AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Vi har en niese som fyller 2 år. Hun er ett barn som har alt, og foreldrene hennes hadde ingenting de ønsket seg til bursdagen hennes. Jeg var innom lekebutikken i dag og så en rosa enhjørning gyngehest, jeg forelsket meg helt i den. Men er det en passende gave til en 2 åring, hat småbarn glede av gyngehest? Synes hvert fall at det passer perfekt inn i prinsesserommet hennes. Anonymkode: 4b88f...21c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 JA! Og det har jeg og, gammal kjerring på 35 Anonymkode: 759ba...80e 1
tangent Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Siden det er en stor ting, så ville jeg uansett konferert med foreldrene først. Barn kan ha glede av det, eller de kan være uinteresserte. Vi har en gyngehest som blir brukt litt innimellom, men ikke ofte. Hadde jeg visst hvor sjelden den ble brukt, så hadde jeg ikke eid den. Men samtidig har jeg minner fra en gyngehest da jeg var liten som jeg brukte mye. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Jenta vår fikk en "vanlig" gyngehest, og brukte den bare i perioder som toåring. Hadde hun hatt en enhjørning nå som fireåring, tror jeg den hadde blitt brukt mer. Hun har vært opptatt av enhjørninger og rosa en god stund nå. Så selv om den kanskje ikke er så populær akkurat nå, kan det hende hun liker den senere. Jenta her har perioder med mange av lekene sine. Det er noen utvalgte hun alltid går tilbake til, men det meste hun har fått, har hun vist interesse for på et eller annet tidspunkt. Men jeg er enig i med tangent over her om å spørre foreldrene først. Anonymkode: 761e3...4e3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Spør foreldrene ja, siden den tar opp ein del plass. Jenta mi arva gyngehesten min fra 80-tallet fordi ho ønska seg gyngehest. (Ho ha sikkert hørt om det i barnehagen) Den blir lite brukt. På den andre siden, viss eg hadde kjøpt ein ny ville den kanskje ha blitt brukt meir 🤔 Anonymkode: b90f1...dae
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Det ble aldri brukt her Anonymkode: 07966...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Gyngehester er vel sånt som kanskje blir lekt litt med innimellom - men er vel mest en greie for mor (og far) som er interessert i koselig interiør. Anonymkode: 54c1e...f8a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Jeg elsket gyngehest når jeg var liten 😍 kunne sitte i en evighet på den, latet som jeg temmet villhester eller var en indianer eller noe. Men jeg elsker jo hester da så likte vel egentlig alle leker som var noe med hest 😂 Er ungen interesset i dyr? Anonymkode: a1006...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå