Ole Brum Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 ETTER NESTEN 60 ÅR MED FEILSLÅTT NARKOTIKAPOLITIKK SITTER VI TILBAKE MED ET MILDT SAKT NEDSLÅENDE RESULTAT. HVEM SKAL BE FOLKET OM UNNSKYLDNING? DET ER NEMLIG DET DE GJØR I ANDRE LAND. HER I LANDET TIL NORDMENN OG INNVANDRERE SOM MÅ TA SONINGEN FOR DET MESTE. FREM TIL POLITIET HAR BEDT FOLKET OM UNNSKYLDNING ER DE OG BETRAKTE SOM NOEN UDYR.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 4. september 2020 Det er ikke politiet som lager lover eller står for dommer og straffeutmålinger. Politiet gjør kun jobben de er satt til, så jeg forstår ikke riktig hva politiet skal be om unnskyldning for? Anonymkode: 65659...dee 67
Gjest theTitanic Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Kanskje du bør formulere deg så folk forstår hva du snakker om.... Og du trenger ikke så stor skrift med mindre du sikter deg inn på svært svaksynte eller halvblinde. Sånn det står nå så virker det som at politiet har beslaglagt hasjplantene du har i stua, og at du derfor føler deg ranet.... *Tenke over hvordan man formidler budskapet*
Ole Brum Skrevet 4. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke politiet som lager lover eller står for dommer og straffeutmålinger. Politiet gjør kun jobben de er satt til, så jeg forstår ikke riktig hva politiet skal be om unnskyldning for? Anonymkode: 65659...dee Politiet skaper kun sine egne jobber vil mange si.
Ole Brum Skrevet 4. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2020 4 minutter siden, theTitanic skrev: Kanskje du bør formulere deg så folk forstår hva du snakker om.... Og du trenger ikke så stor skrift med mindre du sikter deg inn på svært svaksynte eller halvblinde. Sånn det står nå så virker det som at politiet har beslaglagt hasjplantene du har i stua, og at du derfor føler deg ranet.... *Tenke over hvordan man formidler budskapet* Tatt i betraktning av skadene vi har blitt påført så syntes jeg skriften var liten. Men kanskje den når frem til politiet også.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Ole Brum said: Tatt i betraktning av skadene vi har blitt påført så syntes jeg skriften var liten. Men kanskje den når frem til politiet også. Hvilke skader er vi påført? Anonymkode: ed0eb...68b 14
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Ole Brum said: Tatt i betraktning av skadene vi har blitt påført så syntes jeg skriften var liten. Men kanskje den når frem til politiet også. Hvilke skader? Anonymkode: 746e7...530 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 5 minutter siden, Ole Brum said: Politiet skaper kun sine egne jobber vil mange si. Anonymkode: 746e7...530 11
Ole Brum Skrevet 4. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2020 9 minutter siden, theTitanic skrev: Kanskje du bør formulere deg så folk forstår hva du snakker om.... Og du trenger ikke så stor skrift med mindre du sikter deg inn på svært svaksynte eller halvblinde. Sånn det står nå så virker det som at politiet har beslaglagt hasjplantene du har i stua, og at du derfor føler deg ranet.... *Tenke over hvordan man formidler budskapet* Jeg bruker pluss 3 da. Men selv om formateringen forandret seg så skal den gå an å forstå med så stor skrift.
Ole Brum Skrevet 4. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 746e7...530 Har du ikke hørt noen samfunnsdebatter de siste 6 åra.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Synes heller narkisene skal be om unnskyldning. De koster samfunnet og privatpersoner enorme summer med penger. Anonymkode: b0976...6e7 32
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Ole Brum said: Har du ikke hørt noen samfunnsdebatter de siste 6 åra. Om at politiet skaper sine egne jobber? Nei. Anonymkode: 746e7...530 14
youcancallmejune Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 Jeg synes politiet gjør en god jobb, jeg. Skulle bare ønske det var flere av dem. 15
Hr. Aktiv Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, youcancallmejune skrev: Jeg synes politiet gjør en god jobb, jeg. Skulle bare ønske det var flere av dem. Gode jobber mener du?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 Hvis man selv tenker og er intenst opptatt av stor problemstilling i sitt liv, så nytter det ikke å fyre av noen setninger på nett uten å forklare tydelig for oss andre hva saken dreier seg om og forvente at folk skal hoppe rett inn og delta i diskusjonen. Saklig fremstilling med normal skrift (den vi andre bruker stort sett) hadde vært ønskelig, så blir det kanskje mere deltagelse også hvis folk skjønner hva du snakker om, ts. Anonymkode: 8676b...63f 12
youcancallmejune Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Gode jobber mener du? Politimenn, dah. Eller damer.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 Folk som velger å bruke narkotika bør be om unnskyldning. Både i kriminalitet, sykehusopphold og livsopphold koster de samfunnet milliarder uten å kunne bidra tilbake med noe som helst. Anonymkode: 3d2e8...6e0 17
Ole Brum Skrevet 4. september 2020 Forfatter #19 Skrevet 4. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man selv tenker og er intenst opptatt av stor problemstilling i sitt liv, så nytter det ikke å fyre av noen setninger på nett uten å forklare tydelig for oss andre hva saken dreier seg om og forvente at folk skal hoppe rett inn og delta i diskusjonen. Saklig fremstilling med normal skrift (den vi andre bruker stort sett) hadde vært ønskelig, så blir det kanskje mere deltagelse også hvis folk skjønner hva du snakker om, ts. Anonymkode: 8676b...63f Hvis ikke du har hørt og forstått uttrykket " Feilslått narkotikapolitikk " Så blir det vanskelig. At formateringen ble slik trenger du ikke stå her og diskutere.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #20 Skrevet 4. september 2020 Hva snakker du om, ts? Anonymkode: 5d012...025 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå