Gå til innhold

Jeg trenger hjelp! Noen som vet om en klarsynt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp i en uutholdelig situasjon. Nå vet jeg ikke om jeg orker mer. Jeg trenger hjelp i store viktige livsspørsmål og vil prøve en klarsynt som et siste forsøk.

Er det noen som vet om en person som faktisk kan fortelle meg noe om fremtiden, det gjelder kun innen et eller to sammenhengende temaer. Jeg må vite at det er en seriøs person som andre har fått hjelp av. 

Takk til deg som tok deg tid til å lese❤

Anonymkode: be84c...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp i en uutholdelig situasjon. Nå vet jeg ikke om jeg orker mer. Jeg trenger hjelp i store viktige livsspørsmål og vil prøve en klarsynt som et siste forsøk.

Er det noen som vet om en person som faktisk kan fortelle meg noe om fremtiden, det gjelder kun innen et eller to sammenhengende temaer. Jeg må vite at det er en seriøs person som andre har fått hjelp av. 

Har du trukket deg vekk fra situasjonen? handler det om et samliv der du ikke føler at du har god kontakt med mannen?

I så fall så kan du jo prøve parterapi? Hva med å åpne deg og snakke om følelsene? Problemene forsvinner ikke om du bare stenger de inne.

Anonymkode: 6d5f1...94d

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du trukket deg vekk fra situasjonen? handler det om et samliv der du ikke føler at du har god kontakt med mannen?

I så fall så kan du jo prøve parterapi? Hva med å åpne deg og snakke om følelsene? Problemene forsvinner ikke om du bare stenger de inne.

Anonymkode: 6d5f1...94d

Takk for svar, det dreier seg ikke om dette og det er ikke noen mann å ta med til parterapi (dessverre).

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarsynte finnes ikke.

• Liker 4
Skrevet

Kan moderator flytte denne til generell debatt eller annet sted den blir mer riktig? Ser jeg ikke for særlig med svar her under vennskap og sosiale relasjoner.

Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...