AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg har en kjæreste i et rødt land i Europa. Hvilke regler må jeg forholde meg til om jeg vil reise til han? Hva er reglene om han vil komme hit? Kan noen nekte meg eller kjæresten å besøke hverandre? Kan man bli nektet ombordstigning til flyet? Vet at det er karantene plikt noe jeg selvfølgelig tar hensyn til. Om han kommer hit å må være i 10 dagers karantene, hva skjer etter de 10 dagene, blir han sendt hjem da? Anonymkode: 9acc6...424
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Du blir ikke nektet å reise, men du må sitte i karantene der borte når du reiser dit. Kommer typen din hit, må han sitte i karantene (og muligens du også) Anonymkode: c59cc...dab
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Vel, du svarer jo selv på alt du spør om. Karantene ja. Nekte dere å besøke hverandre? Nei. Forøvrig må du vel finne ut av hva som er reglene i det landet han er fra. Anonymkode: d9189...00f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir ikke nektet å reise, men du må sitte i karantene der borte når du reiser dit. Kommer typen din hit, må han sitte i karantene (og muligens du også) Anonymkode: c59cc...dab Delvis riktig. Og delvis feil. Det kommer helt an på hvilken regler dette landet har for nordmenn. I noen land må man i karantene, i andre land må man ikke. Men ved innreise til Norge må nok kjæresten i karantene. Anonymkode: 48060...1b0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Kjedelig om det blir lock down og ingen fly går. Sitte stuck i et annet land. Anonymkode: cf6d4...ff6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Kjedelig om det blir lock down og ingen fly går. Sitte stuck i et annet land. Anonymkode: cf6d4...ff6 Da kan de jo pule som kaniner. Anonymkode: e5b02...311
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Du bør sjekke karantenereglene til landet du reiser til. Ingen vil nekte deg å reise, nei. Anonymkode: fffab...2b4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Reiseforsikringen vil ikke gjelde for korona-relaterte hendelser iallefall. Anonymkode: 037d4...c1a
Anbefalte innlegg