Gå til innhold

Er dette en positiv spermtest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har tatt en hjemmetest (babyplan) det står at 2 streker er positiv (nok svømmere) og negativ 1 strek (svake svømmere). 
Men er dette et positivt eller negativt resultat?😊

image.jpg

Anonymkode: 61013...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mannen har tatt en hjemmetest (babyplan) det står at 2 streker er positiv (nok svømmere) og negativ 1 strek (svake svømmere). 
Men er dette et positivt eller negativt resultat?😊

image.jpg

Ts her: jeg lurer pga det står ingenting om en svakere strek, bare at det skal være to streker. Men strekene i bruksanvisning er like sterke.

Skrevet

Øhhh du ser vel 2 streker eller?

Anonymkode: 4ee86...099

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øhhh du ser vel 2 streker eller?

Anonymkode: 4ee86...099

Hva skjer med svar? Hva med LITT folkeskikk!!! Ta å skjerp deg og gå legg deg!! 
ved eggløsningstester skal begge strekene være like sterke for at det skal være positivt, derfor jeg ble usikker din dust

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ved eggløsningstester skal begge strekene være like sterke for at det skal være positivt, derfor jeg ble usikker din dust

Voldsomt til sinne på deg da, ts. 

Svaret du fikk var ikke så frekt eller slemt, så folkeskikk kan du fint finne til deg selv også i samme slengen eller gå å legge deg. 

Anonymkode: 6d6a8...5b8

• Liker 7
Skrevet

Det er vel et helt legit spørsmål.. Håper noen har svar til henne, eller så sender du en mail til de du har kjøpt testen oss med bildet.. 

Anonymkode: c4c89...677

• Liker 1
Skrevet
På 3.9.2020 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Omg. Slapp av.

Anonymkode: 9225a...e7d

Skrevet

Det kan være 30+ ting feil med sperm. En spermprøve i laboratorium er eneste som tester for alt. 

Anonymkode: 8551d...944

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...