AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hva er moderne høstsko til å brukes typisk i bymiljø i høst ? Er dame i midten av 30 årene. Anonymkode: e26fc...9bc
Magenta81 Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Jeg har kjøpt sorte Kastel sko 🙌😍Er i slutten av 30-årene. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er moderne høstsko til å brukes typisk i bymiljø i høst ? Er dame i midten av 30 årene. Anonymkode: e26fc...9bc De må kjøpes på nett? Anonymkode: e948d...029
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 12 timer siden, Magenta81 skrev: Jeg har kjøpt sorte Kastel sko 🙌😍Er i slutten av 30-årene. De må kjøpes på nett Anonymkode: e948d...029
Ullvott Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Jeg synes jeg ser utrolig mye chelsea-boots i ulike varianter for tiden. Både i butikkene og på folk. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Angulus 🙂 Anonymkode: 13219...fb7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 21 timer siden, Magenta81 skrev: Jeg har kjøpt sorte Kastel sko 🙌😍Er i slutten av 30-årene. Hvordan er de i str ? Anonymkode: e26fc...9bc
Magenta81 Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er de i str ? Anonymkode: e26fc...9bc Jeg bruker vanligvis 38- 38,5, men i disse har jeg 39. De passer veldig godt 😊 Så kjøp litt større enn du vanligvis har.
Magenta81 Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De må kjøpes på nett Anonymkode: e948d...029 Stemmer 😉
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Chelsea boots, Dr. Martens, Bottega Veneta boots (eller lignende siden disse er dyre). Tenk litt chunky uten for dramatisk hæl. Anonymkode: c3373...e2e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 37 minutter siden, Magenta81 skrev: Stemmer 😉 Bruker vanligvis 35,5 eller 36 med såle. Da blir det 36 Anonymkode: e948d...029 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #14 Skrevet 6. september 2020 Jeg er litt lei av skoletter synes mange damer og menn går helt likt altså med Chelsea boots. Leste i en artikkel se bilde fra costume at denne høsten er det knehøye støvletter som gjelder med ulike mønster og farger. nå blir det å dra frem knehøye støvletter fra garderoben. Kanskje jeg kjøper et nytt par også😚👏 kne Anonymkode: c1342...bbb
MortenMinstelønn Skrevet 6. september 2020 #15 Skrevet 6. september 2020 (endret) Jeg ber ikke om mye, men kan ikke dere kvinner velge noen varianter som ikke ser ut som dere skal pusse opp huset eller gå ut for å jogge. I alle fall ikke se ut som dere skal jogge hver dag? Ja, jeg startet med å se på meg selv først. Jeg har en fin miks av dressko og et par hvite joggesko som jeg bruker til jeans med dressfrakker eller blaser. Grunnen til at jeg skriver er at bybildet er et sørgelig syn i Oslo. Det feminine er i ferd med å tape. Jeg synes vi menn kler oss bedre. Ikke bare når det gjelder sko. Dere kvinner har noen fantastiske unntak. Men generelt er nivået lavere for hvert år. Litt skjerpings? Er det lov å si? Litt mer finsko? Strak rygg og eleganse? Endret 6. september 2020 av MortenMinstelønn 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #16 Skrevet 6. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt lei av skoletter synes mange damer og menn går helt likt altså med Chelsea boots. Leste i en artikkel se bilde fra costume at denne høsten er det knehøye støvletter som gjelder med ulike mønster og farger. nå blir det å dra frem knehøye støvletter fra garderoben. Kanskje jeg kjøper et nytt par også😚👏 kne Anonymkode: c1342...bbb Artikkelen er fra 2019. Anonymkode: 0ff9c...62d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #17 Skrevet 6. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Artikkelen er fra 2019. Anonymkode: 0ff9c...62d https://costume.no/mote/trender/skotrend-2020-var-sommer det stemmer at artikkelen er fra 2019. Linken over er fra samme sted bare fra 2020. Der kommer det frem at høye støvletter fortsatt gjelder i år også. Jeg er enig i det han over skrev at samer er litt kjedelig i skotøy alle går likt. Derfor gjelder støvletter litt mer for meg i år. Skal bruke mer støvletter = eleganse😄 Anonymkode: c1342...bbb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #18 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg ber ikke om mye, men kan ikke dere kvinner velge noen varianter som ikke ser ut som dere skal pusse opp huset eller gå ut for å jogge. I alle fall ikke se ut som dere skal jogge hver dag? Ja, jeg startet med å se på meg selv først. Jeg har en fin miks av dressko og et par hvite joggesko som jeg bruker til jeans med dressfrakker eller blaser. Grunnen til at jeg skriver er at bybildet er et sørgelig syn i Oslo. Det feminine er i ferd med å tape. Jeg synes vi menn kler oss bedre. Ikke bare når det gjelder sko. Dere kvinner har noen fantastiske unntak. Men generelt er nivået lavere for hvert år. Litt skjerpings? Er det lov å si? Litt mer finsko? Strak rygg og eleganse? Det er en helt vill påstand. Både kvinner og menn kler seg sørgelig, men jeg tør påstå at jeg ser flere sørgelige menn. Jeans over hele linjen omtrent. Anonymkode: 8abe5...9b8 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg ber ikke om mye, men kan ikke dere kvinner velge noen varianter som ikke ser ut som dere skal pusse opp huset eller gå ut for å jogge. I alle fall ikke se ut som dere skal jogge hver dag? Ja, jeg startet med å se på meg selv først. Jeg har en fin miks av dressko og et par hvite joggesko som jeg bruker til jeans med dressfrakker eller blaser. Grunnen til at jeg skriver er at bybildet er et sørgelig syn i Oslo. Det feminine er i ferd med å tape. Jeg synes vi menn kler oss bedre. Ikke bare når det gjelder sko. Dere kvinner har noen fantastiske unntak. Men generelt er nivået lavere for hvert år. Litt skjerpings? Er det lov å si? Litt mer finsko? Strak rygg og eleganse? Hva er finsko, da? Jeg er kvinne og går i dressko, er det fint nok for deg? Eller mener du at kvinner skal ødelegge føtter og rygg med høye hæler, fordi det er mer behagelig for deg å hvile blikket på? Anonymkode: b1c15...5df 11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #20 Skrevet 6. september 2020 3 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg ber ikke om mye, men kan ikke dere kvinner velge noen varianter som ikke ser ut som dere skal pusse opp huset eller gå ut for å jogge. I alle fall ikke se ut som dere skal jogge hver dag? Ja, jeg startet med å se på meg selv først. Jeg har en fin miks av dressko og et par hvite joggesko som jeg bruker til jeans med dressfrakker eller blaser. Grunnen til at jeg skriver er at bybildet er et sørgelig syn i Oslo. Det feminine er i ferd med å tape. Jeg synes vi menn kler oss bedre. Ikke bare når det gjelder sko. Dere kvinner har noen fantastiske unntak. Men generelt er nivået lavere for hvert år. Litt skjerpings? Er det lov å si? Litt mer finsko? Strak rygg og eleganse? Tro det eller ei, men vi kvinner ønsker også å være komfortable, kunne springe rundt i en travel hverdag uten gnagsår, blemmer og verkende føtter. I en ideell verden så hadde vi alle spradet over toget i Milano i klassisk Sophia Loren-stil, men norske kvinner er i full jobb med barnehagehenting og tillitsverv i idrettslaget, samt et klima med mye regn, snø, is og slaps. Man trenger klær og sko som passer til det. Til TS: Jeg varierer stort sett mellom tre typer sko i byen om høsten/vinteren: svarte Dr. Martens boots når det er vått og kaldt, chelsea boots i burgunder med ca. 7 cm hæl hvis jeg skal noe på kvelden, og New Balance sneakers i mørk blå på tørre dager hvor jeg skal traske mye. Anonymkode: 67128...2f1 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå