Gå til innhold

Kapphal og Lindex leveringstid - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg sinnsykt skuffet! Jeg bestillte noe hos Lindex og Kapphal på mandag, tidlig før klokken 07.00 mandag morning. Pakkene er enda ikke sendt 🥺

Jeg «måtte» bestille da ingen butikker i nærheten hadde det inne.

Hva ser jeg i går, jo morgenkåpen jeg har bestillt fra kapphal har nå kommet til butikkene her, men jeg får enda ingen til meg selv 😭

Hvor lang tid skal det gå før de klarer å sende en pakke? Kapphal har jeg kontaktet pr mail, men ikke fått svar. Lindex står pakken «klar til pakking», det har den vært i noen dager nå 🥺

Nei aldri mer netthandel hos dem om dette er slik det fungerer!! :raven:

Begge nettstedene sier 3-5 leveringsdager, men det teller vel strengt tatt fra den dagen de sender pakken... :bond:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kappahl: Leveringstid på 3-5 dager er fra bestillingsdag, men siden jeg bestillte på mandag, så er dag 5 på mandag igjen, så ja, sukk mitt hjerte 🥺 Men søren meg for en dårlig kundeservice, tar 2 dager på å få svar.

Lindex: varen her også sendt i dag :bond: men ingen svar på henvendelsen min enda.

Nei skal ikke handle på disse stedene om jeg trenger noe raskt!

Det er en ting andre nettsider som «Nytelse» har for seg, de får varene sendt av gårde med en gang! 

Endret av Ariana807
Skrevet

Tok over en måned til jeg fikk fra kappahl i sommer

Skrevet

Butikker som først og fremst eksisterer fysisk, som HM, Lindex etc - de er utrolig treige med å levere i posten er min erfaring.  Da går det mye raskere med dem som kun finnes som nettbutikk. Her om dagen bestilte jeg et par sko fra Boozt - og de dukket opp bare et par dager senere. 

Anonymkode: 9fa69...234

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...