Gå til innhold

Å ha god oksygen i blodet, hva menes med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
43 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Ja særlig at det er jeg som er veggen her. Hvorfor later du som det ikke er deg?

Med forbehold om trolling: det er jo overhodet ingen her som forstår hva du mener med "god" eller "dårlig" oksygen, kan du ikke heller legge ved en lenke i stedet for å bare hevde at du har rett? Burde være veldig enkelt...

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette har mange svart på allerede. 

Anonymkode: 8b69e...0eb

Ikke lett å forstå hva svaret er her med deres frem og tilbake meninger og uenigheter. 

Anonymkode: 7ca2d...79c

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Pås skrev:

Med forbehold om trolling: det er jo overhodet ingen her som forstår hva du mener med "god" eller "dårlig" oksygen, kan du ikke heller legge ved en lenke i stedet for å bare hevde at du har rett? Burde være veldig enkelt...

Ja særlig at det er jeg som trenger å legge ved lenke her. Kan ikke dere som hevder så bastant det ikke er noe forskjell på god og dårlig oksygen vise det med kilder da? Klarer dere ikke det?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lett å forstå hva svaret er her med deres frem og tilbake meninger og uenigheter. 

Anonymkode: 7ca2d...79c

Hvis man ser bort ifra trollingen til en person så er alle andre ganske samstemte🙊

Anonymkode: 8b69e...0eb

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Ja særlig at det er jeg som trenger å legge ved lenke her. Kan ikke dere som hevder så bastant det ikke er noe forskjell på god og dårlig oksygen vise det med kilder da? Klarer dere ikke det?

Får dessverre ikke noe treff når jeg søker etter "dårlig oksygen", ei heller "god oksygen" så det blir vanskelig å legge ut noe... 

Endret av Pås
Skrevet
1 minutt siden, Pås skrev:

Får dessverre ikke noe treff når jeg søker etter "dårlig oksygen", ei heller "god oksygen" så det blir vanskelig å legge ut noe... 

Så du klarer ikke å vise at det sånn som du sier, det bekrefter nok en gang at du tar feil. 

Skrevet
7 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Så du klarer ikke å vise at det sånn som du sier, det bekrefter nok en gang at du tar feil. 

Jeg sier at det ikke finnes noe som heter god og dårlig oksygen, du sier at det finnes! Da blir det opp til deg å bevise det. Hvis jeg hadde hevdet at det fantes grønne menn på Mars måtte jeg bevist det, jeg kunne ikke sagt at det var du som måtte motbevise det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...