Mrs Robinson Skrevet 4. september 2020 #21 Del Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller knuger du godt på sparekontoen, mens du kjøper alt du eier brukt fra finn.no? Eller er du en av de som egentlig ikke har penger til å bruke på noe som helst, bare et stort behov for å rakke ned på de som har god råd? Prøver å sette noen på plass fordi de rakker ned på deg, ved å rakke ned tilbake. Nice one... Er det vanskelig å forstå at enkelte av oss synes det er snodig å bruke en formue på håndklær (!!!), uten at man er gjerrig eller fattig og misunnelig? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #22 Del Skrevet 4. september 2020 4 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Er det vanskelig å forstå at enkelte av oss synes det er snodig å bruke en formue på håndklær (!!!), uten at man er gjerrig eller fattig og misunnelig? Jeg synes det er snodig å mene så mye om andres pengebruk og prioriteringer. I en tråd der man bare ber om tips, og spør direkte om kvaliteten på Missonihandklær, ja. Anonymkode: c621b...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #23 Del Skrevet 4. september 2020 De beste håndklærne jeg har er faktisk kjøpt på Ullared 😂 Riktignok de dyreste de hadde der og ikke superbillige, men veldig gode. Pent design, god tykkelse, fine farger og god oppsugingsevne. Har holdt seg pene og tykke vask etter vask. Og i tilfelle noen tror det, nei, jeg har ikke vært på Ullared i år, ikke skal jeg heller. Holder meg i egen kommune jeg. Har vært på Ullared én gang og det var i 2016. Denne diskusjonen fikk meg forresten til å tenke på reklamen med hun kjerringa som hadde en ambisjon om å alltid ha rene, hvite håndklær Anonymkode: 47333...ac3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #24 Del Skrevet 4. september 2020 1 time siden, Mrs Robinson skrev: Prøver å sette noen på plass fordi de rakker ned på deg, ved å rakke ned tilbake. Nice one... Er det vanskelig å forstå at enkelte av oss synes det er snodig å bruke en formue på håndklær (!!!), uten at man er gjerrig eller fattig og misunnelig? Hvorfor ha en mening om det i det hele tatt? Når jeg ser folk som kjører dyre biler så tenker jeg ikke at herregud, tenk å bruke så mye penger på bil. Om jeg ser noen med dyre merkevesker til mange mange tusen så tenker jeg ikke at herregud, denne personen har for god råd og vet ikke hvor hen skal gjøre av pengene sine. Det har aldri falt meg inn å irritere meg/undre meg over hvordan folk bruker pengene sine. Så klart kan man danne seg en mening når man ser på Luksusfellen eller høre en kollega klage over økonomien mens de bruker penger på røyk og drikker alkohol hver helg. Men jeg forstår ikke poenget med å komme inn i denne tråden her og kritisere folk for å bruke penger på dyre håndklær. Noen er faktisk opptatt av design og kvalitet. Noen ønsker å bruke penger på det. Og det faktum at du og anonymbruker ikke forstår at noen kan bruke "en formue" (!!!!!) på håndklær, det er faktisk ikke mitt problem. Jeg syns heller ikke at det koster en formue å kjøpe noen håndklær. Å kjøpe en bil til over millionen derimot, det er dyrt syns jeg... Nå var det ikke meg du siterte men svarer likevel. Det er mye her i verden som er snodig, å kjøpe håndklær uansett pris er etter min mening ikke en av dem, men la gå. Anonymkode: f1429...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2020 #25 Del Skrevet 4. september 2020 Pleier å kjøpe på Home and Cottage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 4. september 2020 #26 Del Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er snodig å mene så mye om andres pengebruk og prioriteringer. I en tråd der man bare ber om tips, og spør direkte om kvaliteten på Missonihandklær, ja. Anonymkode: c621b...001 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ha en mening om det i det hele tatt? Når jeg ser folk som kjører dyre biler så tenker jeg ikke at herregud, tenk å bruke så mye penger på bil. Om jeg ser noen med dyre merkevesker til mange mange tusen så tenker jeg ikke at herregud, denne personen har for god råd og vet ikke hvor hen skal gjøre av pengene sine. Det har aldri falt meg inn å irritere meg/undre meg over hvordan folk bruker pengene sine. Så klart kan man danne seg en mening når man ser på Luksusfellen eller høre en kollega klage over økonomien mens de bruker penger på røyk og drikker alkohol hver helg. Men jeg forstår ikke poenget med å komme inn i denne tråden her og kritisere folk for å bruke penger på dyre håndklær. Noen er faktisk opptatt av design og kvalitet. Noen ønsker å bruke penger på det. Og det faktum at du og anonymbruker ikke forstår at noen kan bruke "en formue" (!!!!!) på håndklær, det er faktisk ikke mitt problem. Jeg syns heller ikke at det koster en formue å kjøpe noen håndklær. Å kjøpe en bil til over millionen derimot, det er dyrt syns jeg... Nå var det ikke meg du siterte men svarer likevel. Det er mye her i verden som er snodig, å kjøpe håndklær uansett pris er etter min mening ikke en av dem, men la gå. Anonymkode: f1429...6d7 Og hva med å bare ignorere de innleggene da, om de er så ille? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #27 Del Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha. Nei, har ikke råd til Missoni jeg. Er så misunnelig på dem som kan bruke lønna si på håndklær 😿 Eventuelt bruker jeg pengene mine på ting som ikke er statussymboler. Det er H Å N D K L Æ R. Anonymkode: 51194...ace Nå er det ikke sagt at man bruker hele lønna si på håndklær. Det som utgjør en hel månedslønn for deg, kan være en dagslønn for andre Anonymkode: 01613...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 4. september 2020 #28 Del Skrevet 4. september 2020 5 timer siden, Cata skrev: Jeg synes Kronborg sine som jeg får kjøpt på Jysk er gode. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #29 Del Skrevet 4. september 2020 Hvorfor ikke prøve et ordentlig luksusmerke? Slik som store internasjonale femstjernes hotellkjeder bruker? Paris, Milano osv? Det dere nevner i denne tråden er bare søppel i forhold. Er alle her inne Ola Dunk? Prøv f.eks et håndkle fra Frette Anonymkode: 31da7...989 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 4. september 2020 #30 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg er fornøyd med mine fra IKEA og bohus holder fint, trekker til seg vannet og er like fint etter 3 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bribi Skrevet 4. september 2020 #31 Del Skrevet 4. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så harry med Missoni-håndklær. Wow, se på meg da! Se så fjong jeg er, brukt en formue på noen håndklær jeg skal tørke meg i ræva med! Anonymkode: 51194...ace Fargene er også veldig grelle. Foretrekker Lexington over Missoni anytime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. september 2020 #32 Del Skrevet 4. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke missoni dritdyrt? Anonymkode: 979c5...9ab Dyrt og ræva kvalitet, typiske unge dumme som kjøper😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #33 Del Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, Mrs Robinson skrev: Og hva med å bare ignorere de innleggene da, om de er så ille? Har du hørt om å belyse? Lære bort ting? Inspirere til bedre holdninger? Er du av typen som ignorerer alt her i verdenen og håper at ting løser seg av seg selv? Når noen viser til dårlige holdninger, klarer ikke jeg la være å svare. Når noen her i tråden dømmer meg basert på hvilke håndklær jeg kjøper og bryr seg om noe som de egentlig ikke har noe med, da forteller jeg dem det. Og håper på at de kanskje har lært til neste gang, at de kanskje slutter å bry seg om hva ukjente mennesker gjør. Du føler deg tydeligvis støtt av det jeg skrev og hadde ikke noe annet å svare. Ikke meningen å fornærme deg altså, men hva er poenget med å legge seg bort i hva folk bruker penger på? Det har jo INGENTING med deg å gjøre? Anonymkode: f1429...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #34 Del Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Korsihalsen skrev: Dyrt og ræva kvalitet, typiske unge dumme som kjøper😅 Flere som har god erfaring med Missoni. At du ikke syns kvaliteten er god betyr ikke at alle syns det. Typisk uintelligente folk som skriver slikt som du gjør. Anonymkode: f1429...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. september 2020 #35 Del Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flere som har god erfaring med Missoni. At du ikke syns kvaliteten er god betyr ikke at alle syns det. Typisk uintelligente folk som skriver slikt som du gjør. Anonymkode: f1429...6d7 Det finnes ikke kvalitet, hvis ikke sparkjøp er det de synes er bra 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #36 Del Skrevet 4. september 2020 Nei, jeg synes missoni er for billig. Flaut. Anonymkode: fe9a1...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. september 2020 #37 Del Skrevet 4. september 2020 Kjøp Ikea, greit med billig som ikke er ræva 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 4. september 2020 #38 Del Skrevet 4. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du føler deg tydeligvis støtt av det jeg skrev og hadde ikke noe annet å svare 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hørt om å belyse? Lære bort ting? Inspirere til bedre holdninger? Er du av typen som ignorerer alt her i verdenen og håper at ting løser seg av seg selv? Når noen viser til dårlige holdninger, klarer ikke jeg la være å svare. Når noen her i tråden dømmer meg basert på hvilke håndklær jeg kjøper og bryr seg om noe som de egentlig ikke har noe med, da forteller jeg dem det. Og håper på at de kanskje har lært til neste gang, at de kanskje slutter å bry seg om hva ukjente mennesker gjør. Du føler deg tydeligvis støtt av det jeg skrev og hadde ikke noe annet å svare. Ikke meningen å fornærme deg altså, men hva er poenget med å legge seg bort i hva folk bruker penger på? Det har jo INGENTING med deg å gjøre? Anonymkode: f1429...6d7 Herregud, evner du å diskutere uten å ty til tonnevis av personangrep? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 4. september 2020 #39 Del Skrevet 4. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som har god erfaring med Missoni. At du ikke syns kvaliteten er god betyr ikke at alle syns det. Typisk uintelligente folk som skriver slikt som du gjør. Anonymkode: f1429...6d7 Vel, I rest my case. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 4. september 2020 #40 Del Skrevet 4. september 2020 Oprah sa en gang at det første hun gjorde når hun begynte å tjene greit med penger var å bytte ut alle håndklærne sine. Just saying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå