Gå til innhold

Trenger nye håndklær, men hva er bra? Missoni?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns Missoni sine håndklær ser veldig fine ut. Men hvordan er kvaliteten? Jeg liker når håndklærne er litt grove og suger til seg vannet, de skal ikke være silkemyke. Tenker både på håndklær til hender og til kropp nå. Er også viktig at de ikke tiltrekker seg mye lo, eller loer selv! 

Anonymkode: f1429...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt billig på Jysk og lignende. Synes ikke de loer.Pleier å ta de en omgang i maskinen før bruk, mulig det har hjulpet på. Er ikke opptatt av merker. Finner farger jeg liker. 

Har et par gjestehåndkler som er litt dyrere da og som jeg har fått i gave. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen fra Missoni, men jeg har også mange fra for eksempel Princess som er av helt grei kvalitet.

Anonymkode: 6ef0d...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har håndklær fra missoni, Kid og Princess. De fra missoni er helt klart av bedt kvalitet. De har jeg hatt i 9 år og de ser fortsatt nye ut. De har ikke løsnet i sømmer eller noe som helst slikt som de andre har. De er ganske tynne, og ikke veldig fluffy. Loer definitivt ikke. 

Anonymkode: f4178...343

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så harry med Missoni-håndklær. 

Wow, se på meg da! Se så fjong jeg er, brukt en formue på noen håndklær jeg skal tørke meg i ræva med!

Anonymkode: 51194...ace

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke anbefale Lexington varmt nok. De er tykke og av god kvalitet. Og fargen og tykkelsen holder vask etter vask, også etter mange år med tromling. 

Jeg har også en del fra Missoni, men det egner seg best som handhåndklær. Men sugeevnen er ikke det samme, så dusjhandklærne finner sjelden veien ut av skapet. 

Anonymkode: c621b...001

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, se på meg da! Se så fjong jeg er, brukt en formue på noen håndklær jeg skal tørke meg i ræva med!

At du ikke har råd til slike håndklær er ikke mitt problem... Jeg vurderer dem pga jeg liker designet på dem og syns de ser spreke og flotte ut. Hadde det ikke vært et merke og kun vært designet til f.eks KID så hadde jeg kjøpt det uansett, for som sagt, det ser veldig pent ut og jeg liker å ha fine håndklær hengende på badet. Men de må også ha kvalitet. Hva er poenget med å irritere seg og være grinete ovenfor andres smak?

Takk for svar alle sammen. Gikk for Missoni små håndklær og Lexington store håndklær! :) Håper jeg blir fornøyd, de jeg har hatt fra KID, Princess osv blir så fort slitte, mister farge og kvaliteten er elendig syns jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Så du har fasiten på hva som er god smak? 

Og må i tillegg snakke nedlatende om de som liker ting du ikke liker? 

Imponerende holdninger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nei, har ikke råd til Missoni jeg. Er så misunnelig på dem som kan bruke lønna si på håndklær 😿

Eventuelt bruker jeg pengene mine på ting som ikke er statussymboler. Det er H Å N D K L Æ R. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fra jysk og princess (city). Syns begge er helt greie, og de er rimelige i tillegg

Anonymkode: 58899...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Nei, har ikke råd til Missoni jeg. Er så misunnelig på dem som kan bruke lønna si på håndklær 😿

Eventuelt bruker jeg pengene mine på ting som ikke er statussymboler. Det er H Å N D K L Æ R. 

Hæ? Er Missoni håndklær et statussymbol....? I hvilken verden? Ikke i min verden iallefall. Jeg syns det er fine håndklær... Det finnes faktisk folk som kan bruke penger på Missoni håndklær og fortsatt ha mye av lønna igjen. Alt folk skal irritere seg over. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Så du har fasiten på hva som er god smak? 

Og må i tillegg snakke nedlatende om de som liker ting du ikke liker? 

Imponerende holdninger. 

Lukter misunnelse i lang bane... For hvorfor ellers skal noen irritere seg over hvilke håndklær andre kjøper? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt på at det finnes håndklær av ulik kvalitet engang, jeg. Håndkle er håndkle, lissom. Så naiv er jeg..! :fnise: 

Anonymkode: 22019...407

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pås skrev:

Jeg har håndklær fra Lexington som jeg har hatt i nesten tyve år, fantastisk kvalitet!

Hvilken farge har du på dine? Jeg bestilte svart, håper jeg ikke ender opp med mange sorte prikker på kroppen, hehe. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri tenkt på at det finnes håndklær av ulik kvalitet engang, jeg. Håndkle er håndkle, lissom. Så naiv er jeg..! :fnise: 

Anonymkode: 22019...407

Haha, det er faktisk stor forskjell! 😄 Jeg merker iallefall forskjell på håndklærne jeg har fra ulike merker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker du penger på da? Bil? Viner? Vesker? 

Eller knuger du godt på sparekontoen, mens du kjøper alt du eier brukt fra finn.no?

Eller er du en av de som egentlig ikke har penger til å bruke på noe som helst, bare et stort behov for å rakke ned på de som har god råd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...