AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Noen arealplanleggere her som veit noe om dette? Har mastergrad innen byplanlegging, og skal nå begynne å søke ny jobb. Fra før av har jeg ett år med erfaring som arealplanlegger innen kommunal sektor. Hvor mange jobber, og hvor lenge måtte dere søke før dere fikk napp? Anonymkode: cd750...f9a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Det er litt konkurranse så er vel nødt til å søke rundt hele landet siden alle stillinger er spredt. Jeg sendte 6 søknader og var til 3 intervjuer og fikk 1 jobb, som bare var et vikariat for ett år. Tok jobben siden jeg er nyutdannet og vet at det ikke er like lett. Noen medstudenter har sendt enda flere søknader og har enda ikke fått jobb. Men jeg tenker at siden du har ett års erfaring så hjelper det litt mer enn å være helt nyutdannet. Anonymkode: 48213...af5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Jeg ble ferdig utdannet i 2016, fikk først ettårig vikariat, så et nytt vikariat en annen plass som ble omgjort til fast stilling i år. Anonymkode: 07b8b...c7f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 dere er ettertraktet på jobbmarkedet hvis dere ikke har cv'er med rare hull og dårlige referanser. Hilsen en som rekruttere slike som dere. Anonymkode: 773b0...ddf