AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Og kunne ha valgt hvor som helst i Norge, hvor ville du ha flyttet? Eller eventuelt blitt værende? Forsøker å finne et sted å starte på nytt på med barnet. Anonymkode: 883cd...df1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Trondheim. Anonymkode: 7a38e...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Ål i Hallingdal. Anonymkode: ed763...0ef
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Stavanger❤️ Anonymkode: e8ed9...075
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 (endret) Stavanger Endret 3. september 2020 av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Øst-Finnmark ❤️ Anonymkode: 0eb7d...142
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Og hvorfor? Hva gjør disse stedene til favorittstedene deres? Anonymkode: 883cd...df1
Hatsumomo Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Lengst nord, kanskje Svalbard faktisk. Liker meg der det er kaldt og værstridig, vil helst slippe varmen. Og liker røff og flott natur.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Bergen Anonymkode: 6b02d...666 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 Oslo er det eneste i Norge jeg liker. Eller områdene rundt.. Lillestrøm, Ullensaker, Bærum... Men jeg er sikkert litt sær og har ikke barn da. Kunne gjerne bodd litt utenfor Oslo da jeg liker å gå turer og helst ikke på asfalt. Å ha den sjarmen å kunne dra inn til byen når man vil. Å bo midt i gryta kan kanskje bli litt klaustrofobisk på en måte..trange leiligheter og støy og trafikk rett utenfor. Ikke noe sted å gå i fred. Anonymkode: 1ef26...271
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 Drammen. Anonymkode: 427e4...de7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 Kautokeino ^^ Anonymkode: 62eb2...fe7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 Hjem, altså til Østerdalen. Anonymkode: 41acd...613
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 Oslo, Bærum, originale Asker, de største byene i Vestfold. Dette fordi jeg trenger nærhet til havet, og normale mennesker. Det er forskjell på folk etter hvor de er oppvokst, og personlig orker jeg ikke å bo med brautende nordlendinger, innesluttede fra Midt-Norge eller rånere fra Østfold. Bergen, Kristiansand og Stavanger kunne vært greit, men er for langt unna + dialekter. Dømmende sa du? Absolutt! Anonymkode: 2ea41...913 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #17 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oslo, Bærum, originale Asker, de største byene i Vestfold. Dette fordi jeg trenger nærhet til havet, og normale mennesker. Det er forskjell på folk etter hvor de er oppvokst, og personlig orker jeg ikke å bo med brautende nordlendinger, innesluttede fra Midt-Norge eller rånere fra Østfold. Bergen, Kristiansand og Stavanger kunne vært greit, men er for langt unna + dialekter. Dømmende sa du? Absolutt! Anonymkode: 2ea41...913 Føler den. Er fra Sarpsborg selv, men kan ikke tenke meg å flytte tilbake til Østfold noensinne, orker ikke de folka. Vest- og Nord-Norge er uaktuelt på grunn av dialekt, og på sørlandet er det så mange sære kristne folk. Forblir nok Oslo-området for min del. Anonymkode: e899d...92f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 Godt å se at det er flere særinger her. Jeg har bodd litt rundt i Norge, men kom meg hjem igjen til Oslo tilslutt. Ville faktisk ikke bodd noe annet sted (bor ikke i sentrum). Orker ikke Nord-Norge pga folka, klima og dialekten, Vestlandet pga været og dialekt, Sør-Norge pga religiøst/dømmende, østfoldområdet pga dialekten og folka. Kunne bodd i de største byene langs kysten nedover Vestfold osv, men helst ikke. Ville ikke bodd i alle bydeler i Oslo heller, haha! Men ville tenkt meg godt om før jeg tok med meg et barn til en helt ny landsdel uten noe nettverk. Det kan bli ensomt og skjørt. Anonymkode: 650ac...d72
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #19 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt å se at det er flere særinger her. Jeg har bodd litt rundt i Norge, men kom meg hjem igjen til Oslo tilslutt. Ville faktisk ikke bodd noe annet sted (bor ikke i sentrum). Orker ikke Nord-Norge pga folka, klima og dialekten, Vestlandet pga været og dialekt, Sør-Norge pga religiøst/dømmende, østfoldområdet pga dialekten og folka. Kunne bodd i de største byene langs kysten nedover Vestfold osv, men helst ikke. Ville ikke bodd i alle bydeler i Oslo heller, haha! Men ville tenkt meg godt om før jeg tok med meg et barn til en helt ny landsdel uten noe nettverk. Det kan bli ensomt og skjørt. Anonymkode: 650ac...d72 Er fullstendig klar over sistnevnte men flytter fra en av de nevnte upopulære stedene i et innlegg over her, og det kan vitterlig ikke bli noe verre. Anonymkode: 883cd...df1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 Oslo-området. Trenger nær avstand til kulturlivet, kollektivmulighetene inkl. Gardermoen, og soling, bading ved begge sider av Oslofjorden. Anonymkode: 39f09...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå