Gå til innhold

Sjanse for SA etter å ha sett bankende hjerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 10 uker på vei og er veldig redd siden jeg har mistet tre ganger rundt denne perioden tidligere.  Jeg så et bankende hjerte i uke 8. Har noen her opplevd å miste etter en positiv ulopplevelse i uke 8 eller senere?

Anonymkode: fc8f2...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul i uke 7. Med bankende hjerte. Mistet en uke etterpå.

Du kan nok søappe helt av i uke 10

Anonymkode: b5ce9...b8d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er 10 uker på vei og er veldig redd siden jeg har mistet tre ganger rundt denne perioden tidligere.  Jeg så et bankende hjerte i uke 8. Har noen her opplevd å miste etter en positiv ulopplevelse i uke 8 eller senere?

Anonymkode: fc8f2...563

Ingen erfaring med SA, men jeg tror ikke du skal uroe deg for mye. De sa til meg på Gyn at det mest kritiske punktet er når hjertet skal begynne å slå, så vil tro det er stor mulighet for at du får en frisk baby denne gangen 💖

Anonymkode: 16feb...630

Skrevet

Såklart kan det fortsatt skje, har hørt om flere tilfeller, man må bare håpe og krysse fingrene. Samtidig- jeg har ikke hørt at det er større sjanse for å miste bare fordi du har mistet før. Det er jo så vanlig å miste.  Men det er likevel først i uke 12 man kan begynne å forvente at det går bra, så prøv å ikke miste motet helt frem til ul igjen. Lykke til ❤️

Anonymkode: 33ae5...a3a

• Liker 1
Skrevet

Sjansen for SA går betraktelig ned etter å ha sett et bankende hjerte. Etter uke 10 er sjansen for SA nært null i følge min jordmor.

Anonymkode: 877ff...056

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjansen for SA går betraktelig ned etter å ha sett et bankende hjerte. Etter uke 10 er sjansen for SA nært null i følge min jordmor.

Anonymkode: 877ff...056

Må rette litt på deg. Etter å ha sett et bankende hjerte i uke 10, er sannsynligheten for sa veldig liten. 

Anonymkode: dee60...a62

Skrevet

Jeg har mistet etter bankende hjerte på UL i uke 8 og 10

Anonymkode: 42eb1...be9

Skrevet

Sannsynligheten for at du mister etter å ha sett et bankende hjerte i uke 10 er veldig liten. Man får aldri noen garanti for at det går bra, men du får tenke på at mest sannsynlig går det bra! 

Jeg har sett bankende hjerte i uke 10 to ganger, og begge gangene gikk det bra. De to gangene det ikke gikk bra var jeg ikke på tidlig ultralyd. Da hadde jeg en MA i uke 12, og en BO oppdaget i uke 9. Så hos meg gikk det galt lenge før uke 10. 

Anonymkode: 00af9...4d2

Skrevet

Eg også har hatt 2 SA etter kvarandre. Så når eg vart gravid igjen no 3. gong på 1 år, så var eg på tidlig UL veke 8. Då sa røntgenlegen at når ein ser bankande hjarte i veke 8, går det som regel bra. Sjølvsagt skjer det ting av ulike årsakar som gjer at fosteret ikkje overlev, men når du er kome til veke 10 kan du nok senke skuldrane litt ❤️

• Liker 2
Skrevet

Bil anbefale foreldrerådets podcast om spontanabort. 

Anonymkode: 63411...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...