Gå til innhold

NÅ MÅ POLITIET BE LANDETS BEFOLKNING OM UNNSKYLDNING!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et uintelligent innlegg. Hørt om maktfordelingsprinsippet? En lovgivende, en utøvende og en dømmende.... Tror det er samfunnsfag 1kl.pensum gitt

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om at politiet skaper sine egne jobber? Nei.

Anonymkode: 746e7...530

Da er du nok ikke villig til og motta oppdatering herfra heller tenker jeg.

Skrevet
1 time siden, Ole Brum skrev:

Tatt i betraktning av skadene vi har blitt påført så syntes jeg skriften var liten. Men kanskje den når frem til politiet også.

Politiet har ikke påført meg noen skader.  Jeg har vel knappest vært i kontakt med dem i løpet av de 50+ årene jeg har levd. 

Anonymkode: 2a296...4b8

• Liker 13
Skrevet

Jeg blir forbannet over at Norge sløser vekk penger på narkomane. Norge har andre ting å bruke pengene på.

Politiet gjør jobben sin og skal ikke si unnskyld for noe som helst.

Anonymkode: 5d012...025

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, Ole Brum said:

Da er du nok ikke villig til og motta oppdatering herfra heller tenker jeg.

Jotakk, oppdater meg.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet har ikke påført meg noen skader.  Jeg har vel knappest vært i kontakt med dem i løpet av de 50+ årene jeg har levd. 

Nei hvis du ikke har familiemedlemmer venner bekjente arbeidskoleger som har blitt berørt av feilslått narkotikapolitikk. Så slipper du unna.

Skrevet
1 minutt siden, Ole Brum said:

Nei hvis du ikke har familiemedlemmer venner bekjente arbeidskoleger som har blitt berørt av feilslått narkotikapolitikk. Så slipper du unna.

Hva, helt konkret, har du i tankene når du snakker om feilslått narkotikapolitikk?

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Ole Brum skrev:

Det stemmer temmelig godt.
Jeg har ikke familiemedlemmer, venner, bekjente, eller arbeidskolleger som driver med narkotika.
Og det gjelder nok størstedelen av befolkningen i dette landet, så hvorfor du ber om en kollektiv unnskyldning til befolkningen forstår jeg ikke helt.

• Liker 12
Skrevet

Denne tråden er jo et kroneksempel på hvilken virkning dop har på intelligensen til mennesket, og er egentlig en dokumentasjon på at vi trenger strengere narkotialovgivning.

Anonymkode: 1f56a...b9a

• Liker 16
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva, helt konkret, har du i tankene når du snakker om feilslått narkotikapolitikk?

Det blir i meste laget og legge frem her. Debatten har rast i alle media i 6 år. Men nå for tiden går det mye på at Politiet ikke kan passe på barn og ungdom. Forskningen er helt klar på at det er kun foreldrekontroll som fungerer. Men du har sikkert ikke hørt det.

Skrevet

Øh...vet ikke om jeg ble så mye klokere av denne tråden, bortsett fra ....egentlig ingenting! Ha en god dag! :)

Anonymkode: 13786...24f

• Liker 5
Gjest chunkylover53
Skrevet
1 time siden, Ole Brum skrev:

ETTER NESTEN 60 ÅR MED FEILSLÅTT NARKOTIKAPOLITIKK SITTER VI TILBAKE MED ET MILDT SAKT NEDSLÅENDE RESULTAT. HVEM SKAL BE FOLKET OM UNNSKYLDNING?                                  DET ER NEMLIG DET DE GJØR I ANDRE LAND. HER I LANDET TIL NORDMENN OG INNVANDRERE SOM MÅ TA SONINGEN FOR DET MESTE. 

FREM TIL POLITIET HAR BEDT FOLKET OM UNNSKYLDNING ER DE OG BETRAKTE SOM NOEN UDYR.

Det er vel strengt tatt ikke politiet som avgjør politiske spørsmål i Norge. Du får heller rette kravet mot rett instans, nemlig politikerne.

Skrevet
2 timer siden, Ole Brum skrev:

ETTER NESTEN 60 ÅR MED FEILSLÅTT NARKOTIKAPOLITIKK SITTER VI TILBAKE MED ET MILDT SAKT NEDSLÅENDE RESULTAT. HVEM SKAL BE FOLKET OM UNNSKYLDNING?                                  DET ER NEMLIG DET DE GJØR I ANDRE LAND. HER I LANDET TIL NORDMENN OG INNVANDRERE SOM MÅ TA SONINGEN FOR DET MESTE. 

FREM TIL POLITIET HAR BEDT FOLKET OM UNNSKYLDNING ER DE OG BETRAKTE SOM NOEN UDYR.

Hva er dette for noe tull? Det er ikke politiet som er det lovgivende organet i Norge, de håndhever kun lovene som er vedtatt. Det er ikke politiets skyld at narkotikapolitikken er feilslått, da må du rette fingeren mot politikerne. 

• Liker 4
Skrevet

Politiet gjør bare jobben sin og de gjør en god jobb. Vi har bra politi her i Norge. Skjønner ikke hva de skal be om unnskyldning for? 

Skrevet

Politiet skaper kun sine egne jobber vil mange si.

Det er vel storting og regjering som lager lovverket,  politiet håndhever lovene og domstolene dømmer,  det er det som skiller oss fra en politistat, 

• Liker 6
Skrevet

Ellers enig i at narkotikapolitikken kan diskuteres men at diskusjonen må adresseres til rette organ, storting og regjering 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Ole Brum said:

Hjelpe meg så dramatisk ... 😂

Anonymkode: 20993...061

• Liker 7
Skrevet

Ro deg ned.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som velger å bruke narkotika bør be om unnskyldning. Både i kriminalitet, sykehusopphold og livsopphold koster de samfunnet milliarder uten å kunne bidra tilbake med noe som helst.

Anonymkode: 3d2e8...6e0

Det er ikke så enkelt som at "folk velger å bruke narkotika". Noen utsettes f.eks. for noe forferdelig, og tyr til rusmidler for å døyve smerten. Da er det altså deres feil?

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke politiet som lager lover eller står for dommer og straffeutmålinger. Politiet gjør kun jobben de er satt til, så jeg forstår ikke riktig hva politiet skal be om unnskyldning for?

Anonymkode: 65659...dee

Kinesiske vakter i konsentrasjonsleirene der borte gjør også bare jobben sin. Er det greit å gjøre hva som helst man er ansatt til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...