AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Tror bare jeg er født slik. Det er ikke så mye fett på skambeinet, men litt et det jo. På en måte en håndfull når jeg ligger/står. Når jeg ligger er det en veldig synlig høyde. Synes det er flaut å feks ligge i bikini på stranda, med skambeinet/bollemusa i været. Magen er ganske flat, så kanskje derfor det er så synlig? Synes det ser ut som en pung. Skulle gjerne fettsugd eller fjernet litt av beinet. Føler alle legger merke til denne forhøyningen. Ser ut som et hopp. Føler ikke jeg har sett mange som ser slik ut. Iallefall ikke med flat mage. Tenker det er mer naturlig med bollemus hvis litt fyldig ellers på kroppen? Tror jeg har uvanlige kjønnslepper og. Musa mi ser på en måte ut som bare en sprekke, og må på en måte åpne for å se/finne klitten. Det henger ikke, mer som en bolle med en sprekke/strek i midten. Er det veldig uvanlig? En elsker sa jeg hadde bolkemus og at den var saftig. Jeg tenkte det var negativt. For har alltid tenkt bollemus er til å skjemmes over. Hater å dusje i svømmehaller og blotte musa som stikker ut. Føler meg så unormal. Noen flere som har kjent på dette? Anonymkode: cb253...f65
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 TS igjen. Dette gjør at jeg nesten ikke tørr å ha sex eller vise meg naken. Tenker menn kommer til å få sjokk av synet og miste lysten. Anonymkode: cb253...f65
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Jeg har også det. Det blir som regel sinnsykt godt mottatt Anonymkode: 3fda4...685 7
Gjest Calm Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Denne beskrivelsen stemmer godt med mitt underliv også. Har tidvis skjemtes over bollemusa når jeg var tidlig i 20 åra, men aldri sprekken. Den har jeg alltid vært fornøyd med. Har aldri fått negative kommentarer for underllvet mitt. Heller motsatt. Helt sikkert folk som har andre preferanser. Men i dag tenker jeg at meg som totalpakke er mer en bra nok.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Bollemus er tipp topp sier elskere jeg har hatt og har. Mvh Bollemus med hengelepper som er verre enn bollemus uten hengelepper. 😉 Anonymkode: 3a3b6...275 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Vis med bilde. Anonymkode: 37a59...702
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bollemus med hengelepper som er verre enn bollemus uten hengelepper. 😉 Det er også et fantastisk hærlig syn, får nesten vann i munn av det... Jeg synes det er både sexy og tennende uansett hvordan noen ser ut der nede... Men drit i meg... jeg håper bare at menn ikke sier noe stygt om underlivet deres så det gjør mer skade enn gode... Generelt synes jeg ikke dere ikke skal ta til dere for mye negativt om kroppen deres, uansett om det er nesen eller vagina for den slags skyld... 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror bare jeg er født slik. Det er ikke så mye fett på skambeinet, men litt et det jo. På en måte en håndfull når jeg ligger/står. Når jeg ligger er det en veldig synlig høyde. Synes det er flaut å feks ligge i bikini på stranda, med skambeinet/bollemusa i været. Magen er ganske flat, så kanskje derfor det er så synlig? Synes det ser ut som en pung. Skulle gjerne fettsugd eller fjernet litt av beinet. Føler alle legger merke til denne forhøyningen. Ser ut som et hopp. Føler ikke jeg har sett mange som ser slik ut. Iallefall ikke med flat mage. Tenker det er mer naturlig med bollemus hvis litt fyldig ellers på kroppen? Tror jeg har uvanlige kjønnslepper og. Musa mi ser på en måte ut som bare en sprekke, og må på en måte åpne for å se/finne klitten. Det henger ikke, mer som en bolle med en sprekke/strek i midten. Er det veldig uvanlig? En elsker sa jeg hadde bolkemus og at den var saftig. Jeg tenkte det var negativt. For har alltid tenkt bollemus er til å skjemmes over. Hater å dusje i svømmehaller og blotte musa som stikker ut. Føler meg så unormal. Noen flere som har kjent på dette? Anonymkode: cb253...f65 Han som sa at du hadde en saftig bollemus, mente at det var noe veldig bra. Det er vel ikke negativt med et saftig stort biffstykke? Anonymkode: 14574...f68 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også det. Det blir som regel sinnsykt godt mottatt Anonymkode: 3fda4...685 Seriøst? Hvorfor? Hvordan merker du det? Anonymkode: cb253...f65
