AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg forstår den ikke Anonymkode: 5ed72...de3
Torelli Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 so i å slippe en fjert når noen drar i fingeren? som i at bestefar var løs i magen? vet ikke, altså, men veldig ekkelt.
Million Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Når man blir tøyset med og noen ber deg "Dra meg i fingeren" og så slipper de en brakfisk når du gjør det. Denne jenta i memen opplevde mer enn en fis, for grandpa var visst litt løs i magen også, skal man dømme ut i fra bildet.... Skal vel forestille at det er avføring, løs sådan, selv om det er sand, da. Memen går ut på at noen ganger får du mer enn hva du trodde. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 "Dra meg i fingeren" er en greie og da skal du prompe. Her har nok den prompen tatt litt av? Anonymkode: a783d...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Den var ikke litt morsom engang Anonymkode: 4d3e4...0b2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Takk for svar, trodde memer skulle være morsomme. TS Anonymkode: 5ed72...de3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, trodde memer skulle være morsomme. TS Anonymkode: 5ed72...de3 Det er nå alltid etter hva slags humor du har. Noen har laget den og de syns vel åpenbart den er morsom, det samme synes nok flere. Du er ikke en fasit på hva som er morsomt eller ikke Men jeg hverken forstod den først eller synes den var morsom selv. Anonymkode: 7bc60...98b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nå alltid etter hva slags humor du har. Noen har laget den og de syns vel åpenbart den er morsom, det samme synes nok flere. Du er ikke en fasit på hva som er morsomt eller ikke Men jeg hverken forstod den først eller synes den var morsom selv. Anonymkode: 7bc60...98b Når sa jeg noe om at jeg satt på fasiten ? Anonymkode: 5ed72...de3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når sa jeg noe om at jeg satt på fasiten ? Anonymkode: 5ed72...de3 «Jeg trodde memer skulle være morsomme.» Du sier det som om det skulle vært en fakta. «Denne memen er ikke morsom». Men du bestemmer kun om den er morsom for deg, ikke for andre. Anonymkode: 7bc60...98b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Jeg trodde memer skulle være morsomme.» Du sier det som om det skulle vært en fakta. «Denne memen er ikke morsom». Men du bestemmer kun om den er morsom for deg, ikke for andre. Anonymkode: 7bc60...98b Herregud, snakk om å vri og vrenge på ting. Anonymkode: 5ed72...de3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: «Jeg trodde memer skulle være morsomme.» Du sier det som om det skulle vært en fakta. «Denne memen er ikke morsom». Men du bestemmer kun om den er morsom for deg, ikke for andre. Anonymkode: 7bc60...98b Kverulant Anonymkode: 4d3e4...0b2
Gjest Blondie65 Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 Jeg synes faktisk den var morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå