AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #21 Skrevet 14. september 2020 Jeg synes klippingen er veldig dårlig... men så klarer jeg ikke la være å sammenligne med den australske. Skuffa! Anonymkode: 1c610...4a4
Heihola Skrevet 14. september 2020 #22 Skrevet 14. september 2020 Nivået er jo laaangt lavere enn f.eks. Australia som blir nevnt her, eller USA for den saks skyld. Men det er fortsatt veldig gøy med en norsk versjon 🥟 jeg følger med.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #23 Skrevet 16. september 2020 Jeg fikk ikke med meg første episoden, eller begynnelsen på episode 2. Hvem er den mannlige dommeren? Anonymkode: 698b3...3b7
Heihola Skrevet 16. september 2020 #24 Skrevet 16. september 2020 Jeg liker ikke den trenden med å lage mat til å se ut som noe annet enn det er. Så jeg er ikke fan av den sjokolade "spagettien" med sjokolade "kjøttboller", selv om det selvfølgelig er imponerende med de prosessene som inngår i å lage det. Syns det er mer pes. Det så bedre ut enn jeg trodde det skulle gjøre, men det er ikke helt min stil...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #25 Skrevet 20. september 2020 På 16.9.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke med meg første episoden, eller begynnelsen på episode 2. Hvem er den mannlige dommeren? Anonymkode: 698b3...3b7 Ikke peiling 🤔 Anonymkode: aac4f...816
FrankDrebin Skrevet 24. september 2020 #26 Skrevet 24. september 2020 Synes det er artig så langt. Selvsagt ikke like bra som MasterChef Australia, men fortsatt hyggeligere enn den amerikanske utgaven.
Janzypants Skrevet 24. september 2020 #27 Skrevet 24. september 2020 8 timer siden, FrankDrebin skrev: Synes det er artig så langt. Selvsagt ikke like bra som MasterChef Australia, men fortsatt hyggeligere enn den amerikanske utgaven. Har verken sett den australske eller den amerikanse utgaven, men jeg har sett flere masterchef hvor norske kjendiser har vært med. Da har Kjartan Skjelde og Gregory Paul vært dommere. Jeg må si at jeg liker dommertrioen som er med nå MYE bedre. Jeg liker ikke fremtoningen til de to gutta, og når de skuler på deltakeren når de smaker på maten deres. Jeg syns det ser så dumt ut. Dommertrioen som er med nå, virker liksom litt mer menneskelige Jeg har spesielt sansen for Lise Finckenhagen! Jeg liker at folk får en konstruktiv og hyggelig tilbakemelding kontra å nærmest bli skjelt ut slik gutta boys kunne finne på 9
FrankDrebin Skrevet 25. september 2020 #28 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, Janzypants skrev: Har verken sett den australske eller den amerikanse utgaven, men jeg har sett flere masterchef hvor norske kjendiser har vært med. Da har Kjartan Skjelde og Gregory Paul vært dommere. Jeg må si at jeg liker dommertrioen som er med nå MYE bedre. Jeg liker ikke fremtoningen til de to gutta, og når de skuler på deltakeren når de smaker på maten deres. Jeg syns det ser så dumt ut. Dommertrioen som er med nå, virker liksom litt mer menneskelige Jeg har spesielt sansen for Lise Finckenhagen! Jeg liker at folk får en konstruktiv og hyggelig tilbakemelding kontra å nærmest bli skjelt ut slik gutta boys kunne finne på Enig, jeg liker også det nye dommerpanelet mye bedre, de er ikke fult så "sinte" som Kjartan & Co. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #29 Skrevet 25. september 2020 Merker jeg begynner å bli litt lei av mat på TV. Har det ikke blitt veldig mye av dette nå? Anonymkode: b950b...95a
FrankDrebin Skrevet 25. september 2020 #30 Skrevet 25. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg begynner å bli litt lei av mat på TV. Har det ikke blitt veldig mye av dette nå? Anonymkode: b950b...95a Jeg er mye mer lei av x antall oppussingsprogrammer, de er overalt, men sånn er det. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #31 Skrevet 2. oktober 2020 På 25.9.2020 den 16.46, FrankDrebin skrev: På 25.9.2020 den 16.46, FrankDrebin skrev: Jeg er mye mer lei av x antall oppussingsprogrammer, de er overalt, men sånn er det. For ikke å snakke om alle disse kjærlighets- og dramarealityene: Paradise Hotel, Ex on the beach, Love Island, Singeltown, Too hot to handle osv osv 🙄 Anonymkode: f62ed...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #32 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f62ed...8a7 Enig! Kan ikke fordra paradise motel, sex on the beach osv. Masterchef derimot er klasseforskjell. Anonymkode: 90385...546
FrankDrebin Skrevet 2. oktober 2020 #33 Skrevet 2. oktober 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f62ed...8a7 Ja, jeg har fått dem "litt" opp i halsen også.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #34 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg liker sånne program som dette, mye bedre enn oppussingsprogram (ihvertfall nå som Sinnasnekker'n ikke er lengre). Jeg har ikke sett noen andre Masterchef, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men synes dette er et koselig program. Gode dommere, underholdende deltakere (er alltid så spent på om Kia (?) skal lage noe med larver e.l i), mat jeg blir inspirert av og en god stemning. Anonymkode: 716fd...318 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #35 Skrevet 3. oktober 2020 Liker programmet og alle involverte. Men nivået er skuffende lavt, til den grad at jeg sitter og irriterer meg. Konkurransen med egg denne uka, blant annet, at det er mulig å gjøre det så dårlig jevnt over om man har et visst nivå av erfaring på kjøkkenet. Virker som om flere ikke evnet å tenke logistikk når du skal lage tre typer egg på kort tid. Eller hadde basiskunnskap til å gjennomføre om de først forstod hvilke størrelser på gryter som var hensiktsmessig, og hvilken rekkefølge de skulle på i. Anonymkode: 49ae3...838
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #36 Skrevet 3. oktober 2020 På 16.9.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke med meg første episoden, eller begynnelsen på episode 2. Hvem er den mannlige dommeren? Anonymkode: 698b3...3b7 Mannen bak Alex Sushi, bl.a. Anonymkode: de117...a07
Heartland Skrevet 3. oktober 2020 #37 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har ikke sett andre utgaver av MasterChef enn den norske og den svenske, men jeg liker den norske godt jeg. Synes det er et veldig koselig program 😊 Og så har jeg veldig sansen for Lise Finckenhagen 😊 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #38 Skrevet 4. oktober 2020 På 3.10.2020 den 9.06, AnonymBruker skrev: Liker programmet og alle involverte. Men nivået er skuffende lavt, til den grad at jeg sitter og irriterer meg. Konkurransen med egg denne uka, blant annet, at det er mulig å gjøre det så dårlig jevnt over om man har et visst nivå av erfaring på kjøkkenet. Virker som om flere ikke evnet å tenke logistikk når du skal lage tre typer egg på kort tid. Eller hadde basiskunnskap til å gjennomføre om de først forstod hvilke størrelser på gryter som var hensiktsmessig, og hvilken rekkefølge de skulle på i. Anonymkode: 49ae3...838 Ja enig. Merkelig at mange ikke klarte å levere alle tre på slutten. Noen sa jo også de aldri har posjert egg før også Anonymkode: e5ec6...494 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #39 Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. Merkelig at mange ikke klarte å levere alle tre på slutten. Noen sa jo også de aldri har posjert egg før også Anonymkode: e5ec6...494 Jeg skrev faktisk akkurat det i innlegget mitt, men slettet det igjen da jeg ble usikker på om det bare var meg. Hvem i alle dager, med den minste interesse for mat, har aldri posjert et egg??? Og hvordan er det virkelig mulig å ikke fikse tre typer egg på den tiden? Jeg kunne selv bommet på hardheten til et kokt egg i farten da jeg er vant til å tilberede fra romtemperert. Eller omeletten kunne vært bittelitt over eller under om jeg ikke var vant med platetoppen. Men jeg kan ikke se for meg en eneste situasjon der jeg ikke hadde klart å få alle tre eggerettene på bordet på den tiden. Anonymkode: 49ae3...838 2
Gjest Sozzenn Skrevet 6. oktober 2020 #40 Skrevet 6. oktober 2020 Greit nok at Sakirat er indisk men skulls likt å se henne gjøre noe annet enn kun asiatisk mat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå