Gå til innhold

Hva er det beste du vet på fridays?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva burde jeg bestille der? Hva smaker best? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gå der. Dyrt og dårlig

Anonymkode: de857...b36

• Liker 17
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gå der. Dyrt og dårlig

Anonymkode: de857...b36

Har en litt kresen kjæreste som er sær på hva han kan spise, så det er ikke noen andre valg. Flere som har forslag til hva som er godt å bestille på Fridays?

Skrevet

Jeg liker å gjøre det enkelt: bacon cheeseburger og pommes frites. Det er alltid godt! :) 

Anonymkode: 6a1f9...9f4

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Humle Brumle skrev:

Har en litt kresen kjæreste som er sær på hva han kan spise, så det er ikke noen andre valg. Flere som har forslag til hva som er godt å bestille på Fridays?

Bestill ny kjæreste du

• Liker 11
Skrevet
10 minutter siden, strynejenta skrev:

Bestill ny kjæreste du

Det skal litt mere til en sære matvaner til at jeg slår opp med en fyr altså. Han er så mye mer en bare matvanene sine. ❤️

• Liker 6
Skrevet

Kunne vel også dratt til Egon når jeg tenker over det🧐 men bor er allerede bestilt.

Skrevet

Kun milkshakene, både der og Egon.

• Liker 3
Skrevet

Dyrere enn McDonalds, omtrent lik mat. Samme med Egon.

• Liker 7
Skrevet

Du bør bestille noe du liker selv

Anonymkode: 0fd22...081

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør bestille noe du liker selv

Anonymkode: 0fd22...081

Jeg liker det meste men det er andre gangen jeg er der, så har ikke fått smakt på så mye.

Skrevet (endret)

Pleier alltid å bestille loaded potato skins til forett, så liker jeg cajun chicken pasta til hovedrett :)

quesadillaen er også god

Endret av Camillapb
Gjest Trynefaktor
Skrevet (endret)

Loaded potato skins

Endret av Trynefaktor
Skrevet

Red bull slushen er så syyykt god. Men vet ikke om den finnes i Norge

Anonymkode: 38e2e...689

Skrevet

Bestill det samme som kjæresten. Han virker til å være en feinschmecker

Anonymkode: ffbb5...034

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, Humle Brumle said:

Kunne vel også dratt til Egon når jeg tenker over det🧐 men bor er allerede bestilt.

Egon er i samme sjanger. Det mange misliker er at man betaler restaurantpriser for mat som ikke er laget fra bunnen av.  Det er jo slik Egon klarer å ha en stor meny. Å lage alt fra bunnen av ville tatt for lang tid og blitt for dyrt.  Men jeg skjønner jo også at mange foretrekker en stor meny, spesielt om man er kresen i matveien og har problemer med å finne ting man liker på en restaurant med liten meny. 

For å svare på spørsmålet ditt. Jeg liker hamburger og milkshake og hadde spist det om jeg var på Fridays. 

Anonymkode: 4bf5c...b30

• Liker 6
Skrevet

Sist jeg var på Fridays spiste jeg burger, en variant med løkringer, den var god. 😊

Skrevet
2 timer siden, Humle Brumle skrev:

Bestilte Ultimate Burger sist jeg var på Egon Byporten. Den var knallgod!

Anonymkode: 5eefd...8c1

Skrevet

Ikke fan av fridays, men cajun chicken shrimp pastaen er faktisk veldig god. Gjerne med hvitløksbrød ved siden av. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Humle Brumle skrev:

Det kan da umulig være slik at det ikke er en eneste restaurant i Oslo eller Bergen han ikke kan spise på? 

Anonymkode: 69432...2f4

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...