Gå til innhold

Er det så vanskelig å vaske pikken så den ikke lukter? 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold i noen år nå, og de første årene i forholdet var det mye sugings. Jeg kan ikke huske at jeg reagerte på sur pikklukt da, men de siste to årene så lukter det litt sur pikk åtte av ti ganger, også når han er nydusjet. Jeg kjenner det lukter av hånden min etter at jeg har tatt på prikken hans 

Hvis jeg sier ifra idet jeg lukter så er hele sexakten ødelagt, og hvis jeg sier fra ellers så blir det bare sure miner, og han sier han vasker seg godt nok. 

Han vasker ofte bare utvendig tror jeg og drar ikke forhuden tilbake, og vasker ofte med bare vann. Har man ofte sex må man vaske med intimsåpe, men sexlukten går ikke bort bare med vann.

Jeg kjenner det veldig godt på meg selv etter at vi har hatt sex, da stinker det sur pikklukt ut av underlivet mitt selv om eg alltid skyller meg med vann for å få bort sæd. 

Noen tips? 

Anonymkode: e1cb4...a04

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Gammel pikk lukter kanskje ikke så fresht som ny pikk ? 🤔

Anonymkode: d4528...e96

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂

Gammel pikk lukter kanskje ikke så fresht som ny pikk ? 🤔

Anonymkode: d4528...e96

Typen min er ikke så gammel enda at han begynner å gå i oppløsning😉Han har bare dårlig tid i dusjen, og er lat tror jeg. 

Ts

• Liker 12
Skrevet

Du kan vel bare si at du ikke har lyst til å ha sex hvis han ikke vasker penis ordentlig.

Anonymkode: 7e16b...a18

• Liker 18
Skrevet

Om det lukter selvom den er nyvasket, kan det være tegn på kronisk infeksjon og noe han burde få sjekket hos legen.. 

• Liker 16
Skrevet

Dusj sammen og gjør det du?

• Liker 5
Skrevet

Men dette er oppriktig vanskelig faktisk! Jeg vasker ofte typen min(bare en ting vi har som tradisjon). Og jeg vasker og skrubber pikken hans med masse såpe gjerne 2-3 ganger. Det skummer, jeg drar bak forhuden og vasker baller og lysk. Allikevel lukter den!! Det er helt utrolig!🤮

Anonymkode: 309fe...2c0

• Liker 6
Skrevet

Æsj uff. Det der slipper jeg da mannen min er omskjært. Så turn off med sur kølle lukt. Be ham vaske seg ordentlig, trekke forhuden tilbake. Hvis ikke så be ham suge seg selv, og se hvor digg det er. 

Anonymkode: 567d8...545

• Liker 11
Skrevet

Jeg gidder ikke suge lengre. Hvis pikken for en gangs skyld lukter greit, så lukter det musklukt av ballene og rumpelukt. 

Klager jeg på dårlig vasking, blir han sur og snur ryggen til meg tvert. 

Ts

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som en legetur bør planlegges. 

Anonymkode: 0a748...875

• Liker 5
Skrevet

assa, æsj.. tror faktisk jeg hadde mistet lysten totalt. veldig barnslig mottatt også, han burde jo blitt flau og sørget for å passe på dette.

Skjønner jeg heldig med en mann som er nøye med vaskingen. aldri smakt eller luktet ekkelt. Det samme er jeg, ville aldri latt noen sleike meg om jeg ikke var sikker på at jeg er ren. 

Anonymkode: 3f630...f10

• Liker 9
Skrevet

Kan du ikke kline med han rett etterpå så kan han kjenne smaken selv?

Han høres vanskelig ut.

Anonymkode: 44c81...9c4

• Liker 4
Skrevet

Det lukter mulig infeksjon eller sopp eller annet hvis han fortsatt lukter ubehagelig etter å ha vasket seg godt. Be han sjekke seg hos legen.

Anonymkode: b668b...e96

• Liker 6
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj uff. Det der slipper jeg da mannen min er omskjært. Så turn off med sur kølle lukt. Be ham vaske seg ordentlig, trekke forhuden tilbake. Hvis ikke så be ham suge seg selv, og se hvor digg det er. 

Anonymkode: 567d8...545

Omskjært kølle FTW!!❤️

Anonymkode: 530b0...cb2

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke suge lengre. Hvis pikken for en gangs skyld lukter greit, så lukter det musklukt av ballene og rumpelukt. 

Klager jeg på dårlig vasking, blir han sur og snur ryggen til meg tvert. 

Ts

Hadde jeg sagt dette til mannen min, hadde han løpt i dusjen og skrubbet både penis, baller og rumpe. Og vært like klar med en stiv en etterpå ;) forskjell på folk. 

Jeg forstår deg veldig godt, ikke kult å smatte på en penis som lukter surt. 

Skrevet

Jaja, sånn er det å være prippen! Pikk skal luke pikk og det skal smake pikk og mannens kjønn skal ikke smake jordbær og krem. Men så klart, mye urinlukt og kukost rundt penishodet er ikke delikat og jeg avslutter blow joben om jeg møter på det. Det er ikke vanskelig å vaske bort og pikken er nok fortsatt ren noen timer etter vask.

Det er helt klart forskjell på mennene. Ene ex'en min vaska seg aldri ordentlig, han dro ikke forhuden langt nok bak, ergo når jeg skulle suge han luktet det sterkt av urin og gammel sæd. Jeg måtte bruke SÅ mye spytt for å få vekk lukten og smaken, noen ganger måtte jeg prøve å ikke lukte mens jeg sugde, holdt på å brekke meg hele tiden. Dette var ikke noe særlig gøy men jeg var redd for å avvise han også og at det skulle såre han. I dag vet jeg bedre. En annen ex av meg var veldig nøye med vask, han dro forhuden langt bak og vasket godt under med intimsåpe. Dette gjorde han daglig, ergo veldig ren pikk. Jeg kunne suge han 12 timer ish etter at han dusja og det ville ikke smake urin eller gammel pikk. Men jeg tror han også tørket penis etter han urinerte, altså dro forhuden bak og tørket med papir. det tror jeg ikke alle menn gjør, mange av mennene jeg har vært med rister bare på pikken når de er ferdig å urinere og pakker den inn i bokseren igjen. 

Vask pikken deres gutta... Da får dere digg blow job. Og om dama sier du smaker dritt så vasker du deg bedre. Men om du faktisk drar forhuden langt nok bak, vasker kjempe godt med intimsåpe og vann og du kjenner og ser selv at det er reint, og hun fortsatt gnåler.... Finn en dame som liker pikk, hehe. Om du smaker av urin og gammel sæd så vil du kjenne lukta av henne når hun er ferdig der nede. 

Anonymkode: dd699...20e

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Typen min er ikke så gammel enda at han begynner å gå i oppløsning😉

Oooff, det er lenge siden jeg har flira av en sånn kommentar😂

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

assa, æsj.. tror faktisk jeg hadde mistet lysten totalt. veldig barnslig mottatt også, han burde jo blitt flau og sørget for å passe på dette.

Skjønner jeg heldig med en mann som er nøye med vaskingen. aldri smakt eller luktet ekkelt. Det samme er jeg, ville aldri latt noen sleike meg om jeg ikke var sikker på at jeg er ren. 

Burde bli flau? Så du liker å gjøre mannen din flau i senga og få han til å skamme seg? For en holdning... 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde bli flau? Så du liker å gjøre mannen din flau i senga og få han til å skamme seg? For en holdning... 

Ja faktisk. Når hun har sagt fra til han ved flere anledninger burde han bli flau. Det er jo bare ekkelt og jeg hadde tatt det som han driter i meg egentlig. Hvem er ikke nøye på renslighet når det kommer til oralsex liksom. Da er du bare ekkel (i mine øyne)  jeg passer da på såpass tilbake. 

• Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk. Når hun har sagt fra til han ved flere anledninger burde han bli flau. Det er jo bare ekkelt og jeg hadde tatt det som han driter i meg egentlig. Hvem er ikke nøye på renslighet når det kommer til oralsex liksom. Da er du bare ekkel (i mine øyne)  jeg passer da på såpass tilbake. 

Jeg synes også han bare kan snu ryggen til å være flau. Det er jo like vanlig å dra en klut over utstyret, som å pusse tennene før man legger seg. Og det synes jeg gjelder for begge parter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...