Gå til innhold

Kan noen forklare meg denne memen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår den ikke

The WTF-Picture Thread(No Politics, Religion or other CSM topics) - Page 9841 - ADVrider

Anonymkode: 5ed72...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

so i å slippe en fjert når noen drar i fingeren? som i at bestefar var løs i magen? vet ikke, altså, men veldig ekkelt.

Skrevet

Når man blir tøyset med og noen ber deg "Dra meg i fingeren" og så slipper de en brakfisk når du gjør det. 

Denne jenta i memen opplevde mer enn en fis, for grandpa var visst litt løs i magen også, skal man dømme ut i fra bildet.... :) Skal vel forestille at det er avføring, løs sådan, selv om det er sand, da.

Memen går ut på at noen ganger får du mer enn hva du trodde.

• Liker 3
Skrevet

"Dra meg i fingeren" er en greie og da skal du prompe. Her har nok den prompen tatt litt av? 

Anonymkode: a783d...f1f

• Liker 1
Skrevet

Den var ikke litt morsom engang 

Anonymkode: 4d3e4...0b2

Skrevet

Takk for svar, trodde memer skulle være morsomme.

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, trodde memer skulle være morsomme.

TS

Det er nå alltid etter hva slags humor du har. Noen har laget den og de syns vel åpenbart den er morsom, det samme synes nok flere. Du er ikke en fasit på hva som er morsomt eller ikke :) Men jeg hverken forstod den først eller synes den var morsom selv. 

Anonymkode: 7bc60...98b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nå alltid etter hva slags humor du har. Noen har laget den og de syns vel åpenbart den er morsom, det samme synes nok flere. Du er ikke en fasit på hva som er morsomt eller ikke :) Men jeg hverken forstod den først eller synes den var morsom selv. 

Når sa jeg noe om at jeg satt på fasiten ?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når sa jeg noe om at jeg satt på fasiten ?

«Jeg trodde memer skulle være morsomme.» Du sier det som om det skulle vært en fakta. «Denne memen er ikke morsom». Men du bestemmer kun om den er morsom for deg, ikke for andre. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

«Jeg trodde memer skulle være morsomme.» Du sier det som om det skulle vært en fakta. «Denne memen er ikke morsom». Men du bestemmer kun om den er morsom for deg, ikke for andre. 

Herregud, snakk om å vri og vrenge på ting. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kverulant 

Anonymkode: 4d3e4...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...