Gå til innhold

Når mistet dere jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror alle mine venner allerede har gjort det, men ikke meg... det er sikkert normalt siden jeg fortsatt er 18 men jeg aner ikke HVOR normalt det faktisk er og jeg er ikke så sikker på at dette kommer til å endre seg snart heller. Jeg føler meg utenfor.

Når mistet dere det?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 23 år, og har kun hatt sex med den ene. Riktignok var det er bevisst valg jeg tok, men det er ikke unormalt. Jeg tror opplevelsen blir best om du er sammen med noen du liker, og kjenner deg klar.

Anonymkode: ba168...e34

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, oda02 said:

Jeg tror alle mine venner allerede har gjort det, men ikke meg... det er sikkert normalt siden jeg fortsatt er 18 men jeg aner ikke HVOR normalt det faktisk er og jeg er ikke så sikker på at dette kommer til å endre seg snart heller. Jeg føler meg utenfor.

Når mistet dere det?

Ikke bry deg om hva alle andre gjør.

Var 20.

Anonymkode: 5c11d...99e

Skrevet

16 år. Mistet jomfrudommen til min daværende kjæreste som jeg var veldig forelsket i, og vi var sammen i en del år. Det føltes riktig der og da, jeg stresset ikke med å miste jomfrudommen. Jeg ønsket å ha sex for første gang med noen jeg var veldig glad i og det fikk jeg heldigvis. 

Anonymkode: e93a3...662

• Liker 1
Skrevet

15 år

Anonymkode: 5d67a...709

• Liker 1
Skrevet

17 år (kvinne).

Anonymkode: e5691...47c

Skrevet

Var 19.

Anonymkode: d059c...001

Skrevet

Er 21 og har enda ikke hatt sex. Det skjer når det skjer, tenker jeg, stresser ikke :) skal føles rett

Anonymkode: 39f72...2b9

• Liker 3
Skrevet

22, nesten 23. Jeg ventet til jeg fant en jeg likte og stolte på. Vi er gift nå. Jeg ble døpt til «jerntrusa» da jeg var russ fordi jeg ikke ville ligge med noen. Brydde meg ikke om hva andre syntes egentlig, jeg gjorde det som var rett for meg. 

Anonymkode: 7eafe...873

• Liker 4
Skrevet

Var en som akkurat rakk å lure den inn mens jeg fortsatt var 18. Tror det gikk minst et år til neste gang.

Anonymkode: d3b48...567

• Liker 1
Skrevet

14, er kvinne. 

Anonymkode: c2016...3de

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 20 og jomfru. Hadde aldri trodd at det skulle være så interessant for andre som det er. Vil helst ikke snakke om det, men blir jo stadig vekk tatt opp, særlig i sammenhenger med alkohol. Ubehagelig. Kunne gjerne hatt sex, og har fått muligheten flere ganger også, men det er viktig for meg at det skal være den rette.. og han har jeg ikke møtt enda. 

Anonymkode: b5a68...217

• Liker 4
Skrevet

Var nesten 18 (17 år og 8 mnd). Var veldig glad i gutten og vi var sammen i fire år. Ble slutt ca. 1 år siden og har ikke vært med noen etter det

Anonymkode: 57ba4...4df

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 12, han var 16.

Ble litt klønete..🙄

Anonymkode: f1c19...5b5

• Liker 2
Skrevet

Var 19 og ble voldtatt...hadde aldri kysset noen engang eller vært forelska. 

Anonymkode: 394bd...326

• Liker 1
Skrevet

Var 8 år.

Anonymkode: e8dfe...f80

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

22, nesten 23. Jeg ventet til jeg fant en jeg likte og stolte på. Vi er gift nå. Jeg ble døpt til «jerntrusa» da jeg var russ fordi jeg ikke ville ligge med noen. Brydde meg ikke om hva andre syntes egentlig, jeg gjorde det som var rett for meg. 

Anonymkode: 7eafe...873

Veldig rar holdning. Da jeg var russ var de fleste av guttene og jentene jomfru. Ingen som sa noe på det. Spørs vel hva slags miljø man er i og sånt? 

Anonymkode: 394bd...326

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Var 8 år.

Anonymkode: e8dfe...f80

Omg!

Anonymkode: e5691...47c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...