Gå til innhold

Har lyst på sex men tror han kommer til å si nei🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en ff lenge men ikke ligget med hverandre på veldig lenge. Men tilfeldig traff jeg han i går og ble så vi tok en kaffe og skravlet. Da vi skiltes ga han meg en god klem. Idag har jeg fått mer og mer lyst på sex med han igjen. Så ble så jeg sendte en mld om vi kan ha sex  i kveld eller morgen kveld for jeg har så lyst. 
Svarer han nei som kommer jeg aldri til å spørre igjen. Da mister jeg motivasjon til det. 
Er spent på svaret... måtte bare få det ut🙈

Anonymkode: 6040a...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, krysser fingrene for deg! Hvorfor ha du så utrolig lyst på han? Var han så god 😮

Anonymkode: 82f1d...b1b

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, krysser fingrene for deg! Hvorfor ha du så utrolig lyst på han? Var han så god 😮

Anonymkode: 82f1d...b1b

Venta 1 år ja drit lyst på han😂😂

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er spent på svaret... måtte bare få det ut🙈

Slutt å overtenk kjære deg, det går helt sikkert fint. Jeg krysser fingrene for et JA for deg🧡...og når du først får han for deg selv... gjør noe overraskende deilig på han, så slipper du å spekulere neste gang🤞

Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Slutt å overtenk kjære deg, det går helt sikkert fint. Jeg krysser fingrene for et JA for deg🧡...og når du først får han for deg selv... gjør noe overraskende deilig på han, så slipper du å spekulere neste gang🤞

Tips mottas😂

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tips mottas😂

Er dere litt kink? kanskje han liker postorgasme i håndjern, flogger?

Skrevet

Du var tøff som spurte! 
Vet du om han fortsatt er singel? 

Håper du får et hyggelig svar uansett om du får et ja eller nei :) 

Anonymkode: 1abb7...14e

Skrevet

Krysser fingrene :) Har du fått svar enda?

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var tøff som spurte! 
Vet du om han fortsatt er singel? 

Håper du får et hyggelig svar uansett om du får et ja eller nei :) 

Han er single men skal ha en sønn hjem så det ble nei men hyggelig at jeg spurte var svaret😂. Ja ja ble som forventet det

Skrevet
58 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Er dere litt kink? kanskje han liker postorgasme i håndjern, flogger?

Nå er det 1 år siden vi lekte med sånt men litt hardt å starte med det nå. Må det jo avtales på forhånd. Det er vanskelig når han svarer sjelden på meldinger.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er single men skal ha en sønn hjem så det ble nei men hyggelig at jeg spurte var svaret😂. Ja ja ble som forventet det

Men han sa ikke at han ville møte deg senere? Da var det nok en hyggelig avvisning:( 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er det 1 år siden vi lekte med sånt men litt hardt å starte med det nå. Må det jo avtales på forhånd. Det er vanskelig når han svarer sjelden på meldinger.

Ok, den ble litt dryg da ja,,,, litt vanskelig å si hva han liker da... han liker nok at du lager litt lyder, lag iallefall lyder som det høres ut som du har savnet han i evigheter... Men jeg er ikke redd for at det kommer til å skje helt naturlig :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han sa ikke at han ville møte deg senere? Da var det nok en hyggelig avvisning:( 

Jepo.. tenkte bare å få det overstått for min del. Så da blir det ensomheten en stund til😔Ts

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, den ble litt dryg da ja,,,, litt vanskelig å si hva han liker da... han liker nok at du lager litt lyder, lag iallefall lyder som det høres ut som du har savnet han i evigheter... Men jeg er ikke redd for at det kommer til å skje helt naturlig :)

Drit i det han sa nei og avviste meg. Grei kar 

ts

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepo.. tenkte bare å få det overstått for min del. Så da blir det ensomheten en stund til😔Ts

Ja det var tøft gjort av deg, og nå slipper du å tenke mer på det. 

Jeg har også litt lyst å sende melding til en tidligere ff, men tør ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var tøft gjort av deg, og nå slipper du å tenke mer på det. 

Jeg har også litt lyst å sende melding til en tidligere ff, men tør ikke. 

Blir bare forvirra for når vi møtes sånn ellers face to face er han verdens hyggeligste og tar gjerne en kaffe og må berøre meg når jeg er i nærheten og han vet jeg digger bamseklemmene hans så de har han vært raus med. Men gutten er nå en gyldig grunn da har nå hilst på to av sønnene også og han sendte nå bilde av dem her. Men men ja er det fwb greie så må det vel være lov å spørre for oss damer og ikke bare når det passer mannen?? Eller? 
ts

Skrevet
11 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hadde bare håpa på at han som mann bare ville like å ha sex. 
Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde bare håpa på at han som mann bare ville like å ha sex. 
Ts

Skjønner godt du er skuffet, ikke bare bare å finne en som han heller... eller kanskje du burde funnet noen som var bedre, når du ser hvordan han er? Selvfølgelig er det lov for deg å spørre han, men poenget med det er vel forseint, eller håper du på comeback senere med han?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir bare forvirra for når vi møtes sånn ellers face to face er han verdens hyggeligste og tar gjerne en kaffe og må berøre meg når jeg er i nærheten og han vet jeg digger bamseklemmene hans så de har han vært raus med. Men gutten er nå en gyldig grunn da har nå hilst på to av sønnene også og han sendte nå bilde av dem her. Men men ja er det fwb greie så må det vel være lov å spørre for oss damer og ikke bare når det passer mannen?? Eller? 
ts

Ja det er helt klart greit at begge kjønn spør. 
Da får du finne en annen ff😅

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Skjønner godt du er skuffet, ikke bare bare å finne en som han heller... eller kanskje du burde funnet noen som var bedre, når du ser hvordan han er? Selvfølgelig er det lov for deg å spørre han, men poenget med det er vel forseint, eller håper du på comeback senere med han?

Nei har lett i ett år og ingen slår han der. Har sånn vanvittig lyst på han. Ingen andre jeg har kjent sånn lyst på så er ikke store alternativene dessverre. 
Kommer jo garantert til å treffes til kaffe igjen da vi bor på samme sted og har circle k kopp og begge er ute tidlig på morgen... men sex kommer jeg aldri til å spørre om igjen det blir for dumt. Da må i såfall han spørre. Han skriver som regel at han er kåt når vi garantert ikke har mulighet for å møtes så snål innimellom. 
ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...