Gå til innhold

Hvordan gjøre han ordentlig kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg ish holder på med og jeg har lyst til å "leke" litt med han. Gjøre han skikkelig kåt. Jeg vet jo hvordan jeg kan gjøre en gutt kåt, det er ikke såå vanskelig, men noen som har tips til det lille ekstra? Jeg har ikke kjent han så lenge så vet ikke så mye om det er spesielle ting han tenner på (kanskje en gøy samtale å ha med han). Men ja, noen tips? 

Anonymkode: f6b87...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kle deg litt sexy og utfordrende for han, det første som tenner oss menn, er jo faktisk det visuelle. Passer det i forhold til vær og sted, kle deg i et fint skjørt og fine sko,det er noe de fleste av oss menn synes er sexy. Det videre spillet blir han nok enklere å få med på,skal du se:-)

Anonymkode: 90e20...a22

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fyr jeg ish holder på med og jeg har lyst til å "leke" litt med han. Gjøre han skikkelig kåt. Jeg vet jo hvordan jeg kan gjøre en gutt kåt, det er ikke såå vanskelig, men noen som har tips til det lille ekstra? Jeg har ikke kjent han så lenge så vet ikke så mye om det er spesielle ting han tenner på (kanskje en gøy samtale å ha med han). Men ja, noen tips? 

Anonymkode: f6b87...a0c

SPØR HAN

Anonymkode: a51ff...37d

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kle deg litt sexy og utfordrende for han, det første som tenner oss menn, er jo faktisk det visuelle. Passer det i forhold til vær og sted, kle deg i et fint skjørt og fine sko,det er noe de fleste av oss menn synes er sexy. Det videre spillet blir han nok enklere å få med på,skal du se:-)

Anonymkode: 90e20...a22

OMG...neiii!

For det første er det virkelig ikke alle menn som er så desperate at de blir kåt av at en kvinne møter opp i klær, for det andre er det virkelig ikke alle menn som ville foretrukket skjørt og fine sko(!) fremfor andre ting (jeans, støvler, etc).

Skjørt og fine sko kan du ta på deg på søndagsgudstjenesten, der passer det. 

Anonymkode: ec1ba...4c3

Skrevet

By på deg selv. Virk selvsikker, gå uskyldig lettkledd med vanlige klær hjemme, kanskje en stram tights, ullbukse eller bukse, la magen vises gjennom en altfor kort t-skjorte eller topp... Ha godt og leken humør, gi han oppmerksomhet... vis deg fram... 

Da ville jeg ha dødd hvis jeg ikke hadde fått litt kos 😆

Anonymkode: 1c463...293

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du? 16?

Skrevet
39 minutter siden, Kjersti.kjersti skrev:

Hvor gammel er du? 16?

De som svarer er 16!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som svarer er 16!

Riktig. Det er du og meg:D hun er 14

Skrevet

Prøv med et sexy skinnskjørt, da tipper jeg han får fort bul på Mikke Mus boxeren😀

• Liker 1
Skrevet

Trange, trange jeans og høye hæler

Skrevet
På 3.9.2020 den 20.04, AnonymBruker skrev:

OMG...neiii!

For det første er det virkelig ikke alle menn som er så desperate at de blir kåt av at en kvinne møter opp i klær, for det andre er det virkelig ikke alle menn som ville foretrukket skjørt og fine sko(!) fremfor andre ting (jeans, støvler, etc).

Skjørt og fine sko kan du ta på deg på søndagsgudstjenesten, der passer det. 

Hvorfor dømmer du menn som tenner på slike klær? Hvorfor er man liksom desperat fordi man liker/tenner på visse klær? Og hvordan vet du at dette er slik menn tenker ?

Hilsen kvinne ;)

Anonymkode: e6f64...30d

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dømmer du menn som tenner på slike klær? Hvorfor er man liksom desperat fordi man liker/tenner på visse klær? Og hvordan vet du at dette er slik menn tenker ?

Hilsen kvinne ;)

Anonymkode: e6f64...30d

Jeg dømmer ikke menn som tenner på det, jeg dømmer menn som gir råd om andre menn, basert på hva de selv liker. Særlig når det er snevert som det.

Det samme kan jeg si om «å gå med vanlige klær hjemme» eller «gå med skinnskjørt».

Det eneste TS kan gjøre, er å snakke med fyren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...