Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som har tatt abort. Sier de på sykehuset hvor langt man er på vei osv..? Vet jeg ikke får se ultralyd.. men får man vite sånn om det i magen lever osv? 

Anonymkode: 04dc0...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk se så mye jeg ville på ultralyden, og bilde om jeg ville ha det. Fikk også vite hvor langt ja. De må jo også sjekke at man ikke har passert 12-ukersgrensen.

Anonymkode: ce85c...f91

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei, dere som har tatt abort. Sier de på sykehuset hvor langt man er på vei osv..? Vet jeg ikke får se ultralyd.. men får man vite sånn om det i magen lever osv? 

Jeg måtte ha UL for å finne ut hvor langt jeg var på vei men jeg nektet å se på. Venninnen min var med og så på skjermen og holdt meg i hånden mens jeg gråt noen tårer. Fikk vite jeg akkurat var innafor å få abort, like før 12 uker. Så for min del ble det veldig mye informasjon og derfor veldig vanskelig. Gjennomførte likevel aborten.

Anonymkode: f23b8...65f

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde de kanskje oppga lite informasjon og ikke viste noe pga det å ikke ombestemme seg? 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde de kanskje oppga lite informasjon og ikke viste noe pga det å ikke ombestemme seg? 

Hæ? Tror du de er redd for at folk skal ombestemme seg? 

Anonymkode: 4c1b2...288

• Liker 1
Skrevet

Ja. Trodde de ikke ville vise skjermen for å ikke gjøre det «verre»

Skrevet

En ting til... skal på ul imorgen, får jeg første pille imorgen? Eller blir det en ny time for dette? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting til... skal på ul imorgen, får jeg første pille imorgen? Eller blir det en ny time for dette? 

Det er frivillig om du vil se på skjermen eller ikke. Vil du, så sier du i fra. 
Hvis du fortsatt er fast bestemt på abort etter ultralyden i morgen, så får du første pille da. Den stanser utviklingen. Så får du de andre pillene, de som starter utdrivningen, 48 timer senere. 
Du får vite hvor langt du er på vei på ultralyden. 

Anonymkode: 82372...885

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke se på skjermen. Gjorde heller ikke det for da er det ikke sikkert jeg hadde gjennomført det. Fikk da pille som skulle svelges og 2 stikkpiller til å ta i skjeden et par dager etterpå.

Anonymkode: 1108f...dd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...