Gå til innhold

Hvorfor slipper noen brukere unna med grove personangrep gang på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at mange har rapportert dette inn forgjeves i flere år og vedkommende fortsetter å komme med brukerangrep som: «barnemishandlere, barneverns-hatere, løgnere osv.»

Jeg kommer ikke til å nevne navn for hvis dere ser gjennom tråden så vil dere se hvem det gjelder.

Nå vil jeg ta et spørsmål på vegne av mange da det virker som om det er umulig å nå til dere sånn ellers; 

Er det slik at enkelte brukere konstant skal slippe unna med brukerangrep? For det er grove ting som motdebattanter får på seg i omtrent alle bv-tråder av denne brukeren uten at det blir gjort noe med. Har noen flere privilegier enn andre her?

Vennligst svar da jeg forstår ikke hvorfor denne forskjellsbehandlingen skjer. Som sagt, jeg tar dette her da det er umulig å få svar fra dere sånn ellers samt at det ikke gjøres noen verdens ting selvom jeg vet at mange har rapportert inn mange av innleggene - inntil flere ganger av den det gjelder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Tusen takk for at du rapporterer regelbrudd og sier ifra om dette!

Vi diskuterer ikke spesifikke brukersaker på forumet med andre enn den brukeren det gjelder. Av hensyn til de aktuelle brukerne kan jeg dessverre ikke kommentere noe mer spesifikt i denne saken. På grunn av dette kan det i noen tilfeller være vanskelig for brukere å se utad at sanksjoner blir gitt. Det kan derfor i noen tilfeller se ut som gjentatte regelbrytere får holde på uten konsekvenser, uten at det nødvendigvis er tilfellet.

Vi må derfor be om at dere hjelper oss med å fortsette å rapportere innlegg som bryter med reglene, eller dersom det foreligger mistanke om at det er en bruker som begår gjentatte regelbrudd på forumet, slik at vi kan behandle det videre.

Kragebein, adm

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...