AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hva ser jeg etter? Hvilke merker er bra? Anonymkode: 65eda...051
powerpuffen Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Du finner dette stort sett overalt. Mine to fineste blazere er kjøpt på Vero Moda.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Mange steder, ja, men ikke Vero Moda Det kommer jo helt an på budsjett, men dersom du vil holde deg på et moderat prisnivå så kan du jo titte hos f. eks. Tiger of Sweden, Filippa K osv. Anbefaler, som alltid, å sjekke hva plagget er laget av. Unngå høy andel polyester og velg en som er av ull-blanding. Da får du et stoff som sitter pent og som ikke stinker svette etter få gangers bruk. Anonymkode: 1449e...a61 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange steder, ja, men ikke Vero Moda Det kommer jo helt an på budsjett, men dersom du vil holde deg på et moderat prisnivå så kan du jo titte hos f. eks. Tiger of Sweden, Filippa K osv. Anbefaler, som alltid, å sjekke hva plagget er laget av. Unngå høy andel polyester og velg en som er av ull-blanding. Da får du et stoff som sitter pent og som ikke stinker svette etter få gangers bruk. Anonymkode: 1449e...a61 Takk! Ja, jeg ser etter noe annet enn vero moda, men setter pris på alle tips! Hva burde jeg se etter annet enn materiale? Bruker man f.eks. skulderputer i dag? Ser mange på nett har det. Skal den være lang eller kort? Anonymkode: 65eda...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå