MortenMinstelønn Skrevet 6. september 2020 #21 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er finsko, da? Jeg er kvinne og går i dressko, er det fint nok for deg? Eller mener du at kvinner skal ødelegge føtter og rygg med høye hæler, fordi det er mer behagelig for deg å hvile blikket på? Jeg skrev bevisst ingenting om hæler. Da ser du vel bra ut, da. Innlegget mitt gjaldt ikke deg.
MortenMinstelønn Skrevet 6. september 2020 #22 Skrevet 6. september 2020 6 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg ber ikke om mye, men kan ikke dere kvinner velge noen varianter som ikke ser ut som dere skal pusse opp huset eller gå ut for å jogge. I alle fall ikke se ut som dere skal jogge hver dag? Ja, jeg startet med å se på meg selv først. Jeg har en fin miks av dressko og et par hvite joggesko som jeg bruker til jeans med dressfrakker eller blaser. Grunnen til at jeg skriver er at bybildet er et sørgelig syn i Oslo. Det feminine er i ferd med å tape. Jeg synes vi menn kler oss bedre. Ikke bare når det gjelder sko. Dere kvinner har noen fantastiske unntak. Men generelt er nivået lavere for hvert år. Litt skjerpings? Er det lov å si? Litt mer finsko? Strak rygg og eleganse? Ok, nå kom noen representanter for de fantastiske unntakene inn i tråden. Fordi jeg fikk likes. Jeg digger damer som velger feminine detaljer. Pensko fremfor alt annet, nylon fremfor halvsokker, rak rygg fremfor fremoverbøyd og lei, en som brukte ti minutter ekstra fremfor en som ga faen. Jeg snakker gjerne med en som er lei. Men lei, defensiv og sint, fungerer ikke. Ok, nå fremstår jeg som homofil designer. Kanskje en gang, minus homofil.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #23 Skrevet 6. september 2020 Loafers er fint Anonymkode: 53c92...68c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #24 Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 10.44, MortenMinstelønn skrev: Jeg ber ikke om mye, men kan ikke dere kvinner velge noen varianter som ikke ser ut som dere skal pusse opp huset eller gå ut for å jogge. I alle fall ikke se ut som dere skal jogge hver dag? Ja, jeg startet med å se på meg selv først. Jeg har en fin miks av dressko og et par hvite joggesko som jeg bruker til jeans med dressfrakker eller blaser. Grunnen til at jeg skriver er at bybildet er et sørgelig syn i Oslo. Det feminine er i ferd med å tape. Jeg synes vi menn kler oss bedre. Ikke bare når det gjelder sko. Dere kvinner har noen fantastiske unntak. Men generelt er nivået lavere for hvert år. Litt skjerpings? Er det lov å si? Litt mer finsko? Strak rygg og eleganse? Ta deg en hel dag der du går rundt hele dagen i høye hæler, så kan vi komme tilbake til saken etter det. Anonymkode: e3f3b...d80 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #25 Skrevet 7. september 2020 Nylon fremfor halvsokker? Kan du utdype denne? Anonymkode: ac1f9...19d
MortenMinstelønn Skrevet 7. september 2020 #26 Skrevet 7. september 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta deg en hel dag der du går rundt hele dagen i høye hæler, så kan vi komme tilbake til saken etter det. Jeg har ikke nevnt høye hæler. Dessuten er ikke mannlige dressko akkurat som sandaler heller. Endret 7. september 2020 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #27 Skrevet 7. september 2020 Disse. Sukkdåån. Anonymkode: f92a2...b67
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #28 Skrevet 9. september 2020 På 6.9.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev: https://costume.no/mote/trender/skotrend-2020-var-sommer det stemmer at artikkelen er fra 2019. Linken over er fra samme sted bare fra 2020. Der kommer det frem at høye støvletter fortsatt gjelder i år også. Jeg er enig i det han over skrev at samer er litt kjedelig i skotøy alle går likt. Derfor gjelder støvletter litt mer for meg i år. Skal bruke mer støvletter = eleganse😄 Anonymkode: c1342...bbb Enig i at samer ofte bruker litt kjedelig skotoy, men de er vel mer opptatt av å holde seg varme på beina. 😂 Anonymkode: 8a9fb...c27 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #29 Skrevet 9. september 2020 På 4.9.2020 den 11.10, AnonymBruker skrev: De må kjøpes på nett Anonymkode: e948d...029 Nei, det må de ikke. Blant annet Skoringen har Kastel, kjøpte selv et par der i fjor høst Anonymkode: 78795...b22 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #30 Skrevet 10. september 2020 På 4.9.2020 den 11.10, AnonymBruker skrev: De må kjøpes på nett Anonymkode: e948d...029 Jeg har kjøpt Kastel i butikk. De har Kastel på Tatler, Sapatos, Floyd m.fl. Se under retail på hjemmesiden. Jeg har selv et par Kastel Madla i sort, og det er nydelig med varme og vannavstøtende «joggesko». Jeg bruker vanlig størrelse i denne modellen, men de varierer mellom modellene. Ellers har jeg noen skoletter fra Clarks som minner om disse, og som er skikkelig behagelige og litt penere: https://www.miinto.no/p-5638072-skolett Anonymkode: 63866...fef
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #31 Skrevet 10. september 2020 På 7.9.2020 den 19.26, AnonymBruker skrev: Disse. Sukkdåån. Anonymkode: f92a2...b67 Jeg er ikke TS, men disse var så fine at jeg endte opp med å bestille dem for å prøve. Takk for tipset! Anonymkode: 8abe5...9b8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #32 Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke TS, men disse var så fine at jeg endte opp med å bestille dem for å prøve. Takk for tipset! Anonymkode: 8abe5...9b8 Hvor er de fra? Jeg har også lyst på! Anonymkode: b1c15...5df
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #33 Skrevet 10. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er de fra? Jeg har også lyst på! Anonymkode: b1c15...5df Jeg fant dem på Footway, av merket Ten Points. Anonymkode: 8abe5...9b8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #35 Skrevet 13. september 2020 På 10.9.2020 den 15.02, AnonymBruker skrev: Hvor er de fra? Jeg har også lyst på! Anonymkode: b1c15...5df I tilfelle du ser dette: Nå har jeg fått skoene. Fantastisk nydelige og komfortable. Enkle og klassiske med noen fine detaljer som gjør at de ikke er kjedelige. Veldig rimelig priset, synes jeg også. Anonymkode: 8abe5...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå