AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Del Skrevet 3. september 2020 Langdistanseløpere ser dradde og slitne ut, body-builders blir bulkete. Hva tror dere? Yoga-jenter? Ballettdanserinner? Anonymkode: bf184...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Del Skrevet 3. september 2020 Yoga kanskje? Vet om mange jenter med perfekte kropper som ikke trener i det hele tatt. Men så er jo de 20 da, ikke 30. Anonymkode: c0fc9...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Del Skrevet 3. september 2020 God blanding av yoga, styrke og litt kondisjon. Anonymkode: 47194...6ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Del Skrevet 3. september 2020 Tung styrketrening. Anonymkode: 7201e...904 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Del Skrevet 4. september 2020 En blanding av styrketrening og kondisjonstrening. Trenger ikke være så svart-hvitt Anonymkode: dfbf2...2a9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Del Skrevet 4. september 2020 Det kommer jo helt an på kroppen din! Jeg kjøpte meg PT-timer for å få hjelp til å trene riktig. Det skulle ikke mye styrketrening til, før jeg så ut som Marit Bjørgen stroppeløs kjole. Nå er Marit Bjørgen kjempeflott å se på, men jeg hadde ikke lyst til å se ut som om jeg kunne banke opp mannen min på bildene fra bryllupet. Anonymkode: 3a74a...b0a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Del Skrevet 4. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Langdistanseløpere ser dradde og slitne ut, body-builders blir bulkete. Hva tror dere? Yoga-jenter? Ballettdanserinner? Anonymkode: bf184...7c0 Balettøvelser for slimming thights Anonymkode: 60eca...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Del Skrevet 4. september 2020 Alle kropper ser forskjellige ut uansett hvordan man trener Anonymkode: 12993...ebd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Del Skrevet 4. september 2020 En god blanding. Kroppen min så smashing ut med en god kombinasjon av kampsport, styrketrening (for støtte) og kondisjon. Tror ikke én treningskategori er svaret. Anonymkode: e3ab6...515 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Del Skrevet 4. september 2020 En blanding er best for de fleste. Kommer an på hva slags trening man selv trenger. Jeg synes nesten ingen toppidrettsutøvere har veldig flotte kropper. Men de har jo et ekstremt aktivitetsnivå. Og kroppene skal jo først og fremst prestere, ikke se bra ut. Med unntak av ballettdansere der det er en estetisk komponent. Jeg synes profesjonelle dansere er litt for tynne og formløse. Men det er klart ballettrening er gunstig, spesielt for holdningen. Anonymkode: b3f41...3a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Del Skrevet 4. september 2020 Selv får jeg best former med ordentlig tung vekttrening. Passer på å ikke få for store armer/nakke og lår. Da ser man lett maskulin ut. Får lett muskler og har feminine former. Anonymkode: a5395...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Del Skrevet 4. september 2020 Løping gir flat rompe. Folk kan med fordel løpe mindre, og trene mer styrke. Anonymkode: a5395...6c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg trener veldig variert (en del kondisjon, men ikke langdistanse, styrketrening, boksing, fjellturer, skigåing og litt yoga) og får i alle fall veldig mye komplimenter for kroppen, og spesielt sprettrumpa. Anonymkode: c4ed8...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Del Skrevet 4. september 2020 De fleste som driver mye med en idrett gjør gjerne det fordi de i utgangspunktet har en kropp som er egnet for den typen idrett. Selvsagt spiller aktiviteten også inn, men det er jo ikke slik at alle vil se ut som en profesjonell ballettdanser hvis de begynner med ballett eller en profesjonell maratonløper hvis de begynner å løpe. Anonymkode: 54acc...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 4. september 2020 #15 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg vil tro fysisk jobb, sofastrekk og netflix maraton 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 4. september 2020 #16 Del Skrevet 4. september 2020 Har inntrykk av at menn sikler ekstra hardt på volleyballdamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #17 Del Skrevet 4. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Løping gir flat rompe. Folk kan med fordel løpe mindre, og trene mer styrke. Anonymkode: a5395...6c5 Så er det jo også et poeng hvilke kropper man synes er flotte. Jeg synes slanke og "seige" løpekropper, langrennskropper er veldig pent. Fineste kroppene jeg ser på tv for tiden er de svenske høydehoppjentene! Aldri skjønt den trenden med store rumper, synes det er finest med små og flatere. Anonymkode: 155da...5bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. september 2020 #18 Del Skrevet 4. september 2020 Styrkeløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #19 Del Skrevet 4. september 2020 Eller Julija Levsjenko, høydehopper fra Ukraina... Tror jeg går for høydehopp! Anonymkode: 155da...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 4. september 2020 #20 Del Skrevet 4. september 2020 Tung styrke, men uten å være hysterisk på proteiner og shaker og slikt. Kombinasjonen av alt for lav fettprosent og mye muskler er ikke pent på hverken menn eller damer. Man får ikke bolekropp av å trene styrke, man får veldefinerte armer og bein som slutter å disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå