Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Lurer på om jeg skal stemme på de jeg altså. De viser jo at de tar opp kampen mot islamistene! For et molboparti http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284512 Endret 20. juli 2005 av Rattleshake
Gjest Valhalla Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Kilde til mye god underholdning, har hørt Kleppe tale et par ganger og Simonsen er jo et kapittel for seg selv. Litt som de som øvde på væpne revolusjon liksom, bare at de nok ikke tar det seriøst men som en morsom greie.
Gjest Dum Perignon Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 For oss er det lett å avfeie disse som en gjeng tullete imbesiler, fordi vi kjenner dem, vet hva de står for og vet at de er komplette idioter. Det er en av fordelene med lokalkunnskap. Det bør derimot være et tankekors for noen av dem som lettvint plasserer disse menneskene i tullingkategorien at de samtidig, hvilket er ettertrykkelig og hyppig bevist her på KG, tar fullt og helt på alvor enhver dustete muslimblogg som uttaler seg kritisk til vår vestlige idioti, og straks velger å oppfatte dette, i tillegg til muslimer generelt, som en trussel. Det er en av ulempene med manglende lokalkunnskap, religionskunnskap og historiekunnskap.
Gjest Valhalla Skrevet 21. juli 2005 #4 Skrevet 21. juli 2005 Det er nok du som må oppdatere din religion og historiekunnskap. Start med islams tidlige historie med profeten selv og hans voldelige bedrifter. Så sjekk ut kulturer de knuste og angrepene langt inn i europa. Etc Etc. Islam ble spredd med sverdet akkurat som sin kjære fetter kristendommen, men på mange måter henger fetteren igjen som en opprørsk tenåring.
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Det er nok du som må oppdatere din religion og historiekunnskap. Start med islams tidlige historie med profeten selv og hans voldelige bedrifter. Så sjekk ut kulturer de knuste og angrepene langt inn i europa. Etc Etc. Islam ble spredd med sverdet akkurat som sin kjære fetter kristendommen, men på mange måter henger fetteren igjen som en opprørsk tenåring. ← Det kan godt tenkes at du har peiling på opprørske tenåringer, men det blir ufrivillig komisk når du på denne måten påberoper deg annen kunnskap du beviselig ikke har. Som sagt; nesten som en opprørsk tenåring.
Gjest Valhalla Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Det kan godt tenkes at du har peiling på opprørske tenåringer, men det blir ufrivillig komisk når du på denne måten påberoper deg annen kunnskap du beviselig ikke har. Som sagt; nesten som en opprørsk tenåring. ← Logg inn du.
Gjest Dum Perignon Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Logg inn du. ← Beklager, jeg fikk et snev av islam.
Gjest Rhoswen Skrevet 21. juli 2005 #9 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har fortsatt ikke kommet over glansperioden i Kristiansand bystyre, med kommentaren "Kvinner, spre bena for å forhindre vold", så jeg betakker meg - fantasien min strekker ikke til når det gjelder mulige kommende utspill fra disse apekattene (sorry, Julius, no offense) enten det gjelder menneskesyn eller - øh, menneskesyn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå