AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Det blir nok ikke julebord i år. Nedtur for alle som elsker å drikke seg dritings blant kollegaer? Anonymkode: 1dd19...568
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Har ikke vært på julebord på flere år uansett, så for min del så blir det samme greia. Anonymkode: c5549...c7e 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke vært på julebord på flere år uansett, så for min del så blir det samme greia. Anonymkode: c5549...c7e Ditto. Anonymkode: 408b4...c79
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Vi hadde sommerfest. Delte bare avdelingen i to, var obs på smittevernreglene, og avsluttet tidlig. Så her blir det julebord som vanlig også - godt innenfor de retningslinjer myndighetene har satt. Anonymkode: 39f93...e2d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Det er det eneste bra med koronaen, ingen tvangsosialisering, kun venner Anonymkode: eeca7...7b4 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Det hadde sannsynligvis ikke blitt noe julebord uansett, korona eller ei. Helt greit for min del. Anonymkode: a0ea6...1d3
addict Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Synes det er skikkelig leit, elsker å spise god mat og drikke med kolleger og venner 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Like godt. Nordmenn gjør ikke annet enn å drikke seg dritings og spy på disse julebordene. Bare tull hele julebordsesongen Anonymkode: daa5e...55f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Så bra inviter vennene dine hjem og ha venne-julebord istedet 😊 Anonymkode: 8d1d2...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Like greit. Jeg blir aldri invitert på julebord uansett, så jeg godter meg når ingen andre blir invitert heller. Haha, nå får de smake sin egen medisin. Anonymkode: 1f1fb...ad0 1
Jdz Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 Julebord er vel uansett litt ut? Jeg kan heldigvis ta en øl eller fem eller spise med kollegaene mine når som helst ellers i året. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 13 minutter siden, Jdz skrev: Julebord er vel uansett litt ut? Jeg kan heldigvis ta en øl eller fem eller spise med kollegaene mine når som helst ellers i året. Mitt inntrykk er at det fortsatt er populært med julebord for mange bedrifter, men at det er betraktelig roligere enn før. Nå har jeg ikke vært på noen år, men de siste gangene var det egentlig bare en middag, men en drink eller tre etterpå, og så hjem relativt tidlig. På 2000 tallet var det betraktelig villere. Anonymkode: c5549...c7e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Skrevet 3. september 2020 Har vært på tre julebord med min jobb, og de var fryktelig tafatte og kjedelige. Jobber innen helse, i en mindre bedrift, og sjefen liker å snakke jobb, jobb og atter jobb uansett hvor, når og med hvem🙄 Ingen som drikker mer enn to glass vin, og kvelden avsluttes som oftest før midnatt. Kjedelig og livløst. Er dessverre så få på jobben at det sannsynligvis blir julebord uansett. Arh... Anonymkode: 517db...6fa
every woman Skrevet 3. september 2020 #14 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært på tre julebord med min jobb, og de var fryktelig tafatte og kjedelige. Jobber innen helse, i en mindre bedrift, og sjefen liker å snakke jobb, jobb og atter jobb uansett hvor, når og med hvem🙄 Ingen som drikker mer enn to glass vin, og kvelden avsluttes som oftest før midnatt. Kjedelig og livløst. Er dessverre så få på jobben at det sannsynligvis blir julebord uansett. Arh... Anonymkode: 517db...6fa Jaja, men dette er jo skolebok-julebordet i år. det. "Vi skal ha landets gørreste julebord og oppfordrer alle andre arbeidplasser til å gjøre det samme." I god TV-aksjon-stil. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #15 Skrevet 3. september 2020 Er det feil å ha en hyggelig kveld med kolleger også nå? (Nå tenker jeg utenom korona). Blir så trist av alle disse «rakke ned på alle «simple» folk trådene». Tydelig at mange liker å føle seg bedre enn andre. Anonymkode: c995b...6b8 6
Hatsumomo Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig og livløst. Er dessverre så få på jobben at det sannsynligvis blir julebord uansett. Arh... Er det noen som holder en pistol mot tinningen din og tvinger deg til å gå?🙄 Hvis ikke så er jo løsningen TEMMELIG åpenbar. Eller er du en av disse som florerer i de andre trådene om å ikke klare å si NEI til eventer og skuffe andre? Endret 3. september 2020 av Hatsumomo 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #17 Skrevet 3. september 2020 Vi skal ha grottebord. Anonymkode: a69d5...568 4
Drizzt Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir nok ikke julebord i år. Nedtur for alle som elsker å drikke seg dritings blant kollegaer? Anonymkode: 1dd19...568 Takk og pris!
skrue Skrevet 4. september 2020 #19 Skrevet 4. september 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Det blir nok ikke julebord i år. Nedtur for alle som elsker å drikke seg dritings blant kollegaer? Anonymkode: 1dd19...568 Jeg har to stykker. Ett med jobb og ett med venner. I motsetning til alle haterene over setter jeg pris på begge, men i år kommer jeg til å melde avbud om det avholdes. Ett år uten spiller ingen rolle for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #20 Skrevet 4. september 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det feil å ha en hyggelig kveld med kolleger også nå? (Nå tenker jeg utenom korona). Blir så trist av alle disse «rakke ned på alle «simple» folk trådene». Tydelig at mange liker å føle seg bedre enn andre. Anonymkode: c995b...6b8 Å drikke seg snydens, spy og pisse er ikke å ha det hyggelig. Anonymkode: daa5e...55f
Anbefalte innlegg