Gå til innhold

Å ha god oksygen i blodet, hva menes med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Støvsugerør skrev:

Oksygen er et avfallsstoff som kroppen drar god nytte av til tider, men det er viktig at man har den sunne formen for oksygen i blodet istedet for den dårlige. Og hvis du har hundre prosent god oksygen i blodet så er det veldig bra. 

Hva er det bra gor da? Pust generellt? 

Anonymkode: 7ca2d...79c

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er så usunt oksygen?

Anonymkode: 22035...691

Der ser du, du vet ikke det en gang. Du vet for lite til å bidra til denne tråden. Finn en bok og les deg opp. 

Skrevet
1 minutt siden, Støvsugerør skrev:

Der ser du, du vet ikke det en gang. Du vet for lite til å bidra til denne tråden. Finn en bok og les deg opp. 

Å, du er morsom du.

Jeg har lest mange bøker jeg. Oksygen er oksygen. Det kan ikke være bra eller dårlig. Kan det hende du sov i naturfagstimen? Kanskje det var litt lite oksygen i luften? 

Skrevet
4 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Fantastisk svar når du er helt på jordet    😂😂😂😂

Anonymkode: dfbe5...7df

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å, du er morsom du.

Jeg har lest mange bøker jeg. Oksygen er oksygen. Det kan ikke være bra eller dårlig. Kan det hende du sov i naturfagstimen? Kanskje det var litt lite oksygen i luften? 

Går helt fint med lite oksygen så lenge det meste av det er sunn oksygen da. Det tenkte du nok ikke over. 

Skrevet

Fantastisk svar når du er helt på jordet    😂😂😂😂

Rett til deg selv ha. 

Skrevet
5 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Og jeg er utrolig spent på hvor jeg kan finne usunt oksygen, må begynne å lete!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Støvsugerør skrev:

Går helt fint med lite oksygen så lenge det meste av det er sunn oksygen da. Det tenkte du nok ikke over. 

Det er så feil at det kan ikke få blitt mer feil. Det finnes ikke noe som heter dårlig oksygen. Kan du vær så snill komme med en kilde som viser noe om dårlig oksygen?  Oksygen er oksygen! Verken mer eller mindre. Om det endrer seg, er det ikke lenger oksygen! 

Skrevet

Og jeg er utrolig spent på hvor jeg kan finne usunt oksygen, må begynne å lete!

Kanskje du skal prøve å lese fagbøker først. 

Skrevet
2 minutter siden, Støvsugerør skrev:

Jeg har faktisk gjort et google-søk på dine vegne, bare for å sjekke om det finnes noen kilder der ute du kan ha blitt villedet av. Jeg finner ingen treff verken på sunn eller usunn oksygen.

Det visste jeg jo fra før. Men tenkte du kanskje hadde lest det i en eller annen blogg eller noe. 

• Liker 2
Skrevet

Ok. Fortell meg hvilken bok jeg skal lese. Og vær konkret nå da.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er så feil at det kan ikke få blitt mer feil. Det finnes ikke noe som heter dårlig oksygen. Kan du vær så snill komme med en kilde som viser noe om dårlig oksygen?  Oksygen er oksygen! Verken mer eller mindre. Om det endrer seg, er det ikke lenger oksygen! 

Så du har ingen kilde på at det ikke finnes dårlig oksygen som du påstår. Det sier i grunn alt om deg og kunnskapsløsheten din. 

Skrevet

Ok. Fortell meg hvilken bok jeg skal lese. Og vær konkret nå da.

Utdyp hva du ønsker å lære. 

Annonse
Skrevet

Prøvde faktisk å søke opp bare for å se om det var et slenguttrykk jeg ikke hadde hørt før. Det eneste treffet ute i det store internettet var denne debatten...

Skal lure på om du er en av de ansvarlige for grottefesten forrige uke? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg må le.. forstår ikke folk sarkasme?😂

Anonymkode: 8b69e...0eb

Skrevet
Akkurat nå, Støvsugerør skrev:

Utdyp hva du ønsker å lære. 

Jeg ønsker å lese den boken der det står at oksygen kan være sunn eller usunn. For det tror jeg virkelig ikke det finnes noen bok om.

Ja, det er usunt med for høye nivåer av oksygen i luften. Ja, det er usunt med for lave nivåer av oksygen i luften. Men oksygenet er det samme.

Skrevet

Jeg må le.. forstår ikke folk sarkasme?😂

Anonymkode: 8b69e...0eb

Jeg håper det er sarkasme. Selvom definisjoner av sarkasme nok ikke innebærer akkurat det denne personen prøver på....kommer nok heller under kategorien trolling. 

Hvis ikke er det bare en person som er tom i hodet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker å lese den boken der det står at oksygen kan være sunn eller usunn. For det tror jeg virkelig ikke det finnes noen bok om.

Ja, det er usunt med for høye nivåer av oksygen i luften. Ja, det er usunt med for lave nivåer av oksygen i luften. Men oksygenet er det samme.

Kan du være mer presis på hva du vil lære om det usunne oksygenet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...