AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Hvor mange skal se den nye sesongen? Starter 20:30 på TVN Anonymkode: 130cf...4a8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange skal se den nye sesongen? Starter 20:30 på TVN På mandag! Anonymkode: 130cf...4a8 Anonymkode: 130cf...4a8
Vill bringebær Skrevet 8. september 2020 #3 Skrevet 8. september 2020 Jeg mistet helt troa på dette 10 minutter inn i første episode da han ene dommeren sa «dette ser nam ut» 🤦🏼♀️ 8
Betty Brus Skrevet 8. september 2020 #4 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Vill bringebær skrev: Jeg mistet helt troa på dette 10 minutter inn i første episode da han ene dommeren sa «dette ser nam ut» 🤦🏼♀️ 🤣 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #5 Skrevet 8. september 2020 Jeg så ferdig nesten hele første episode men fikk ikke helt sansen... Usikker på om jeg skal følge med på dette. Har sett noen sesonger av den australske versjonen så synes dette virket litt kjedelig i forhold. Anonymkode: fee24...3db 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #6 Skrevet 8. september 2020 Jeg håper dette blir bra. Når deltakerne og dommerne finner stilen sin, blir litt friere foran kamera, tror jeg det blir et "feel-good-program". Ikke helt likt Australias masterchef, men nært nok. Anonymkode: 36879...80d
MarianneE Skrevet 8. september 2020 #7 Skrevet 8. september 2020 Skal se på nå, er veldig spent men skeptisk siden norske varianter av serier ofte er en nedtur 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #8 Skrevet 8. september 2020 Får vel gi det en sjanse, men den Australske versjonen er favoritt her, og det høres ikke ut som den Norske kommer i nærheten... Anonymkode: 09cbd...590 4
Gjest Frosendiva Skrevet 8. september 2020 #9 Skrevet 8. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får vel gi det en sjanse, men den Australske versjonen er favoritt her, og det høres ikke ut som den Norske kommer i nærheten... Anonymkode: 09cbd...590 Det har vært 1 episode. 45 min og dette dømmer du alt på. Selvfølgelig ikke kommer dette til å ligne Australias . De har holdt på i 11 sesonger ca. Så ha litt slækk da . Det kan bli bra også på sin måte vi har jo ikke blitt kjent ennå
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #10 Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Frosendiva skrev: Det har vært 1 episode. 45 min og dette dømmer du alt på. Selvfølgelig ikke kommer dette til å ligne Australias . De har holdt på i 11 sesonger ca. Så ha litt slækk da . Det kan bli bra også på sin måte vi har jo ikke blitt kjent ennå Det er dette med førsteinntrykk og hvor mange episoder man skal gidde å se også da sjø. Anonymkode: fee24...3db 3
alabaster Skrevet 8. september 2020 #12 Skrevet 8. september 2020 Noen som vet hvor mange episoder det blir per uke, og hvilke dager det skal gå? Finner ikke info noe sted.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #13 Skrevet 8. september 2020 Ble «irritert» over han dommeren som absolutt skulle stirre på kokkene mens han smakte på rettene... følte han hermet veldig etter han ene i den amerikanske versjonen. Anonymkode: ec895...406 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #14 Skrevet 8. september 2020 5 hours ago, Frosendiva said: Det har vært 1 episode. 45 min og dette dømmer du alt på. Selvfølgelig ikke kommer dette til å ligne Australias . De har holdt på i 11 sesonger ca. Så ha litt slækk da . Det kan bli bra også på sin måte vi har jo ikke blitt kjent ennå Oi da, ble du personlig fornærmet? Var ikke meningen å tråkke noen på tærne, men jeg må vel få lov til å mene hva jeg mener. Anonymkode: 09cbd...590
Gjest Frosendiva Skrevet 8. september 2020 #15 Skrevet 8. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi da, ble du personlig fornærmet? Var ikke meningen å tråkke noen på tærne, men jeg må vel få lov til å mene hva jeg mener. Anonymkode: 09cbd...590 Og ellers går det bra? Siden du ble så irritert. Men ja det synes man får lov til.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #16 Skrevet 8. september 2020 Jeg er så glad de endelig har laget en versjon som ikke er med kjendiser! Så langt er jeg positiv, litt tidlig å dømme den etter to episoder. kommer til å følge med Anonymkode: b1569...b28 12
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #17 Skrevet 9. september 2020 10 timer siden, alabaster skrev: Noen som vet hvor mange episoder det blir per uke, og hvilke dager det skal gå? Finner ikke info noe sted. Mandager og onsdager 20:30 samt på nett; Dplay.no Anonymkode: 130cf...4a8 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #18 Skrevet 9. september 2020 9 hours ago, Frosendiva said: Og ellers går det bra? Siden du ble så irritert. Men ja det synes man får lov til. Var vel strengt tatt du som ble irritert? 🤯 Anonymkode: 09cbd...590
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #19 Skrevet 9. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble «irritert» over han dommeren som absolutt skulle stirre på kokkene mens han smakte på rettene... følte han hermet veldig etter han ene i den amerikanske versjonen. Anonymkode: ec895...406 Reagerte på akkurat det samme. Det der ser så kleint og unaturlig ut, at det kan da ikke være noen annen grunn. Intens øyekontakt mens man putter noe i munnen liksom, det ser jo helt sinnsykt ut. Anonymkode: a09e8...25c 6
pulverheksa Skrevet 9. september 2020 #20 Skrevet 9. september 2020 Reagerte på at de snakket om skyhøyt nivå allerede første kvarteret ut i episoden. Skulle ønske det var mer fra auditionene, så vi kunne fått et inntrykk av deltakerene sammenlignet med det som allerede er røket ut i audition rundene. Ble litt usikker og lurte på om jeg hadde gått glipp av en episode eller to. Jeg tror ikke det blir like bra som den australske, men vi har færre mennesker å velge mellom. Jeg vil gi det en skikkelig sjanse. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå