AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Del Skrevet 3. september 2020 Har noen spørsmål hvis du har fått dette utført funket det for deg? fjerner det rynker i pannen? Ser det rart ut? kan man få det dekket? Anonymkode: bba32...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 3. september 2020 #2 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg er på min 3 gang og ja det hjelper. Har mye hodepine men den er snillere hvis du skjønner og det er blitt mindre . Hos meg er sinna rynken mellom øynene borte . Jeg får det hos nevrolog og betaler vanlig timesats som er 351kr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Del Skrevet 3. september 2020 I alle dager- settes det i pannen når det er mot botox?? Jeg trodde det ble satt i nakken eller noe, regnet med det er nakkemuskulaturen som kan være utslagsgivende på migrene? jeg har også migrene så det er interessant. Men personlig har jeg veldig lite lyst på botoxpanne... Anonymkode: a87fb...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Del Skrevet 3. september 2020 22 minutter siden, Strikkemamsen skrev: Jeg er på min 3 gang og ja det hjelper. Har mye hodepine men den er snillere hvis du skjønner og det er blitt mindre . Hos meg er sinna rynken mellom øynene borte . Jeg får det hos nevrolog og betaler vanlig timesats som er 351kr. Takk for svar! Jeg er veldig plaget og vurderer å ta dette opp med legen min. Måtte du ha henvisning? Anonymkode: bba32...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet 3. september 2020 #5 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg fikk henvisning til nevrolog etter å ha prøvd migrene medisiner uten effekt. Hos nevrolog prøvde jeg et par typer medisin før jeg nå prøver botox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 3. september 2020 #6 Del Skrevet 3. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: I alle dager- settes det i pannen når det er mot botox?? Jeg trodde det ble satt i nakken eller noe, regnet med det er nakkemuskulaturen som kan være utslagsgivende på migrene? jeg har også migrene så det er interessant. Men personlig har jeg veldig lite lyst på botoxpanne... Anonymkode: a87fb...d80 Jeg har migrene, men ikke så mye plaget pr nå at det er aktuelt å prøve botox. Men ei venninne får behandling med botox mot migrene hver tredje måned. Hun har så store plager at hun er delvis ufør pga det. Sprøytene settes i hårfestet langs nakken og framover mot ørene, altså flere injeksjonspunkter. Men jeg også hørt om dem som får satt den i sinnarynken for å tvinge den muskulaturen til å slappe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg prøvde flere medisiner hos fastlege før jeg fikk henvisning til nevrolog. Må oppfylle kriteriene om kronisk migrene før det er aktuelt med botox. Jeg er hos nevrolog hver 3 måned og tar det. Får 31 stikk, for av 1 er i sinnarynken og resten er i panne, hodet unn og nakke. Jeg har ikke noe sinnarynke lenger, noe som egentlig ikke var noe særlig av i utgangspunktet. Man lammer jo store deler av musklene i pannen, så mimikken min er jo annerledes og ikke av det bedre. Men det er nå sånn det er. For min del så har jeg litt mindre migrene og mye snillere hodepine, selv om jeg fortsatt oppfyller kravene til kronisk migrene. Det beste er at hodepinen jeg pleier å få i panne og i øynene er mye mindre, så hvis jeg skal slutte med botox pga for lite virkning så vil jeg fortsatt sette i sinnarynken og et par i panna. Anonymkode: 48b30...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Del Skrevet 4. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: I alle dager- settes det i pannen når det er mot botox?? Jeg trodde det ble satt i nakken eller noe, regnet med det er nakkemuskulaturen som kan være utslagsgivende på migrene? jeg har også migrene så det er interessant. Men personlig har jeg veldig lite lyst på botoxpanne... Anonymkode: a87fb...d80 Man får jo 31 stikk, flere i panna, hodebunn og i nakke. Det er jo mer enn nakkemuskler som anspent.. Anonymkode: 48b30...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Del Skrevet 4. september 2020 Botox fjerner ikke rynker. Det er som "sminke" for å skjule rynker. Anonymkode: 2997a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 4. september 2020 #10 Del Skrevet 4. september 2020 Det hjalp ikke meg noe særlig dessverre, men jeg mistenker at det skyldes at jeg allerede hadde utviklet MOH (medikamentoverforbrukshodepine), så det kan nok hende at det ville fungert bedre nå. Men: Ja, pannen ble rynkefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 4. september 2020 #11 Del Skrevet 4. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: I alle dager- settes det i pannen når det er mot botox?? Jeg trodde det ble satt i nakken eller noe, regnet med det er nakkemuskulaturen som kan være utslagsgivende på migrene? Det settes i trigemininusnerven (forsiden og siden av hodet) og Occiptitalnerven (bakhodet og nakken) , som er sentral i migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Del Skrevet 4. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: regnet med det er nakkemuskulaturen som kan være utslagsgivende på migrene? Ja det er en vanlig misforståelse, men det er omvendt: Anonymkode: b2d63...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:32 #13 Del Skrevet torsdag kl 17:32 AnonymBruker skrev (På 3.9.2020 den 19.12): I alle dager- settes det i pannen når det er mot botox?? Jeg trodde det ble satt i nakken eller noe, regnet med det er nakkemuskulaturen som kan være utslagsgivende på migrene? jeg har også migrene så det er interessant. Men personlig har jeg veldig lite lyst på botoxpanne... Anonymkode: a87fb...d80 Eh ja? De fleste med migrene har mye vondt mellom øynene og rett over øyenbryn. Jeg får botox mot migrene ( dekket altså frikort ordning). Får stikk i panne,sinnarynke,nakke,tinningen osv. 34 stikk. At man slipper den stygge sinnarynken ser jeg bare på som stor bonus,slipper ta det privat.. Jeg har stor bedring etter botox. Botox er jo brukt mot mye ,og er veldig bra mot mye. Barn med crp osv får også botox osv. Anonymkode: 3a0f8...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:34 #14 Del Skrevet torsdag kl 17:34 AnonymBruker skrev (På 4.9.2020 den 10.25): Botox fjerner ikke rynker. Det er som "sminke" for å skjule rynker. Anonymkode: 2997a...3c1 Feil. Sminke setter seg i rynkene, botox minsker rynker fordi muskelen blir slappere. Anonymkode: 3a0f8...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå