Gå til innhold

Munnbind gratis i posten.

Sjekk beredskapen!  

30 stemmer

1. 1. Mener du vi skal ha munnbind gratis i posten i beredskap?

• JA
      15
    • NEI
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter sjokket vi fikk i mars når Regjeringen ikke hadde munnbind i beredskap til egne sykehusansatte en gang så får de sjekke om beredskapen nå er bedret og sende alle husstander 5 munnbind i posten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det får folk skaffe seg selv på lik linje med plaster og drikkevann. Det får være måte på å være barnehagetante for befolkningen.

Anonymkode: 01fa9...90b

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hvorfor kjøper du ikke bare inn ditt eget lager? Du kan kjøpe på Alibaba eller Wish til småpenger. Man kjenner ikke kvaliteten til punkt og prikke, men det er da uansett bedre enn ingenting? 

Man vet jo tross alt ikke hva man får hvis man kjøper fra norske butikker heller. #LudoStore 

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det får folk skaffe seg selv på lik linje med plaster og drikkevann. Det får være måte på å være barnehagetante for befolkningen.

Vel, barnehagetante vet ihvertfall å kreve inn skatt...?

Anonymkode: 06e91...b07

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: b37a4...3a6

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser du avslutter med et spørsmålstegn. Hva spørsmålet ditt er fremstår som utydelig.

• Liker 3
Skrevet

Munnbind eller mat? Mat. Korona dreper meg kanskje. Sult dreper meg helt sikkert.

Anonymkode: dc228...308

• Liker 1
Skrevet

Nei - dyrt, lite effektivt og masse søppel, siden mange aldri kommer til å bruke dem.

Anonymkode: f39ee...977

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt vrient å forstå hvordan du sammenligner det med barnehagetante for befolkningen. Handler det ikke om forsømt beredskap for befolkningen da? Det var jo ikke munnbind til sykepleierne en gang. Jeg er ufør og bor ei mil på utsiden av byen. Hadde jeg blitt nekta på bussen hadde jeg blitt sur. Til sammenligning var det en betydelig større kostnad for erna i 2015 da hun brøt traktatene og utrustet Ukrainerne med mye bla. hele lageret til forsvaret med super-krigsrasjon for millioner av kroner.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det heter ikke barnehage tante lenger. Det var noe som hang igjen fra 70-tallet.. 

Anonymkode: 8ee8b...177

Skrevet

Det kan være greit med en engangsforsendelse på la oss si 10 munnbind. Dette må selvfølgelig følges opp med et påbud om å bruke det.

• Liker 1
  • Opprett ny...