Gå til innhold

Det klikket for meg, angrer så veldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slo til en person i ansiktet, og nå blir jeg annmeldt 😭 Er så redd og føler livet mitt er ødelagt 😭  Får ikke sove eller noentin, Ikke sagt det til noen enda, fordi grunnen til jeg slo henne vil jeg ikke at skal komme frem.. hun var så frekk og jeg kan nesten ikke forstå selv at jeg slo henne, det bare klikkert for meg 😭 Vi er 20 og 21 

Anonymkode: 1f805...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger får man som fortjent. Du må bare stå i det og håndtere det som en ansvarlig voksen. 

Anonymkode: 9e7f9...45f

• Liker 6
Skrevet

Ta straffen din, og aldri gjør noe slikt igjen.

Anonymkode: 0154e...d2d

• Liker 2
Skrevet

Kan hun bevise det da? Noen som har det på video?

Du kan nekte for at det har skjedd, så blir saken henslagt pga manglende bevis.

Hvis hun var skikkelig frekk, så...

Anonymkode: 214a2...950

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan hun bevise det da? Noen som har det på video?

Du kan nekte for at det har skjedd, så blir saken henslagt pga manglende bevis.

Hvis hun var skikkelig frekk, så...

Anonymkode: 214a2...950

Nei, hun kan ikke bevise det. Ingen andre enn oss to som var der. Jeg vil nekte for det, er så redd 😭 men tror ikke det er så lurt. har hørt at straff kan bli dobbelt hvis man lyver. Jeg er en snill jente som gjorde noe utrolig dumt 😭 Vil ikke havne i fengsel i mange år for dette er kjempe redd nå 😭 Ts

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, hun kan ikke bevise det. Ingen andre enn oss to som var der. Jeg vil nekte for det, er så redd 😭 men tror ikke det er så lurt. har hørt at straff kan bli dobbelt hvis man lyver. Jeg er en snill jente som gjorde noe utrolig dumt 😭 Vil ikke havne i fengsel i mange år for dette er kjempe redd nå 😭 Ts

Og jeg har hørt at politiet finner ut av alt før eller siden så jeg er redd for å lyve til dem også 😭 Ts

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta straffen din, og aldri gjør noe slikt igjen.

Anonymkode: 0154e...d2d

Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, jeg har virkelig lært. Ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger får man som fortjent. Du må bare stå i det og håndtere det som en ansvarlig voksen. 

Anonymkode: 9e7f9...45f

Jeg synes ikke jeg fortjener dette.. Jeg er snill og gjorde noe utrolig dumt 😭 Hun som skal annmelde meg har slått to andre før for å nevne det her, hun er ikke en engel akkurat, men hun ble ikke annmeldt for det, og nå skal hun annmelde meg for at jeg slo henne 😭 Ts

Skrevet

Har hun synlige skader? Det vil jo uansett være ord mot ord, men i alle fall om hun ikke har noe å vise til, så har hun ingen sak.

Anonymkode: f838d...d24

Skrevet

Du kommer ikke i fengsel for dette. Maks noen timer samfunnsstraff...

Anonymkode: 72a1a...b52

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer ikke i fengsel da.. Slo du henne med hammer eller? 

Politiet kommer sikkert til å henlegge saken uansett. Pust med magen. Og ikke slå noen igjen. Blir du så sinna så får du heller snu ryggen til og gå. 

Anonymkode: 2636f...93b

• Liker 2
Skrevet

Fengsel? Er du sikker på du er 20/21?

Anonymkode: 8cb70...810

• Liker 3
Skrevet

Det verste er vel at du får vold på rullebladet ditt

Anonymkode: 9b82f...e6f

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer ikke i fengsel for dette. Chill jente. 

Og du kan og bare nekte alt. Si vi krangla men ikke noe mer en det. Du må ha på pokerfjes !!!!

Anonymkode: 83025...56d

Skrevet

Jeg ville vært helt ærlig, lagt meg flat. Men samtidig forklart hva hun gjorde, og HVORFOR du fikk en slik reaksjon på det. Spill litt på følelser, og at det var såpass vanskelig for deg at du reagerte irrasjonelt. 

Det går nok veldig bra. 

Anonymkode: 545bf...1f3

• Liker 1
Skrevet

Har hun synlige merker? Du kan i verste fall få ei bot. Men ikke fengsel. Det kommer an på hennes skader. 
Ta kontakt med henne og be om unnskyldning og ordne opp dere mellom

Skrevet

Jeg synes også at du bør være ærlig. Fortell hele historien om at hun kan være voldelig osv, men legg deg samtidig fullstendig flat og vis at du erkjenner alvoret i det du har gjort. Ved å opptre voksent og ta ansvar for dine handlinger, vil politiet få medlidenhet med deg, heller enn at de går inn for å "ta deg" fordi de vet at du lyver.

Da kan du også være stolt av deg selv i ettertid fordi du var modig og gjorde det rette. Og ikke minst - du kan se denne damen i øynene igjen.

Du får ikke fengselsstraff med mindre hun ble skadet av det, eller du har ting på rullebladet fra før av.

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke være over 20 år hvis du tror du kommer i fengsl for å slå noen i ansiktet. Eller knuste du hele ansiktet hennes så tenner og beinsplinter sprutet? 

Jeg ble slått ned av dama til eksen min da jeg var ung, hun knuste en flaske i hodet på meg, skar meg med den knuste flaska og rev ut store never av håret mitt. Kom ikke i fengsel hun heller.

Anonymkode: 16d01...a42

• Liker 1
Skrevet

Tilstå og si at du samtykker til konfliktrådet, gjennopprettende samtale. 

Anonymkode: eb0a1...541

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å tilstå, ikke komme med bortforklaringer eller fornektelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...