Gå til innhold

Vi sitter fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette blir vanskelig å forklare i detalj, men jeg håper at dere forstår problemet av det grovskissede jeg legger frem her.

Vi sitter fast seksuelt. Hans fantasi som går ut på at vi involverer en person til, har fullstendig overtaket.

Når vi er sammen er dette temaet som hår igjen, det er fantasien om oss tre som får ham til å komme og at vi snakker om det.

Jeg begynner å føle meg uattraktiv, som om oss to er borte nå og jeg vet ikke hvordan jeg skal å det tilbake. Fantasien tenner meg vilt og jeg er med på praten, spesielt når vi er veldig kåte ...men sitter etterpå med en følelse «hvor er jeg...oss? Tenner han ikke nok på meg lengre til å klare å komme?» 

Han har også i et kåt øyeblikk sagt at han ikke lengre klarer å komme uten å tenke på det. 

Vi er voksne, trygge og det er null sjalusi involvert. Hadde ikke kostet meg en kalori å involvere denne tredjepart, ikke det jeg snakker om. Bare...at jeg nå er lei meg for at vi i det hele rotet oss borti den. 

Jeg har nevnt det til han og han sier at han tenner på meg, at jeg er sexy og at han elsler kroppen min, men det handler ikke ol hva han sier men hva han gjør...eller ikke gjør. Han sliter virkelig med å komme hvis vi ikke snakker når vi har sex. Testet det... 

Har noen opplevd noe av det samme og hva gjorde du som følte deg usikker? Hvagjorde dere som par? 

tusen takk for alle tips og meninger :(

Anonymkode: 62ccb...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd akkurat det, men jeg blir noen ganger litt usikker når jeg føler at jeg ikke er «nok» for ham. Men alle de gangene, så er det jeg som har lagt for mye i det han sa. Klarer du å stole på at han synes du er sexy og elsker kroppen din? 

Når vi har sittet fast i et eller annet, så har vi måttet ta et steg tilbake og velge en ny retning. En gang vi hadde kjørt oss inn i et blindspor der jeg opplevde sex som et ork, tok vi rett og slett en pause. Andre ganger har vi bevisst fokusert på andre deler av elskoven enn de vi pleier. Og noen ganger når presset med å komme har blitt for stort, har vi sagt at i kveld får en/begge ikke lov til å komme. Det høres kanskje rart ut, men for oss har det hjulpet å ta et steg tilbake og prøvd å fokusere på noe annet.

Det er så mye i sexlivet som kan være spennende å utforske. Håper dere klarer å snu fokuset fra det som sperrer til det som ligger åpent foran dere. 💜

• Liker 4
Skrevet

Den følelsen tror jeg ville blitt kraftig forsterket hvis dere tar inn en tredjepart.. jeg hadde i alle fall ikke taklet det, men folk er jo forskjellige. 

Mitt forslag er at dere avtaler å avstå fra sex en stund og ser om det kan økt begjæret såpass at dere kan «restarte» sexlivet igjen  :) 

Anonymkode: c7c87...2f6

• Liker 1
Gjest Middelmådig
Skrevet

Jeg ville forsiktig ha sagt det til han. At dette får deg til å føle deg liten og dårlig. Slik at han blir klar over at dette gir Negative konsekvenser for deg. Kanskje det hjelper. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...