AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg fødte for ca 7 måneder siden. Før jeg ble gravid hadde jeg uregelmessig syklus som følge av prevansjonsmiddelet jeg hadde brukt i tiden før jeg gikk av. Menstruasjonen kunne variere alt fra 4 til 7 uker mellom hver syklus. Etter svangerskapet kom menstruasjonen tilbake etter 3 måneder. Også denne gangen like varierende. Frem til nå har det gått mellom 5-7 uker mellom hver syklus. Men nå har det seg altså sånn at jeg hadde mensen for 2 uker siden, så nå hadde jo det normalt sett gått noen uker til før den kom tilbake, men så kom den igjen idag. Lette blødninger. 2 uker etter sist mens. Noen som også har erfart dette? Er det egentlig mens jeg har fått nå? Vil det eventuelt stabilisere seg igjen? Anonymkode: 73c12...e6b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Jeg fødte for to år siden, og det er fortsatt litt ustabilt. Mellom 28 og 42 dager per syklus. Har vært jevnere siste tiden når jeg sluttet med minipiller i håp om å.få nr to på sikt. Jeg fikk mensen tilbake etter ni mnd, og da kom den på helt random tidspunkt. To uker her, fem uker der osv. Tror kroppen bare rett og slett trenger litt tid på å huske hva den driver med.. 🤷♀️ Anonymkode: 53a5f...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå