Gjest Temora Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 I går (Tirsdag) fikk jeg melding av en jeg er avstandsforelsket i. Han sa at han skulle ringe meg "til uka" for å finne på noe. Hvilken uke i huleste mener han? Denne uken eller neste uke? Rar ting å si på en tirsdag! Hilsen Temora som er håpløst forelsket og blåser opp og overtolker alt denne gutten sier!
Pleier Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Til uka mener jeg er uken etter den da man sa det.(forståelig?)
Minette Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Ja, er det ikke rart hvor tussete man kan bli I og med at han skrev det på tirsdag, skulle jeg tro han faktisk mente neste uke? det er jo ikke helt rett det heller, det naturlige ville jo da selvfølgelig være å skrive neste uke. Men man sier da ikke "til uka" på en tirsdag og mener denne uka? Hm, ja dette kan nok tolkes begge veier, du får bare smøre deg med tålmodighet og vente
Gjest gjest Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Sitt nå ikke å vent på at han skal ringe. Ringer han så er det flott, og hører du ikke noe så vet du hvor du har han. Jenter må slutte å tolke alt.
Gjest Temora Skrevet 20. juli 2005 #7 Skrevet 20. juli 2005 Buhu jeg som håpet at han mente denn uka Men men. Da er det bare å glede seg til neste uke! Tusen takk for raske svar, folkens!
vixen Skrevet 20. juli 2005 #8 Skrevet 20. juli 2005 Merkelig ting å si på en tirsdag, enig med deg Tamora. -viXen-
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #9 Skrevet 20. juli 2005 "Ringes til uka" er vel en frase som man bruker, og behøver nødvendigvis ikke bety noe konkret tidspunkt. Og enig i at man ikke skal tolke så mye, men det er lettere sagt enn gjort...
Gjest Darcy Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Til uka= Ikke denne uka, men uka som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå