Gjest Ananas Skrevet 20. juli 2005 #1 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg har svært lite erfaringer med romantikk og slikt. I vår blei jeg kjent med ei kvinne via et nettsted. Vi møttes en gang IRL og holdt stort sett kontak ved å chatte. Av forskjellige grunner, som jeg har stor forståelse for, vil ikke ho møte meg IRL. Jeg synes dette er ei fantastisk dame, men følelsene jeg har hatt for henne har vært for sterke, synes jeg, i forhold til at vi knapt har møttes og kansje ikke vil møtes igjen. Så jeg har trekt meg ut, litt etter litt. Det å bare kutte kontakt har vært alt for vanskelig, men nå er jeg nesten der. Jeg vet at det kan være andre grunner til at ho ikke ønsker mer kontakt med meg, enn at ho ikke liker meg. Likevel sitter jeg igjen med en sterk følelse av å være avvist. Jeg føler jeg har tilbudt min kjærlighet, og blitt avvist som ikke god nok. Det gjør veldig vondt. Akkurat nå orker jeg ikke tanken på noe romantisk forhold. Så tenker jeg at det å havarere i kjærligheten suger jo noe så vanvittig. Er det verdt det? Fornuften sier at nedturene er bare noe jeg må ta, kjærlighet er risikabelt og ofte går det ikke bra. Er det noen andre single som er passive i forhold til å lete etter partner utifra frykt for å bli såra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2005 #2 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, jeg har hatt flere passive perioder, men har alltid kommet meg igjen. Det gjør nok du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 20. juli 2005 #3 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, jeg har hatt flere passive perioder, men har alltid kommet meg igjen. Det gjør nok du også. ← Forskjellen er at jenter blir sjekket opp når de er passive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 20. juli 2005 #4 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg er på en måte inne i en sånn periode nå, og kjenner meg litt igjen i det du skriver selv om dette ikke har noe med nettet å gjøre. Det er vondt å bli avvist, men man kommer som oftest over det. Og jeg vet jo at jeg en gang finner en annen, så jeg stresser ikke for mye med det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 21. juli 2005 #5 Del Skrevet 21. juli 2005 Har selv vært der flere ganger, hver gang sier jeg til meg selv, at nå gidder jeg ikke mer. Blir så drittlei av å bli såra. Men så går det en periode før jeg finner ut at det er bare å hoppe i det igjen. Det er bedre å ha prøvd og fått et nei, enn aldri å prøve som det så fint heter. Er noe i det. Man må tåre å satse! Om hun ikke ville møte deg igjen så er hun nok ikke verdt det da. Du skal se at du finner ei ny på din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå