Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg styrte litt for mye hjemme rett etter fødsel og fikk vanvittig vondt på den ene siden av bekkenet nedfor korsryggen. Har hatt det slik i 3 uker nå og det blir ikke bedre. Det kjennes ut som noe er gått i «lås», men i følge fysioterapeuten så er det en muskel som jeg har fått strekk i - men jeg har vondt i bekkenet/beinet (??) om man presser litt hardt.. det gjør vondt å sitte, gå, ligge uansett liggestilling 😔 har ikke troa på at det blir bedre nesten, blir så frustrert.. etter et tungt svangerskap med bekkenløsning så får jeg dette som er verre enn det jeg har hatt I svangerskapet. Noen som har hatt det likt etter fødsel? 😒 lurer på om det er blitt bedre eller ikke den dag idag? Kjipt når energien endelig er tilbake og jeg ikke kan trille tur eller i det hele tatt noe som helst nesten 😒

Anonymkode: 34a3d...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk akkurat det samme, baby var litt eldre da, 3mnd kanskje når det skjedde noe i ryggen min på samme sted du beskriver. Slet leeeenge, og sliter tidvis enda. Har gått til naprapat og fått forklart hva som skjer med bekkenet under fødsel, og at det kan ta tid for det å komme tilbake til opprinnelig stand igjen. Hun trodde også at jeg hadde hatt en prolaps i korsryggen, dette var under korona når alt var stengt. 🙄 

Det er noe bedre nå, og jeg lar meg ikke stoppe så lett. Ryggplager pleier å bli værre om man slutter å bevege seg feks. Her er det også konkludert med at det ikke er låsning, selvom det kjennes sånn ut for meg. 

Over ett år siden fødsel nå og vurderer snart en MR for å se om de finner noe unormalt 😩

Skrevet

Gå til kiropraktor. De knekker opp sånne låsingee.

Anonymkode: 78a4e...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...