Gå til innhold

Sporing av pakke vil ikke oppdateres

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld kjøpte jeg en vare fra footway. Den ble sendt i dag tidlig. Jeg fikk sporing nr i en e post der jeg kunne spore opp hvor pakken var. Helt fra kl 7 i dag har ikke sporingen blitt oppdatert. Det står at den er hos avsender eller er på vei. Mer info får jeg altså ikke. Det haster veldig å få varen i morgen. Må jeg vente til over helgen eller kan pakken evt komme på lørdag? Evt kan det være noe feil med sending? Har aldri måtte ventet så lenge tidligere på oppdatering. Veldig frustrerende 

Anonymkode: c627d...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at det tar det. Det er derimot så å si utenkelig at du får varen imorgen når du bestilte den igår kveld. Vet du ikke at det tar lenger tid å sende ting? 

Anonymkode: 03de1...5b3

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde nettopp det samme. Tok en og en halv dag før det ble oppdatert.

Dette skyldes at nettbutikken har kjørt sendingen gjennom sitt system og gitt beskjed til posten, det betyr ikke at varen har levert deres lager. Du vil forhåpentligvis få en oppdatering i 1-2 tiden i natt.

Anonymkode: c36f8...a22

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

I går kveld kjøpte jeg en vare fra footway. Den ble sendt i dag tidlig. Jeg fikk sporing nr i en e post der jeg kunne spore opp hvor pakken var. Helt fra kl 7 i dag har ikke sporingen blitt oppdatert. Det står at den er hos avsender eller er på vei. Mer info får jeg altså ikke. Det haster veldig å få varen i morgen. Må jeg vente til over helgen eller kan pakken evt komme på lørdag? Evt kan det være noe feil med sending? Har aldri måtte ventet så lenge tidligere på oppdatering. Veldig frustrerende 

Anonymkode: c627d...216

Burde planlegge bedre hvis det er en vare du MÅ ha. 

Anonymkode: c36f8...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...