AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Må man spørre etter avtalekortet eller registreres det automatisk på bankkortet? Jeg er trumpf medlem og kiwi pluss kunde, hvis det har noe å si? Noen som har dette å kan forklare meg hovrdan det funker? 😊 Anonymkode: 4f1c5...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Det er et eget kort som du får i kassa. Bare å be om det hvis de ikke spør om du har. De har alltid spurt meg https://kiwi.no/tema/lillego/verdens-billigste-bleier-med-kiwis-bleieavtale/ Bind og tamponger går også på der Anonymkode: 92f35...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Det er et eget kort, kan ikke kobles til bankkort og har ingenting med Trumf å gjøre. Anonymkode: 3b319...b49
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Ja okey, ble bare litt usikker når jeg leste om elektronisk kort en plass? Har sikkert bare missforstått Anonymkode: 4f1c5...eaa
Million Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja okey, ble bare litt usikker når jeg leste om elektronisk kort en plass? Har sikkert bare missforstått Anonymkode: 4f1c5...eaa Det er et rosa kort, plastkort som får plass i lommeboka. De spør gjerne etter det når du skal handle bleier eller truseinnlegg og bind (alle går på bleiekortet). Tror det er hver fjerde pakke truseinnlegg som blir gratis f.eks. Vet ikke med bleier. De scanner kortet i kassen og så blir det registrert kjøp. Når det er gjort et visst antall kjøp får man rabatten, men det er altså bleiekortet det registreres på, ikke bankkortet ditt eller trumf.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja okey, ble bare litt usikker når jeg leste om elektronisk kort en plass? Har sikkert bare missforstått Anonymkode: 4f1c5...eaa Ja du må be om et eget avtalekort i kassa. Anonymkode: e133a...8b8
Gjest Switch Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 De spør alltid om jeg har avtalekort, og hvis du da sier nei så får du av den i kassa. Du må huske å ha med kortet når du skal handle bleier, for det blir kun registrert på det😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå