AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Dere som tok TUL rundt 6+1, var det innvendig eller utvendig UL? Og kunne dere se et bankende hjerte? Anonymkode: ffd34...53a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Innvendig. Hvorfor skal du ta ultralyd så tidlig? Anonymkode: 20cdc...934 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Innvendig. Og ja kunne se eit hjerte 🥰 Anonymkode: c5efa...f93
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innvendig. Hvorfor skal du ta ultralyd så tidlig? Anonymkode: 20cdc...934 Fastlegen min har utvendig UL på kontoret, og foreslo det. Anonymkode: ffd34...53a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fastlegen min har utvendig UL på kontoret, og foreslo det. Anonymkode: ffd34...53a Det synes jeg er en veldig dårlig idé. Lurer på fastlegen din tenker på. Du risikerer bare å bli stresset etter en slik time. Anbefaler deg heller å ta innvendig UL etter uke 7. Anonymkode: 20cdc...934 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det synes jeg er en veldig dårlig idé. Lurer på fastlegen din tenker på. Du risikerer bare å bli stresset etter en slik time. Anbefaler deg heller å ta innvendig UL etter uke 7. Anonymkode: 20cdc...934 Ja, når jeg leser litt rundt, konkluderer jeg med det samme. Ble egentlig bare stressa etter timen i dag. Hun så en fostersekk med _noe_ inni. Et bankende hjerte var litt vanskeligere å si. Frista til å gå privat for å ta en innvendig UL i løpet av de neste dagene... Anonymkode: ffd34...53a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, når jeg leser litt rundt, konkluderer jeg med det samme. Ble egentlig bare stressa etter timen i dag. Hun så en fostersekk med _noe_ inni. Et bankende hjerte var litt vanskeligere å si. Frista til å gå privat for å ta en innvendig UL i løpet av de neste dagene... Anonymkode: ffd34...53a Det er så godt som umulig å se noe på utvendig så tidlig. Iallfall med et dårlig fastlege- ULapparat. For en toskete fastlege. Ville ventet til etter uke 7 med UL (innvendig). Anonymkode: b23a9...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå