AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hei. Tidligere i sommer ble jeg forlatt av mannen gjennom 16 år. Vi har to barn sammen i skolealder. Jeg ble kastet ut og måtte kjøpe meg eget, og nå er det «fordeling» av barna som står for tur... jeg er sønderknust da jeg i tillegg fant ut at han har prøvd å kontakte ei yngre jente som jeg tror har noe med dette bruddet å gjøre... hvordan kan jeg finne det ut? ønsker å finne det ut før fordeling av barna, hvis han har vært utro vil jeg ikke la han ha de så ofte som han ønsker... noen som har vært i denne situasjonen? han nekter for at det har vært noe der... er det for teit å sende henne en melding å spørre? bor i en liten bygd, så møter henne stadig vekk men tørr ikke gå bort til henne i frykt for å skjemme meg ut... teit innlegg men måtte få fram tanker🙄 Anonymkode: 02d33...cd5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Så hvis mannen din har vært utro, skal barna straffes med mindre samvær? Det er jo deg han kanskje har vært utro med, ikke barna. Høres ikke lett ut det du går igjennom, og hvis dine misstanker stemmer er han en drittsekk som bedrar det etter så mange år sammen. Hvis jeg hadde hatt sterke misstanker hadde jeg kanskje gått å spurt, selv om det kanskje ikke er så lurt. Nå er det jo uansett slutt. Anonymkode: fdf90...2f7 2
Lillemorbare Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Du skal ikke bruke barna mot ham. Hvorfor skal barna straffes av en hevngjerrig mor? Om far så har vært utro, så er det mellom dere to, og barna skal ikke straffes. 3
Sisselini Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Hva har barna med pappaens utroskap å gjøre? La de få se han 50/50, eller hva dere blir enig om uavhengig av dette. 1
Sensi Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Først vil jeg sende den en god og varm klem. For en grusom situasjon. Det ligger kanskje mer bak utsagnet ditt om at du ikke ønsker at far skal ha så mye samvær hvis han er utro, enn hva som fremkommer i teksten. Som for eksempel at du ikke ønsker at barna skal bli introdusert til nydama så tidlig etter bruddet. Jeg vet ikke hva som er riktig råd, men pass deg for hevn tanker. Det fører ikke noe godt med seg. Kanskje du kan legge det frem som et hypotetisk ting. Hvis det var slik at du eller jeg har funnet en ny. Nå, eller innenfor det første året. Hvordan tenker du vi skal forholde oss mtp barna? Jeg håper vi kan finne noen felles spilleregler ifht dette. Da anklager du ikke men får likevel snakket om det. Så får du se hva som skjer. Det viktige er vel kanskje at de ikke blir introdusert for den nye for tidlig? Men hvis det er slik at de får høre om det på skolen eller kan treffe på dem sammen. Er det kanskje best å være ærlig om det. Får håpe han skjønner av seg selv at det er best å være diskré. Kan jo hende det er det han er iom han ikke evt vil fortelle? Jeg ønsker deg alt godt. Håper du har fått en god plass å bo. Ønsker deg lottogevinst og bilflaks gevinst. Alt som kan lette byrden. Men mest ønsker jeg deg tålmodighet og klokskap. Barna dine vil se hva som er hva etterhvert. Be the bigger person. Det vil du tjene på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå