AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Når jeg bruker dusjhodet og hard stråle rett på klitten, så kommer jeg veldig fort og veldig sterkt. En helt annen orgasme enn hvis han feks fingrer meg. Betyr det at jeg liker veldig hard berøring på klitten, siden jeg tåler veldig hard vannstrple direkte der? Anonymkode: 377db...974 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Virkelig ingen som koser seg slik i dusjen? Anonymkode: 377db...974
Bbw Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Jeg får den hardeste/deiligste orgasmen med en mann. Dusjstrålen gir bare en rask og veldig intens orgasme. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 16 minutter siden, Bbw skrev: Jeg får den hardeste/deiligste orgasmen med en mann. Dusjstrålen gir bare en rask og veldig intens orgasme. Enig. Liker ikke dusjstrålen, det er like kjedelig som vibrator. Anonymkode: fc0d2...8f1 1
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkelig ingen som koser seg slik i dusjen? Anonymkode: 377db...974 Jeg kan ikke det, da går sluken tett på et blunk😅 Om den oppleves som sterkere er nok for at du får styre showet selv tenker jeg... Du slapper sikkert også bedre av alene, ingen stress, ingen som bryter deg av, kun du og dine tanker... Som singel blir man jo også flink med seg selv, man vet nøyaktig hva som er best for seg selv... Du liker nok den massajen vannstrålen gir, vanntrykket kan jo reguleres, og å finne riktig temperatur...
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg bruker dusjhodet og hard stråle rett på klitten, så kommer jeg veldig fort og veldig sterkt. En helt annen orgasme enn hvis han feks fingrer meg. Betyr det at jeg liker veldig hard berøring på klitten, siden jeg tåler veldig hard vannstrple direkte der? Anonymkode: 377db...974 Det betyr bare at mennesker ofte har en hang til rask belønning (fett, sukker, salt, kaffe, alkohol, beroligende midler, hard stimulering av penis/klitt). Men disse tingene er ofte vanedannende og tilmed avhengighetsskapende slik at man til slutt ikke fungerer uten. Og ofte er det direkte usunt for kroppen. Mye sunnere å venne seg til å måtte jobbe for ting, da blir man mer følsom og fleksibel. Anonymkode: fc0d2...8f1 3
Bbw Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Liker ikke dusjstrålen, det er like kjedelig som vibrator. Anonymkode: fc0d2...8f1 Må si meg helt enig med deg i det! 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 22 minutter siden, Bbw skrev: Må si meg helt enig med deg i det! Ja, jeg synes det er altfor mye fokus på orgasmer. Jeg liker mye bedre å bli skikkelig kåt, enn å få orgasme. Hvis jeg måtte velge mellom evnen til å få orgasmer og evnen til å bli skikkelig kåt, tror jeg jeg ville gått for det siste...skjønt, jeg er glad jeg slipper å velge Anonymkode: fc0d2...8f1 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg bruker dusjhodet og hard stråle rett på klitten, så kommer jeg veldig fort og veldig sterkt. En helt annen orgasme enn hvis han feks fingrer meg. Betyr det at jeg liker veldig hard berøring på klitten, siden jeg tåler veldig hard vannstrple direkte der? Anonymkode: 377db...974 Punkt 1, bli kåt Spør om ikke han kan fortelle deg en historie en gang, i mørket. Det kan godt være fri fantasi, om oppdiktede figurer, hvor den ene er ekstremt kåt på den andre. Han skal ikke ta på deg mens han forteller, bare holde rundt deg i mørket og fortelle rett inn i øret ditt. Mest mulig detaljer. Punkt 2, teknikk Når du er skikkelig kåt, led hånden hans ned, og lær han hvordan han tar på deg. Jeg vet ikke hva du mener med fingre, men svært få kvinner får noe ut av en finger inn og ut. Led hånden mot de rette stedene, uten å være blyg, men først etter at du er blitt kåt. Anonymkode: fc0d2...8f1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 Det er selvfølgelig normalt å få sterkere orgasme på egen hånd enn med partner. Du kjenner jo ditt eget underliv best så lett for deg å gjøre det som skal til for at du får orgasme Anonymkode: 4ba20...587
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg kan ikke det, da går sluken tett på et blunk😅 Om den oppleves som sterkere er nok for at du får styre showet selv tenker jeg... Du slapper sikkert også bedre av alene, ingen stress, ingen som bryter deg av, kun du og dine tanker... Som singel blir man jo også flink med seg selv, man vet nøyaktig hva som er best for seg selv... Du liker nok den massajen vannstrålen gir, vanntrykket kan jo reguleres, og å finne riktig temperatur... Hva mener du? Anonymkode: c6a63...e00
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Koser meg i dusjen slutta jeg med når jeg ble "voksen". Nå vet jeg hvor ille det kan være for skjeden. Bruker heller vibrator osv. Jeg KAN få sterk orgasme sammen med en partner, men det hele avhenger av at jeg slapper av med partner. Føler meg litt teit men jeg syns det er "sårbart" å få orgasme osv med partner, man mister jo kontroll og hemninger når man kommer (iallefall jeg), og av mine fem tidligere sexpartnere har jeg kun klart å slappe ordentlig av og "komme hardt" med èn av de. Det er klart at en kraftig vibrator gir mer stimuli enn fingre og tunge, men jeg kan komme ganske intenst av at mannen slikker meg OM han er flink til det. Det er mye følelser involvert når man har sex med noen man elsker/er glad i, og det alene kan gjøre sexen og selve orgasmen veldig intens for meg. Klart det er deilig å komme med vibrator alene, men det er enda bedre å bruke det sammen med en partner også. F.eks om jeg bruker vibrator på klitoris og han penetrerer meg, det er noe av det beste som finnes. Jeg kan jo bruke fingrene også og komme av det, men leketøy gjør det mer moro. Om han i tillegg bruker penisring eller prostatavibrator blir opplevelsen fantastisk for oss begge! Kan ha bra sex uten leketøy også, men med leketøy er det ekstra moro! Men som en annen her sa, vis mannen hvordan du gjør det. Bruk hånden hans og vis hvordan du selv tar på deg, hvor hardhendt du er osv. Nå skal det sies at norske menn generelt ikke bryr seg så mye om kvinnens orgasme, de mener at dette er opp til kvinnen selv å fikse og de ønsker ikke være del av det. Er bare å lese trådene her inne, at kvinnen ordner orgasmen sin selv er nesten et must. Jeg er enig i at en kvinne må kjenne sin egen kropp best, men jeg syns det er veldig turn on når mannen ønsker å gi meg orgasme. Er du heldig møter du en mann som ønsker å hjelpe deg til orgasme og som tenner på å tilfredsstille deg. Jeg har enda ikke møtt en dessverre. Anonymkode: 81ca4...315 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Får mye bedre og lengre orgasme når min mann fingrer meg. ✌️ K 41 Anonymkode: 52a47...561 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skal det sies at norske menn generelt ikke bryr seg så mye om kvinnens orgasme, de mener at dette er opp til kvinnen selv å fikse og de ønsker ikke være del av det. 🙄 snakk for deg selv og de mannfolkene du møter, du. Tror det er tryggest... Anonymkode: fc0d2...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄 snakk for deg selv og de mannfolkene du møter, du. Tror det er tryggest... Anonymkode: fc0d2...8f1 Jaha? Så alle mennene du har møtt har vært mer enn villige til å lære seg hvordan de skal gi deg orgasme? Eller er du mann kanskje som også mener at orgasmen til kvinnen ikke er din sak i det hele tatt? Anonymkode: 81ca4...315
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Så alle mennene du har møtt har vært mer enn villige til å lære seg hvordan de skal gi deg orgasme? Eller er du mann kanskje som også mener at orgasmen til kvinnen ikke er din sak i det hele tatt? Anonymkode: 81ca4...315 Korrekt. Det var mine kjærester og elskere som lærte meg mest om sex, blant annet å oppnå orgasme mens man hadde sex. Så igjen, snakk for deg selv og de mennene du møter. Anonymkode: fc0d2...8f1 1
Bbw Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes det er altfor mye fokus på orgasmer. Jeg liker mye bedre å bli skikkelig kåt, enn å få orgasme. Hvis jeg måtte velge mellom evnen til å få orgasmer og evnen til å bli skikkelig kåt, tror jeg jeg ville gått for det siste...skjønt, jeg er glad jeg slipper å velge Anonymkode: fc0d2...8f1 Her å, slipper glatt å velge mellom de. Men skjønner godt at alle ikke er like «heldige» der.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, Bbw skrev: Her å, slipper glatt å velge mellom de. Men skjønner godt at alle ikke er like «heldige» der.. Tror at hvis flere kvinner hadde blitt ordentlig kåt før de hadde sex, så ville de klart å få orgasme veldig lett. Det å bli veldig kåt er liksom 95% av veien mot orgasme, bare at det kommer innenfra og ikke fra «iherdig gnikking» som jeg pleier å kalle det Anonymkode: fc0d2...8f1 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. september 2020 #19 Skrevet 4. september 2020 Jeg får mye sterkere orgasme med en mann. Ingenting slår det. Blir ikke kåt alene, må ha en mann der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå