Gå til innhold

NÅ MÅ POLITIET BE LANDETS BEFOLKNING OM UNNSKYLDNING!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ETTER NESTEN 60 ÅR MED FEILSLÅTT NARKOTIKAPOLITIKK SITTER VI TILBAKE MED ET MILDT SAKT NEDSLÅENDE RESULTAT. HVEM SKAL BE FOLKET OM UNNSKYLDNING?                                  DET ER NEMLIG DET DE GJØR I ANDRE LAND. HER I LANDET TIL NORDMENN OG INNVANDRERE SOM MÅ TA SONINGEN FOR DET MESTE. 

FREM TIL POLITIET HAR BEDT FOLKET OM UNNSKYLDNING ER DE OG BETRAKTE SOM NOEN UDYR.

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Kanskje du bør formulere deg så folk forstår hva du snakker om....   Og du trenger ikke så stor skrift med mindre du sikter deg inn på svært svaksynte eller halvblinde. 

Sånn det står nå så virker det som at politiet har beslaglagt hasjplantene du har i stua, og at du derfor føler deg ranet.... *Tenke over hvordan man formidler budskapet*

Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 746e7...530

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke politiet som lager lover eller står for dommer og straffeutmålinger. Politiet gjør kun jobben de er satt til, så jeg forstår ikke riktig hva politiet skal be om unnskyldning for?

Anonymkode: 65659...dee

Politiet skaper kun sine egne jobber vil mange si.

Skrevet
4 minutter siden, theTitanic skrev:

Kanskje du bør formulere deg så folk forstår hva du snakker om....   Og du trenger ikke så stor skrift med mindre du sikter deg inn på svært svaksynte eller halvblinde. 

Sånn det står nå så virker det som at politiet har beslaglagt hasjplantene du har i stua, og at du derfor føler deg ranet.... *Tenke over hvordan man formidler budskapet*

Tatt i betraktning av skadene vi har blitt påført så syntes jeg skriften var liten. Men kanskje den når frem til politiet også.

Skrevet
1 minutt siden, Ole Brum said:

Tatt i betraktning av skadene vi har blitt påført så syntes jeg skriften var liten. Men kanskje den når frem til politiet også.

Hvilke skader er vi påført?

Anonymkode: ed0eb...68b

• Liker 14
Skrevet

Hvilke skader?

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Ole Brum said:

Politiet skaper kun sine egne jobber vil mange si.

:klo:

• Liker 11
Skrevet
9 minutter siden, theTitanic skrev:

Jeg bruker pluss 3 da. Men selv om formateringen forandret seg så skal den gå an å forstå med så stor skrift.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Har du ikke hørt noen samfunnsdebatter de siste 6 åra.

Skrevet

Synes heller narkisene skal be om unnskyldning. De koster samfunnet og privatpersoner enorme summer med penger. 

Anonymkode: b0976...6e7

• Liker 32
Skrevet

Har du ikke hørt noen samfunnsdebatter de siste 6 åra.

Om at politiet skaper sine egne jobber? Nei.

• Liker 14
Skrevet

Jeg synes politiet gjør en god jobb, jeg. Skulle bare ønske det var flere av dem.

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, youcancallmejune skrev:

Jeg synes politiet gjør en god jobb, jeg. Skulle bare ønske det var flere av dem.

Gode jobber mener du?

Skrevet

Hvis man selv tenker og er intenst opptatt av stor problemstilling i sitt liv, så nytter det ikke å fyre av noen setninger på nett uten å forklare tydelig for oss andre hva saken dreier seg om og forvente at folk skal hoppe rett inn og delta i diskusjonen. Saklig fremstilling med normal skrift (den vi andre bruker stort sett) hadde vært ønskelig, så blir det kanskje mere deltagelse også hvis folk skjønner hva du snakker om, ts.

Anonymkode: 8676b...63f

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Gode jobber mener du?

Politimenn, dah. Eller damer. 

Skrevet

Folk som velger å bruke narkotika bør be om unnskyldning. Både i kriminalitet, sykehusopphold og livsopphold koster de samfunnet milliarder uten å kunne bidra tilbake med noe som helst.

Anonymkode: 3d2e8...6e0

• Liker 17
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man selv tenker og er intenst opptatt av stor problemstilling i sitt liv, så nytter det ikke å fyre av noen setninger på nett uten å forklare tydelig for oss andre hva saken dreier seg om og forvente at folk skal hoppe rett inn og delta i diskusjonen. Saklig fremstilling med normal skrift (den vi andre bruker stort sett) hadde vært ønskelig, så blir det kanskje mere deltagelse også hvis folk skjønner hva du snakker om, ts.

Anonymkode: 8676b...63f

Hvis ikke du har hørt og forstått uttrykket " Feilslått narkotikapolitikk " Så blir det vanskelig. At formateringen ble slik trenger du ikke stå her og diskutere.

Skrevet

Hva snakker du om, ts?

Anonymkode: 5d012...025

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...