AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Jeg har vært sammen ned noen jenter som var morgenkåte som meg. Nær, deilig, god sex mens dynene er varme og kroppene våre er i halvsøvne. Men hun som jeg er sammen med nå er ikke slik i det hele tatt. Hun vil pule om kvelden, når jeg er sliten og ferdig med dagen. Fullstendig mismatch. Noen som har vært bort i dette og som har klart å fikse det? Anonymkode: 3e3d4...e15 1
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Ja jeg har knekt koden for lenge siden.... det er å vise respekt til kjæresten😉 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 "morgenplank"? Anonymkode: f2e63...8b7 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: har klart å fikse det? Man fikser ikke noe som fungerer. At du lager et problem av det, sier noe om modenhetsnivået ditt. Du kan selvfølgelig velge å bli en av de (snart eks)kjærestene som maser om sex. 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja jeg har knekt koden for lenge siden.... det er å vise respekt til kjæresten😉 Nettopp. Anonymkode: d214c...dea 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Hvor har jeg vist mangel på respekt? Jeg sier vi har ulik takt. Jeg er sliten om kvelden. Hun er ikke kåt om morgenen. Kan vel være rom for litt løsningsorienterte kommentarer her også, ikke bare hån? Anonymkode: 3e3d4...e15 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg vist mangel på respekt? Jeg sier vi har ulik takt. Jeg er sliten om kvelden. Hun er ikke kåt om morgenen. Kan vel være rom for litt løsningsorienterte kommentarer her også, ikke bare hån? Anonymkode: 3e3d4...e15 Løsningsorientert er du hvis du går i deg selv og finner måter å holde det gående om kvelden. Det gjør ikke du. Du forventer at hun skal tilpasse seg deg. Da oppfører du deg som en gutt og ikke som en mann. «Maaammaaa! Kom og tøøørk!» Lukke til med det, fremtidige ekskjæreste eller kjæreste i sexløst forhold. Anonymkode: d214c...dea 1
Hunmedham Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Hvorfor skal han tilpasse seg henne? Hvorfor ikke jenke seg litt, begge to? Er det ikke likestilling? Bare tull at kvinnens ønsker er viktigere enn mannens. Ærlig talt! Hvis hun vil ha sex på kvelden, får hun jaggu stille opp når han er kåt om morgenen. 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Her hadde det kun blitt sex i helga dersom det skulle foregått på morgenen Anonymkode: 833ae...f32
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 34 minutter siden, Hunmedham skrev: Hvorfor skal han tilpasse seg henne? Hvorfor ikke jenke seg litt, begge to? Er det ikke likestilling? Bare tull at kvinnens ønsker er viktigere enn mannens. Ærlig talt! Hvis hun vil ha sex på kvelden, får hun jaggu stille opp når han er kåt om morgenen. Fordi det er han som fremmer ønsket. Anonymkode: d214c...dea 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her hadde det kun blitt sex i helga dersom det skulle foregått på morgenen Anonymkode: 833ae...f32 Jepp. Ikke alle kvinner er like mye pushovers og eager to please, som de man leser om her inne. Heldigvis. Anonymkode: d214c...dea 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg vist mangel på respekt? Jeg sier vi har ulik takt. Jeg er sliten om kvelden. Hun er ikke kåt om morgenen. Kan vel være rom for litt løsningsorienterte kommentarer her også, ikke bare hån? Anonymkode: 3e3d4...e15 Løsning : ha sex midt på dagen, mellom morgen og kveld Anonymkode: 903a6...760 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Hvem i helvete gidder å ha sex før man står opp kl. 06, eller vil du bare ha sex 2 ganger i uka? Anonymkode: 73792...73e
SlemUlv Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Vurdert å prate sammen? Finne en løsning, sammen? Kanskje dere begge kan gi litt? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, SlemUlv skrev: Vurdert å prate sammen? Finne en løsning, sammen? Kanskje dere begge kan gi litt? Ja, det er jo det jeg tenker på. Men jeg vil ikke ta det opp før jeg har tenkt litt gjennom det, og hadde håpt på andres erfaringer her inne. Worst case er jo at jeg prater meg fast og sex blir rart fremover. Anonymkode: 3e3d4...e15
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Matche morgenplank? Anonymkode: 3a917...699
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 Sex etter jobb/på ettermiddag. Anonymkode: 3a917...699
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 Her er det han som helst vil ha sex rett før han legger seg, altså rundt midnatt, mens jeg har overskuddet på dagtid/ettermiddag og synker sammen som en potetsekk før kl 22. Og jo senere jeg legger meg, jo mindre overskudd har jeg til noe som helst. Hans forslag til løsning er at jeg sover en times tid sammen med fireåringen(som sovner sånn 20-20.30), "slik at du klarer å holde det gående litt utover kvelden og jeg får litt egentid". Det funket da hun var mindre. Nå blir jeg bare gående som en zombie frem til han også er klar til å legge seg, og kunne like gjerne tatt kvelden samtidig som fireåringen. Så nå blir det når jeg har overskuddet til det, på dagtid eller etter jobb. (Han jobber skiftarbeid, jeg jobber annenhver uke og har fri når han har kveldsskift.) Eller at jeg inviterer til sengekos rett etter at fireåringen har sovnet. Da kan jeg legge meg etterpå, og han kan fortsette med sitt en liten stund til før han også legger seg. Anonymkode: 7d07e...5d6 1
SlemUlv Skrevet 5. september 2020 #18 Skrevet 5. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo det jeg tenker på. Men jeg vil ikke ta det opp før jeg har tenkt litt gjennom det, og hadde håpt på andres erfaringer her inne. Worst case er jo at jeg prater meg fast og sex blir rart fremover. Anonymkode: 3e3d4...e15 Ingen utenfor ditt forhold, kan hjelpe det. For vi er ikke i ditt forhold. Du kjenner forhåpentligvis din partner, og kan derfor prate bedre med denne en vi kunne rådet deg. Men ikke gå inn i en samtale og forvent at den andre part MÅ forandre seg, gå inn i en samtale med et mål om å finne et kompromiss.
Bamseklemmer Skrevet 5. september 2020 #19 Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, SlemUlv skrev: Men ikke gå inn i en samtale og forvent at den andre part MÅ forandre seg, gå inn i en samtale med et mål om å finne et kompromiss. Du er både sosial og seksuell intelligent👌...ingen ironi, jeg er dønn ærlig og vil at du skal vite det.
SlemUlv Skrevet 5. september 2020 #20 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Du er både sosial og seksuell intelligent👌...ingen ironi, jeg er dønn ærlig og vil at du skal vite det. Jeg lærte ganske mye om åpen kommunikasjon, etter at jeg kom inn i BDSM miljøet 😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå