere/forklare hva de gjør og hvorfor. De har heller ingen holdning til hva hva deres avdelinger i andre land gjør. F.eks. har de ingen fordømmelse av volden deres kollegaer gjør i USA. De har heller ingen fordømmelse når deres svenske kollegaer henretter en gutt med Downs. Politiet virker diffust og uten noen egentlige verdier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...