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Alle har vel en forhøyning der nede? Det har hvert fall jeg, og har aldri tenkt over at det er noe unormalt. Skal jo ikke se ut som du gjorde da du var 5 år. Sprekken er nydelig! Virkelig! Jeg har bare sprekk selv, og jeg er sååå fornøyd med den. Du må absolutt ikke skamme deg for den. Kvinner opererer seg for å få en slik en! 😉 Du er griseheldig! Anonymkode: 714b5...6ac 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: En elsker sa jeg hadde bolkemus og at den var saftig. Kjære deg, hvilken mekanisme i hodet ditt, er det som greier å snu noe slikt til å bli negativt? På mange måter høres det ut som du har trukket vinnerloddet. Slike reaksjoner som du er redd for, har jeg uansett aldri hørt om hos voksne mannfolk. En naken kvinne, som er klar til å ha sex, er der og da bestandig et vakkert syn. M50 Anonymkode: adf4a...a19 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 Du er nok helt normal. Anonymkode: 92f05...70c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 Ein ting er sikkert, kva som er den «ideelle vulva» er ikkje eintydig, sia dei med bollemus er usikre på den, og dei som ikkje har bollemus ynskjer å ha det 🤷♀️. Eg forøvrig, trudde det var bollemus som var den ettertrakta utajånaden. Og eg forøvrig, meiner at alle fitte er fine nok akkurat som dei er. Det mangfaldet som finnast, det er vel knapt ein som er lik ei anna. Kan ikkje vi berre vere nøgd med det vi har då? til ts, ingen ser underlivet ditt frå din vinkel, så i den grad det bular, så er det kun du som ser det. Ein mann som ser deg liggande naken på senga vil berre sjå dei ulike kurvene dine, og er han der naken med deg så er det fordi han tenner på deg. Anonymkode: 40856...46b 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 Har det sånn selv. Har etter mange år med usikkerhet lært å bli glad i den, den er jo fantastisk sexy og ALLE menn jeg har vært med har bokstavelig talt elsket den. Fitte er fitte og fitte er bra i alle slags former tenker jeg. Så lenge den er våt og ren så er det toppers. 😄 Anonymkode: 56376...31c 4
Bikbokelsker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bollemus er tipp topp sier elskere jeg har hatt og har. Mvh Bollemus med hengelepper som er verre enn bollemus uten hengelepper. 😉 Anonymkode: 3a3b6...275 Hva mener du med «verre»? Alt som beskrives her er helt normalt. 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Hvorfor? Hvordan merker du det? Anonymkode: cb253...f65 De graver ansiktet nedi, det er mykt og godt, noe å ta tak i liksom. Akkurat slik de fleste liker å ta tak i en god håndfull pupper eller rumpe. Mykt å støte mot også. Anonymkode: 3fda4...685 1
Katten.2.0 Skrevet 3. september 2020 #17 Skrevet 3. september 2020 Jeg digger det. Gir en perfekt form for å bare la hånda hvile over der. Utrolig godt å pjuske slik mens vi ser film. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 Har du bilde av noe som ligner?`, du trenger jo ikke poste ditt eget. Anonymkode: 64a21...d40
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #19 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, Bikbokelsker skrev: Hva mener du med «verre»? Alt som beskrives her er helt normalt. Hengende kjønnslepper er mitt kompleks. Skulle ønske jeg hadde bare en sprekk. Mvh Bollemus m hengende kjønnslepper Anonymkode: 3a3b6...275 1
jabx Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 Eh, kan noen legge ut en illustrasjon av hva TS mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå