Gå til innhold

Enda en , hvordan klare å like mennesker tråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke hun som har de andre trådene, men jeg kjenner på det samme. Jeg liker ikke mennesker, men jeg tenker at det også er feil, for vi trenger faktisk andre! Hjelp fra folk med kunnskap om ting vi ikke selv vet, midlertidig hjelp osv. Men jeg irriterer meg for lett over andre og det er slitsomt. Jeg liker ikke å gjøre mye ut av meg. For jeg vet selv hvor irriterende det er med slike som tar stor plass. 
Men mange gjør så mye jeg ikke liker. For eksmepl, hvis jeg har kjøpt noe som viser seg å ikke være for meg så gir jeg det bort. Mens mange andre bare kaster det i søpla. 

Jeg har spesielt fordommer mot nordmenn. Hysteriske selvhøytidelige mennesker. Vi skal kunne sløse, det er ikke nok å ha noen få ting vi er glade i eller trenger. Vi skal altså kunne å sløse. Gjør man ikke det blir man sett på som slitsomt perfekt. 

Folk har også en ekstrem uvane at de skal komme med såkalt konstruktiv kritikk hele tiden! Jeg føler ikke det er fordi de vil ha en forandring i ens oppførsel, men bare er fordi de skal vise at de kan best. Sorry altså, men jeg blir ikke imponert. 

Så har vi kjedelige barnefamilier. Jeg blir faktisk aldri særlig glad når ei venninne blir gravid, fordi da vet jeg at vi ikke vil treffes særlig igjen. Og dette er noe som har skjedd nå i årene, slik var det ikke før. Som barn husker jeg mamma var veldig sosial, mine tanter og onkler ble heller ikke hindret av at de hadde barn. 

Anonymkode: 4c283...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg et liv jente! 
du høres ikke noe hyggelig ut å være sammen med. Kanskje synes du barnefamilier er kjedelige, men det er fordi du ikke har det selv. Kom deg videre i livet, Finn nye venner og skaff din egen lille familie 

Anonymkode: 60af0...701

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg et liv jente! 
du høres ikke noe hyggelig ut å være sammen med. Kanskje synes du barnefamilier er kjedelige, men det er fordi du ikke har det selv. Kom deg videre i livet, Finn nye venner og skaff din egen lille familie 

Anonymkode: 60af0...701

For faen! Familie familie!!! Er det det eneste riktige her i livet eller? Og jeg har ikke så lite selvinnsikt ar jeg skaffer barn. Mine gener bør ikke videre. 

Anonymkode: 4c283...b34

Skrevet

Det finnes folk som ser alt det negative, og de som ser det positive.

De som ser det negative i alt er ikke hyggelige mennesker å være sammen med.  Det er heller ikke noe hyggelig liv å ha når man bare ser negativitet over alt.

Anonymkode: 0dd61...009

Skrevet

Du må være samma dama på måten du skriver på ¨faen faen¨. Jente søk hjelp. Du er negativ bombe og det er ikke bra. 

Anonymkode: 31095...40a

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være samma dama på måten du skriver på ¨faen faen¨. Jente søk hjelp. Du er negativ bombe og det er ikke bra. 

Anonymkode: 31095...40a

Nei det er ikke samme person. Jeger den andre dama. Men kjenner meg litt igjen i ts her.

Anonymkode: 6b101...b8d

Skrevet

For å like andre mennesker og være nyskjerrig og åpen på de rundt deg.. må du først starte med å like deg selv 

Skrevet

Jeg tenkte alltid at jeg ikke likte mennesker før. Da jeg var 16 år, venneløs, ensom og deprimert. Det var bare en fase i livet mitt fordi jeg hadde det vondt.

Jeg syns du burde gå til psykolog og få hjelp. Tror årsaken til dem tankegangen din er fordi du har det vondt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...