AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg trenger hjelp i en uutholdelig situasjon. Nå vet jeg ikke om jeg orker mer. Jeg trenger hjelp i store viktige livsspørsmål og vil prøve en klarsynt som et siste forsøk. Er det noen som vet om en person som faktisk kan fortelle meg noe om fremtiden, det gjelder kun innen et eller to sammenhengende temaer. Jeg må vite at det er en seriøs person som andre har fått hjelp av. Takk til deg som tok deg tid til å lese❤ Anonymkode: be84c...57b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger hjelp i en uutholdelig situasjon. Nå vet jeg ikke om jeg orker mer. Jeg trenger hjelp i store viktige livsspørsmål og vil prøve en klarsynt som et siste forsøk. Er det noen som vet om en person som faktisk kan fortelle meg noe om fremtiden, det gjelder kun innen et eller to sammenhengende temaer. Jeg må vite at det er en seriøs person som andre har fått hjelp av. Takk til deg som tok deg tid til å lese❤ Anonymkode: be84c...57b Har du trukket deg vekk fra situasjonen? handler det om et samliv der du ikke føler at du har god kontakt med mannen? I så fall så kan du jo prøve parterapi? Hva med å åpne deg og snakke om følelsene? Problemene forsvinner ikke om du bare stenger de inne. Anonymkode: 6d5f1...94d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du trukket deg vekk fra situasjonen? handler det om et samliv der du ikke føler at du har god kontakt med mannen? I så fall så kan du jo prøve parterapi? Hva med å åpne deg og snakke om følelsene? Problemene forsvinner ikke om du bare stenger de inne. Anonymkode: 6d5f1...94d Takk for svar, det dreier seg ikke om dette og det er ikke noen mann å ta med til parterapi (dessverre). Anonymkode: be84c...57b
jabx Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger hjelp i en uutholdelig situasjon. Nå vet jeg ikke om jeg orker mer. Jeg trenger hjelp i store viktige livsspørsmål og vil prøve en klarsynt som et siste forsøk. Er det noen som vet om en person som faktisk kan fortelle meg noe om fremtiden, det gjelder kun innen et eller to sammenhengende temaer. Jeg må vite at det er en seriøs person som andre har fått hjelp av. Takk til deg som tok deg tid til å lese❤ Anonymkode: be84c...57b Klarsynte finnes ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Kan moderator flytte denne til generell debatt eller annet sted den blir mer riktig? Ser jeg ikke for særlig med svar her under vennskap og sosiale relasjoner. Takk. Anonymkode: be84c...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå