Gå til innhold

hjelp. ugyldig syntaksfeil.

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Hva betyr ugyldig syntaksfeil? Hva gjør jeg for å fikse det? Har over 200 bilder som jeg ikke får sendt videre til fotoknudsen. Det er ikke deres side det er noe galt med men denne forp... maskinen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ananas
Skrevet

Hvis du skriver helt detaljert hva du gjør og hvordan feilen oppstår, er det større sjanse for at noen kan hjelpe deg.

Gjest gjest
Skrevet

Feilmeldingen kommer opp når jeg skal åpne enkelte sider. Det kan være alt fra en link i VG til lagring av bilder på siden til fotoknudsen. Har prøvd å søke på ugyldig syntaksfeil, men finner ingen forklaring til hvordan å fikse problemet. Vet at det er mye drit på maskinen. Nå har jeg Zone alarm, cc cleaner, spy boot og ad aware som jeg kjører regelmessig men blir ikke kvitt driten.

Noen som vet om noen bedre programmer?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Kan jo prøve spy sweeper. 30 dagers prøveversjon kan lastes ned her:

www.webroot.com

Antivirus, har du det da?

Gjest gjest
Skrevet

Takk, skal prøve den. Har AVG free edition men mistenker at den ikke gjør jobben sin.

Skrevet

Er det bare på enkelte websider det er feil? I så fall kan det være javascript-feil, og at din nettleser reagerer på dette. Bruker du Internet Explorer? (Standard nettleser på Windows-maskiner.) I så fall kan du skru av at den skal si fra om Javascriptfeil.

Catzy

Skrevet
I så fall kan du skru av at den skal si fra om Javascriptfeil.

Catzy

Slik gjør du det i Internet Explorer:

Gå på Tools -> Internet Options -> Advanced -> sørg for at "Disable script debugging" (både Internet Explorer og Other) er huket på.

Sørg for at "Display a notification about every error" er tom, hvis du har denne. (Litt avhengig av hvilken versjon av IE du har.)

Hvis du har norsk IE, så tror jeg det heter

Verktøy -> Alternativer for internett -> Avansert (fane lengst til høyre i hvertfall). Og så er det noe med skript, ganske langt ned på listen over ting du kan skru av og på. (Har ikke norsk IE.)

Catzy

Gjest ArneP
Skrevet
Er det bare på enkelte websider det er feil? I så fall kan det være javascript-feil, og at din nettleser reagerer på dette. Bruker du Internet Explorer? (Standard nettleser på Windows-maskiner.) I så fall kan du skru av at den skal si fra om Javascriptfeil.

Og pass på at du har siste versjon av Internet Explorer, hvis du bruker denne.

Du kan også forsøke å laste ned Firefox.

A.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...