AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg har klart å bruke opp alle mine 3 eksamensforsøk på et fag, da jeg gikk på studie for 3 år siden. Jeg tenkte å ta opp dette faget på nytt igjen nå og fikk beskjed om at jeg måtte søke om den fjerde eksamensforsøket. Har dere noen tips eller råd som jeg kan bruke for å få innvilget søknad til å avlegge det fjerde eksamensforsøket? Anonymkode: b60c4...23b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Har du en god forklaring selv? Sykdom f.eks? Eller er det bare at du vil forbedre en karakter? Du får søke og evt legge frem en forklaring og se om de gir deg muligheten. Hvis ikke kan du sjekke om det finnes tilsvarende fag et annet sted som du kan få innpasset i graden din. Anonymkode: e710b...160
Eneri Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Hva er årsaken da? Egen sykdom, alvorlig sykdom e.l. i nær familie, dysleksi?
Durinur Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Her har du noen tips for å søke om et fjerde forsøk på eksamen. Den korte varianten er at det avhenger av skolen din, og det hjelper om du har en god grunn. Men for en del skoler er det god nok grunn at du har funnet ny motivasjon til å studere eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå