Gå til innhold

Billigste frukt/grønt i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt billigst frukt og grønt i Oslo? Det er vel billig med First price på kiwi med 15% avslag, men blir det enda billigere på internasjonale butikker?

Anonymkode: 69451...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett er det penger å spare på internasjonale butikker, ja! Kom nettopp hjem med en pose til 50 kroner og det var masse grønnsaker. Sjekket kvitteringen og for eksempel betalte jeg 4 kroner for grønn squash; den koster vanligvis 18 kroner på Kiwi! (Har fått den til 14 kroner et par ganger i det siste siden norsk squash er i sesong.) Avocado til syv kroner stykke osv.

Det er noen ting jeg alltid kjøper på Kiwi, som søtpoteter (finere og ikke dyre) men ellers er det i min erfaring stort sett alltid penger å spare på å handle på grønnsaksbutikkene. Jeg handler på Nor i Storgata, selv om det er kronglete med ankomst nå siden de graver opp Storgata.

Skrevet

Helt klart på den store butikken som ligger rett over tbanestasjonen på grønland. Gode priser, stort utvalg og stort sett god kvalitet. 

Problemet er bare at det er så vanvittig mye folk der. Anbefaler å gå tidlig, når de akkurat har åpnet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...